POV CARMEN
"Heeey Car" hoor ik achter me als ik door de paddock loop. Ik draai me om en zie Max op me af komen lopen. "Heeey Maxie" zeg ik en ik geef hem een knuffel. "Hoe is het?" Vraagt Max terwijl we samen over de paddock lopen. Er worden ondertussen foto's van ons gemaakt en Max gaat af en toe even met fans op de foto tussendoor. "Goed hoor, met jou ook?" Vraag ik hem. Hij knikt en kijkt me streng aan. "En nu echt, hoe gaat het?" Vraagt hij lief. Ik weet precies wat hij bedoeld, hij doelt nu op mij en Lando. Ik zucht even en kijk hem lachend aan. "Ja ik heb een soort van met hem geslapen vannacht en gisteren tijdens het McLaren diner hebben we seks gehad in de wc's" zeg ik lachend. Max gaat stil staan en kijkt me lachend met grote ogen aan. "Niet!!" Zegt hij lachend. Ik knik en trek hem mee verder. "Weet Roos dat ook??" Vraagt hij direct. Ik grinnik. "Ja die heb ik direct op de hoogte gebracht natuurlijk".
Hij begint te lachen en schud zijn hoofd. "Dat had ik niet verwacht, maar ik ben blij dat het weer goed is. Jullie zijn zo leuk samen" zegt hij lief. Ik glimlach naar hem en zucht dan even "ik heb alleen nog het Ian probleem"
Max kijkt me begrijpelijk aan "als ik wat voor je kan betekenen daarin dan weet je me te vinden hé"
Ik knik naar hem "Dankje Max". Hij glimlacht en we lopen nog al pratend over de paddock heen. Max onderweg naar RedBull, ik onderweg naar McLaren.Als ik bij McLaren aankom loop ik direct naar Ian. Ik wil graag direct even met hem praten. Ik ben onderweg naar hem als ik plots aan mijn arm word meegetrokken een kamer in. Ik word tegen de muur aangeduwd in een kleedkamer en kijk in de mooie ogen van Lando. "Ik schrik me dood Lan" lach ik. Hij grijnst en legt zijn vinger op mijn mond. "Niet praten jij" zegt hij en hij begint me liefdevol te zoenen. Na een tijdje breek ik de zoen af. "Waar heb ik dat aan verdiend?" Grinnik ik. "You look so hot" zegt hij tegen mijn lippen aan. Ik geef hem lachend een kus en loop naar de deur. "Heb je Ian gezien?" Vraag ik hem voorzichtig. Hij kijkt me verbaasd aan "ben je mij nou alweer zat?" Grapt hij. "Dat ook" zeg ik serieus en ik steek mijn tong naar hem uit. "Nee ik wil even net hem praten, ik kan dit niet maken tegenover hem" zeg ik. Hij knikt begrijpelijk. "Idc, laat hem maar voelen wat ik al die tijd heb gevoeld" zegt hij serieus. "Lan.." zeg ik en ik kijk hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Nee heb hem niet gezien, ik denk dat hij in de garagebox is" zegt Lando terwijl hij zijn pak aan doet. Ik knik en wil weglopen.
"Car?" Zegt hij voordat ik de deur uitstap. Ik draai me naar hem om en kijk hem vragend aan. "Doe de deur eens dicht" zegt hij zacht. Ik doe de deur dicht en stap wat dichter naar hem toe.
"Ik weet dat dit me waarschijnlijk niks aan gaat, maar ik vraag het me toch echt af en ik zit ermee.." begint hij. Ik kijk hem verwachtingsvol aan en ga op het bankje naast hem zitten. "Heb je seks met Ian gehad?" Vraagt hij me dan voorzichtig. Ik wist dat deze vraag ging komen. Ik schud snel mijn hoofd. "Nee absoluut niet, ik hoorde hem dat tegen jou zeggen gisteren in de wc, maar dat is echt never nooit niet gebeurd" antwoord ik snel. Hij zucht opgelucht en kijkt me tevreden aan. "Gelukkig love" zegt hij en hij geeft me een kus op mijn mond. Ik sta op en loop richting de deur nadat ik Lando een knuffel heb gegeven. "Succes straks, je kan het" zeg ik hem terwijl ik de deur van zijn kleedkamer open doe. Ik doe de deur een klein stukje open en kijk dan recht in Ian zijn ogen. Hij kijkt me verbaasd aan als hij ziet dat ik Lando zijn kleedkamer uit kom. Lando heeft het door en komt achter me staan. "Wtf is dit" zegt Ian geïrriteerd. Ik voel het bloed naar mijn wangen stromen en stap de kleedkamer uit. "Kunnen we even praten?" Vraag ik aan Ian. Hij begint sarcastisch te lachen. "Sure" zegt hij ongeïnteresseerd en hij loopt met me mee. Lando kijkt ons streng aan en stapt dan zijn auto in om aan de vrije training te beginnen.Ik loop met Ian naar een kamertje naast de garagebox en ga op een stoel zitten. Ian komt naast me zitten en kijkt me geïrriteerd aan. "Wat is er?" Vraag ik hem als ik zijn blik zie. "Carmen. Jij en Lando. Denk je dat ik dom ben?" Ik voel me rood worden en kijk hem vol spanning aan. "Dat van net was niet hoe het leek" zeg ik snel. Hij grinnikt sarcastisch. "Oh en hoe zat het dan wel hé?" Zegt hij boos. "Ian rustig, ik wil het je gewoon even uitleggen" zeg ik voorzichtig. Hij is stil en kijkt me met een opgetrokken wenkbrauw verwachtingsvol aan van wat ik ga vertellen.
"Lando en ik.. we hebben een tijdje wat gehad voordat ik een beetje met jou ging. We hebben ruzie gekregen waardoor ik verder ben gegaan met mijn leven en bij jou ben gekomen. Lando en ik hebben het de afgelopen dagen er samen over gehad, uitgesproken en er zitten toch nog steeds van beide kanten gevoelens bij." Zeg ik voorzichtig.
Ian lijkt het allemaal niks te interesseren wat ik zeg, hij is alleen maar bezig met het feit dat ik een soort van aan het dumpen ben nu. De reden boeit hem niks. "Dus je wilt dat dat van jou en mij stopt?" Vraagt hij me grinnikend.
Ik knik voorzichtig en kijk hem aan. Hij komt naast me zitten en pakt mijn hand. Wat wil hij nou?
"Is goed, ik wil je wel nog een ding zeggen" zegt hij extreem lief. Ik kijk hem verbaasd en vragend aan. Wat een overgang dit.
"Je bent echt een fucking hoer" zegt hij boos. Voor ik wat terug kan zeggen verplaatst zijn hand vanaf mijn hand naar mijn gezicht. Ik voel direct een hevige pijn in mijn hoofd en merk dat ik duizelig word. Ik voel hoe ik neerval en nog een klap krijg en dan word alles zwart..
JE LEEST
Without you. || Lando Norris
Fiksi PenggemarAls Carmen en Roos naar de Dutch GP gaan komen ze in contact met verschillende coureurs. Carmen krijgt het erg gezellig met Lando en het lijkt allemaal net een sprookje. Maar dan slaat de drama in. Komen ze hier samen uit? Of gaan ze beide hun eig...