Hoofdstuk 13

633 6 0
                                    

POV CARMEN

Ik parkeer mijn auto op de oprit en loop het huis naar binnen. "Heeey schat hoe ging de shoot" vraagt mijn moeder. "Goed hooor, ik zal je zo wat foto's laten zien" antwoord ik. Ik loop naar boven en kleed me om. Zelf kijk ik ook nog even naar de foto's die ik via de mail heb doorgekregen van een shoot van een paar dagen geleden. Het zijn er maar een paar. Ik besluit er 1 op Insta te zetten.

carmenjoanna posted a picture

RoosVeenstra en 621 anderen vinden dit leukcarmenjoanna 📸✨Noraofficial: 😍😍RoosVeenstra: My best friend ❤️landonorris: 😍🔥

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

RoosVeenstra en 621 anderen vinden dit leuk
carmenjoanna 📸✨
Noraofficial: 😍😍
RoosVeenstra: My best friend ❤️
landonorris: 😍🔥

Ik loop naar mijn kast en doe een makkelijke outfit aan. Als ik mijn shirt uit doe hoor ik mijn telefoon gaan. Ik kijk op het scherm en zie een inkomend FaceTime oproep van Lando tevoorschijn komen. Ik grinnik. Die jongen heeft ook geen geduld zeg. Ik neem het gesprek aan en doe snel een trui aan. "Heeey" zegt hij enthousiast. "Hey lan". Ik kijk hem even aan. Hij ziet er goed uit. Volgens mij is hij aan het gamen want hij heeft een koptelefoon op. "Je zag er zo mooi uit vandaag, niet normaal" zegt Lando lief. Ik glimlach naar hem. "Valt wel mee, maar dankje" antwoord ik. Ik zie hem glimlachen "En waarom heb jij me 10000 keer gebeld vandaag meneer?" Lach ik. "Ik wou je wat vragen" zegt hij voorzichtig en ik kijk naar hem. Hij kijkt me recht in mijn ogen aan en ik voel me alweer zenuwachtig worden. "Wat wou je vragen?" Zeg ik hem. "McLaren heeft een feest, een soort gala feest en ik heb een date nodig" zegt hij. Ik schrik even van zijn woorden en een steek van jaloezie gaat door me geen. "Ooh oke, heb je leuk contact met iemand die je mee kan nemen?" Vraag ik hem met een zwakke glimlach. "Ik heb wel iemand die ik kan vragen, het is een leuke meid, maar ik weet niet of ze mee wilt" zegt Lando met een glimlach. Ik kijk hem een beetje teleurgesteld aan en voel een steek in mijn buik. Je kon dit verwachten Carmen.
"Gewoon vragen, ze zegt vast Ja. Ik bedoel, wie wil nou niet met jou mee" antwoord ik hem. Hij knikt begrijpelijk. "Oké ik ga het vragen" zegt hij zelfverzekerd. Ik knik en kijk wat teleurgesteld naar beneden. "Wil je met me mee naar het gala" vraagt Lando me dan ineens. Ik kijk weer naar mijn scherm en zie hem me grijzend aan kijken. "Je had het over mij??" Vraag ik hem verbaasd. Hij knikt lachend. "Hoe dan, ik ben in Nederland" zeg ik verbaasd. "Ik regel de vliegtickets, je kan bij mij slapen. Het gala is overmorgen, ben je dan vrij?" Vraagt hij me. Nog steeds in shock kijk ik hem aan. Hij wil met mij naar een gala van fucking McLaren. "Ik ben vrij" zeg ik nog steeds verbaasd. "Oké dat is dan geregeld, overmorgen in de ochtend vlieg je mijn kant op. Ik haal je op van het vliegveld" zegt hij blij. "Lan.." begin ik. "Ik kan dat toch allemaal niet aannemen" zeg ik hem. Hij kijkt me serieus aan. "Car, niet zo zeuren en gewoon in het vliegtuig stappen." Zegt hij streng. Ik kijk hem lachend aan. "Je bent de beste" zeg ik. "Weet ik" antwoord hij en hij steekt zijn tong naar me uit.

Het is 2 dagen later en ik zit in het vliegtuig onderweg naar Engeland. Toen ik Roos dit vertelde was ze gelijk helemaal enthousiast. Ik heb haar nog nooit zo hard horen gillen. Lando staat straks op het vliegveld om me op te halen. Ik kijk er naar uit om hem weer te zien, maar het maakt me ook heel erg zenuwachtig.
Het vliegtuig landt en ik kijk door het raampje. Het ziet er mooi uit hier.
Als ik eenmaal mijn bagage heb gekregen loop ik naar de uitgang van de aankomsthal. Ik zie Lando nergens staan dus ik loop nog een stukje verder. Overal staan mensen met bordjes en verschillende taxi bedrijven spreken me aan. Ik kijk om me heen, maar ik kan hem nergens vinden. "Mevrouw Norris?" Hoor ik iemand achter me zeggen. Automatisch draai ik me om en ik kijk een gespierde man aan. "Bent u Carmen?" Vraagt hij me. Ik knik voorzichtig en kijk hem afwachtend aan. "Je kan met mij mee" zegt hij. Ik besluit maar te doen wat hij zegt en volg hem naar een uitgang. Hij neemt mijn koffer mee en ik loop hem achterna. Als we eenmaal buiten aankomen staat er oranje McLaren buiten te wachten. De deur gaat open en ik zie Lando verschijnen. Ik voel mijn hartslag omhoog gaan en loop blij op hem af. "Heeey Car" zegt hij en hij trekt me in een knuffel. "Hey Lan" antwoord ik en ik knuffel hem terug. Ik snuif zijn geur even op en laat hem dan los. "Kom stap in" zegt hij en hij houd de deur voor me open. Ik stap in en zie hoe hij mijn koffer in de auto doet. Hij neemt afscheid van de beveiliger en drukt hem wat fooi in zijn handen. Hij stapt weer in de auto en neemt plaats achter het stuur. Hij kijkt me aan en glimlacht. "Ik ben blij dat je bent gekomen" zegt hij lief. "Ik ook" antwoord ik en we rijden onderweg naar zijn huis. We praten even bij over van alles en nog wat en het is gelijk weer zoals vanouds

"Ben je vaker hier in Engeland of in je huis in Monaco?" Vraag ik hem. "Beide wel, maar meer in Monaco" zegt hij terug. Ik knik. "Ben je daar wel eens geweest?" Vraagt hij me. Ik schud mijn hoofd en kijk naar de weg. "Nee, maar het lijkt me echt zo mooi daar" antwoord ik. "I'll take you there" zegt hij lief. Ik kijk hem even aan en ik zie hoe hij mij ook aan kijkt in mijn ogen. Ik glimlach even naar hem en focus me dan weer op de weg.

Without you. || Lando Norris Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu