Hoofdstuk 24

595 5 0
                                    

POV CARMEN

Het is de volgende dag en ik vlieg vandaag weer terug naar Nederland. Ik sta met mijn koffer beneden en ik wacht op Lando die nog even zijn haar aan het doen was boven. Hij komt de trap afgelopen en lacht naar mij. Als hij beneden is trekt hij me in een knuffel en zucht. "Ik wil niet dat je gaat" zegt hij lief. "Ik ook niet" zeg ik terug. "Blijf dan bij me, ik betaal alles" zegt hij lief. Ik grinnik en kijk hem aan. "Schat, ik moet terug voor mijn werk en mijn familie/vrienden" zeg ik tegen hem. Hij knikt teleurgesteld "ik snap het, maar had je het liefste bij me" zegt hij. Ik neem hem in een knuffel en plant daarna mijn lippen op die van hem. We zoenen liefdevol en hij laat me daarna los. "Kom, we moeten gaan anders mis ik mijn vlucht" zeg ik en ik pak Lando zijn hand. Hij knikt en hij rijdt me met tegenzin naar het vliegveld.

Eenmaal op het vliegveld worden we door veel fotografen en pers op de foto gezet. We kijken er niet meer van op. De afgelopen dagen zijn er zoveel foto's van ons gemaakt en zijn er zoveel artikelen over ons geschreven. Dat is echt niet meer normaal.
We zijn zelfs een keer in het nieuws gekomen. Iedereen denkt dat ik Lando zijn nieuwe vriendin ben en ik heb al zoveel volgers erbij op Instagram. We trekken ons er niks van aan en gaan gewoon verder met ons eigen leventje en ons eigen ding.
Lando brengt me naar een privé vliegtuig die hij voor me geregeld heeft (met heel erg veel tegenzin van mij) en we nemen afscheid.
Hij neemt me in een stevige knuffel en trekt me dicht tegen hem aan. "Ik ga je missen Car" zegt hij lief in mijn oor. "Ik jou ook Lan" antwoord ik en ik geef hem een kus op zijn wang. Hij trekt zich terug en zoent me waar alle camera's bij staan vol op mijn mond. Ik grijns onder de zoen door en zoen hem terug. "Ik zie je snel weer toch?" Vraagt hij me. Ik knik "aankomend weekend bij de race" antwoord ik. Hij knikt tevreden en geeft me nog een laatste knuffel. "Tot snel baby, je bent geweldig" zegt hij zacht. "Tot snel, jij ook en bedankt voor alles" zeg ik hem terug. We laten elkaar los en ik loop naar het vliegtuig.
Ik zwaai nog even achterom naar Lando en hij kijkt me zielig met een pruillipje aan. Ik grinnik en stap het vliegtuig zwaaiend in.
Op naar Nederland.

Het is een paar dagen later en ik ben alweer even terug in Nederland. Ik heb gisteren een shoot gehad voor het magazine van Chantal Janzen. Het ging over bekendheid door middel van social media. Sinds ik vanwege alle geruchten over Lando helemaal bekend ben geworden over de wereld en ook hier in Nederland, krijg ik veel aanvragen voor fotoshoots en reportages.
Ik ben momenteel onderweg naar Roos haar huis om even samen te chillen en een film te kijken. Ik wil natuuuurlijk alles weten over haar en Max en zij wil alles weten over mij en Lando. Ik grinnik even bij het idee. Wie had dit nou ooit verwacht.
Lando en ik hebben de afgelopen dagen af en toe contact gehad. Hij had het erg druk met werk waardoor we niet heel veel hebben gefacetimed. Wel stuurt hij af en toe even een lief appje. Ik vind het helemaal prima, er zit verder geen druk achter en we hebben alle tijd van de wereld. We hebben het zo leuk gehad vorige week dus volgens mij zit het allemaal wel goed.

Ik kom bij Roos haar huis aan en parkeer mijn extreem krakende auto. Roos staat al in de deuropening dolblij te kijken. "Meid ik hoorde je al op 20 kilometer afstand aankomen met dat kraakding van je" lacht ze. Ik schud lachend mijn hoofd en trek haar in een knuffel. "Ook hallo" grinnik ik.
We lopen naar binnen en kletsen wat over van alles en nog wat. Roos schenkt me wat te drinken in en we ploffen samen op de bank. "Vertel me alles over Max" verplicht ik haar en ze laat gelijk een extreem enthousiaste lach zien. "Die lach zegt al genoeg" lach ik naar haar. Ze begint te grijnzen "You ready?" Vraagt ze me. Ik knik en ga in een kleermakers zit voor haar zitten. "Brand los".
Roos verteld me het hele verhaal over haar en Max de afgelopen dagen. Het klinkt allemaal echt perfect, net een sprookje. Ze hebben het super leuk gehad samen en Max heeft haar zelfs meegenomen naar zijn zusje Victoria en de kids. Dat is een grote stap en dat zegt al super veel over hun situatie. Ook zij hebben samen geslapen en seks gehad. Ze verteld het me helemaal in geur en kleur en ik begin te lachen. "Okeokeoke, ik weet genoeg daarover" lach ik. Ze begint hard te lachen en kijkt trots. "Maar was het goed?" Vraag ik nog even na. "Geweldig, echt" zegt ze blij. "Gelukkig" lach ik.
Als Roos uitgepraat is over haar en Max, richt ze zich op mij. "Oké en nu wil ik alles weten!!!" Zegt ze bloedserieus en enorm geïnteresseerd. Ik begin te lachen en vertel haar het hele verhaal. Van het feest, over Ian, over Nora en Oscar, over de seks en over aankomend weekend. Ze kijkt me met grote ogen aan. "Girl, you're living the dream" zegt ze in shock. Ik grinnik en kijk haar lachend aan.
We praten nog veel na over de afgelopen dagen en over aankomend weekend. Het is super gezellig. Als we helemaal bijgepraat zijn starten we een comedy film. We lachen ons helemaal slap de hele tijd. Plots word Roos gebeld door Max. "Brb" grijnst ze. Ik schud lachend mijn hoofd en hoor hoe ze opneemt en naar de gang loopt.
"HIJ HEEFT WAT?!" Hoor ik haar vanuit de gang hard roepen. Ik druk de film op pauze en ga rechtop zitten. Ik probeer mee te luisteren, maar krijg niks van het gesprek mee. Even later komt Roos met een bezorgde blik de kamer weer ingelopen. Ze heeft de telefoon opgehangen.
"Wat is er??" Zeg ik bezorgd.
"Uhm.. Car.. we moeten praten" zegt ze nog steeds heel erg bezorgd..

Without you. || Lando Norris Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu