POV CARMEN
"Watch and learn baby" hoor ik Lando zeggen. We staan op de golfbaan bij de 1e plek van vandaag. De zon schijnt fel en we zijn een van de weinige op de baan vandaag. Ik zet mijn zonnebril op en kijk naar Lando die goed voor het balletje gaat staan. Ik heb helemaal geen verstand van golf en heb het ook nog nooit gedaan. Ja een keer midgetgolf met van die kleine baantjes waar je 100 keer moet slaan voordat dat balletje in het putje zit. Ik kijk naar Lando die het balletje slaat en er een perfecte beweging bij maakt. De bal komt super ver terecht. "Hoe dan" vraag ik hem met open mond. Hij begint te lachen en kijkt even in de verte naar zijn bal. "Nu jij" zegt hij lachend. Ik begin te lachen en leg het balletje neer. Om te beginnen rolt het balletje alweer weg en ik moet hem 10 keer opnieuw neerleggen zodat ie blijft liggen. Lando heeft nu al de slappe lach en ik steek lachend mijn middelvinger naar hem op. Ik ga naast het balletje staan en sla met de golfclub hard en met al mijn kracht tegen het balletje aan. Ik hoor Lando helemaal stuk gaan naast me en ik kijk hem lachend aan. De tranen lopen over zijn wangen van het lachen. Ik kijk waar het balletje terecht is gekomen en hij ligt echt op 5 meter afstand. Lando kan niet stoppen met lachen en ik loop naar hem toe om hem een tik te geven. "Wat?!" Lach ik met hem mee. Als hij weer een beetje is bij gekomen geeft hij me een knuffel. "Sorry dat ik je uitlach, maar het zag er zo grappig uit" zegt hij lief terwijl hij zijn tranen wegveegt. Ik grinnik. "Leer me dan hoe het moet!" Zeg ik lachend. Hij knikt lachend en pakt de juiste golfclub. Hij komt achter me staan en helpt me de club in de juiste houding vast te houden. Je moet best ver met je billen naar achteren staan voor een goede houding dus ik druk mijn billen extra tegen hem aan. Ik merk dat hij er opgewonden van word aan de blik in zijn ogen en de manier waarop hij me vasthoud. Ik beweeg steeds 'per ongeluk' een beetje heen en weer met mijn billen zodat ze langs zijn broek schuren. "Zoiets?" Zeg ik doelend op mijn houding als ik merk dat hij afgeleid raakt. "Hmhm" zegt hij. "Perfect" voegt hij eraan toe. Ik grinnik en doe net alsof ik niks door heb. Samen met Lando zijn armen van achter om me heen maak ik de slag met de golfclub en het balletje komt al veel verder terecht. Ik ga weer rechtop staan en draai me om naar Lando. Hij kijkt naar mijn billen en wanneer ik me omdraai kijkt hij me weer snel in mijn ogen aan. "Heel goed" zegt hij snel en hij kijkt naar waar mijn balletje terecht is gekomen. Hij loopt achter me langs en ik zie hem naar zijn broek kijken en er een beetje aan trekken zodat het weer goed zit. Ik grinnik en doe net alsof ik niks zie.
De middag is super gezellig en we hebben veel gelachen. Vooral om mij die echt niet kan golfen, maar goed. We zijn nu onderweg terug naar het golfkarretje om terug te rijden naar de auto.
Lando heeft de hele dag in het karretje gereden, maar ik ben zo benieuwd hoe dat rijdt. Ik heb daar altijd al eens in willen rijden. Ik zie dat Lando de sleutels in zijn hand heeft terwijl we erheen lopen. Ik trek de sleutels uit zijn hand en ren naar het karretje. "SHOTGUN!!" Roep ik hem na. Hij begint hard te lachen en ik spring achter het stuur. "Jij spoort echt niet" lacht hij. Ik start de motor van het karretje en zit helemaal blij achter het stuur. Ik zie hoe hij lachend zijn camera erbij pakt en een foto van me maakt. "Mag ik dit in m'n story zetten?" Vraagt hij lief. "Tuurlijk" antwoord ik. Hij knikt tevreden en stapt het karretje in. "Ik wil graag levend aankomen bij mijn auto en ik wil geen aanrijdingen onderweg" zegt hij lachend. Ik begin te lachen en geef hem een tik. Ik trap het gas in en scheur over het gras. Lando gaat de hele tijd helemaal stuk naast me en we hebben zo veel lol samen."Zie je, je leeft nog en geen aanrijdingen" lach ik als we bij zijn auto zijn aangekomen. Hij lacht en schud zijn hoofd "Ben je al die omvergereden vlaggetjes soms vergeten mevrouw?"
Ik grinnik en loop door naar zijn auto. Hij stapt achter het stuur en ik stap naast hem in. We rijden weer terug onderweg naar zijn huis en hij kijkt me even aan. "Ik vond het echt leuk vandaag" zegt hij lief. "Ik ook" antwoord ik hem. Hij legt zijn hand even op mijn blote bovenbeen en ik voel mijn hart sneller kloppen. Waarom maakt hij me zo nerveus. Ik kijk hem glimlachend aan en hij geeft me een knipoog. "Zullen we vanavond uiteten gaan?" Vraagt hij me dan. "Ja, lekker!" Antwoord ik. Hij knikt en kijkt dan weer naar de weg. Zijn hand ligt nog steeds op mijn been. Ik krijg er kippenvel van.Als we weer bij hem thuis zijn ga ik direct naar boven om te douchen en me klaar te maken. "Als je wat nodig bent, roep maar" zegt Lando lief. Ik knik en loop de trap op naar de badkamer. Ik kijk even op mijn telefoon en zie dat ik wat berichtjes heb. Mijn ouders die vragen of het leuk is en Roos die helemaal uit haar dak gaat omdat er een foto van mij in Lando zijn verhaal staat. Ik grinnik en open insta even. Jemig. Bijna 8000 volgers er bij. En dat om maar 1 foto. Ik klik op de foto en kijk er even naar. Het is een leuke foto. Ik besluit hem te reposten in mijn eigen story.
JE LEEST
Without you. || Lando Norris
FanfictionAls Carmen en Roos naar de Dutch GP gaan komen ze in contact met verschillende coureurs. Carmen krijgt het erg gezellig met Lando en het lijkt allemaal net een sprookje. Maar dan slaat de drama in. Komen ze hier samen uit? Of gaan ze beide hun eig...