Hoofdstuk 20

638 5 0
                                    

POV CARMEN

Ik loop de badkamer in en stap onder de douche. Ik denk even na over vandaag en krijg mijn lach niet van mijn gezicht als ik alles bij langs ga. Het was echt super gezellig en we hebben zoveel lol gehad. Ik ben bang dat ik echt gevoelens voor hem begin te krijgen, maar ik moet dat van me af zetten. Het is Lando Norris en ik ben gewoon een meisje uit Nederland zonder verdere betekenis. Hij ziet mij echt niet zitten. Nadat ik mijn haren heb gewassen en mijn lichaam heb geschoren stap ik onder de douche weg. Ik doe een handdoek om mijn lichaam heen en knoop hem vast. Mijn haren zijn nat en ik laat ze los over mijn schouders heen hangen. Ik wil de badkamer uitlopen maar sta dan ineens oog in oog met Lando. "Tering Lan ik schrik me dood" zucht hij. Hij grinnikt en bestudeert mijn met handdoek omheen geslagen lichaam van boven naar onder. "Kan je het zien?" Lach ik naar hem. "Nee eigenlijk moet die handdoek nog af" lacht hij en steekt zijn tong naar me uit. Ik schud lachend mijn hoofd en loop door naar de slaapkamer om me klaar te maken. "Ik ga nu even douchen, goed?" Vraagt Lando me. "Isgoed!" Antwoord ik en ik loop naar mijn opengeslagen koffer die nog steeds op de grond ligt. Wat moet ik aan..
Shit mijn telefoon ligt nog in de badkamer bedenk ik me ineens. Ik loop naar de badkamer en klop even op de deur voor ik binnen loop. "Kom maar" lacht Lando. Ik doe de deur voorzichtig open en zie hem onder de douche met zijn rug naar me toe staan. Zijn lichaam is nat en zijn krulletjes hangen nat over zijn voorhoofd. Ik begin te blozen als ik het zie en pak snel mijn telefoon. "Telefoon vergeten" zeg ik snel en ik loop de badkamer weer uit. Oké dat was totaaal niet ongemakkelijk.
Ik loop weer naar de slaapkamer en ga voor de spiegel zitten. Ik föhn en krul mijn haren en doe daarna een leuke rode jumpsuit aan met een paar pumps. Ik kijk goedkeurend in de spiegel en loop dan naar beneden waar Lando hoogstwaarschijnlijk al op me zit te wachten.

POV LANDO NORRIS

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


POV LANDO NORRIS

Ik lig beneden op de bank te wachten tot Carmen klaar is. Ik heb mezelf net omgekleed en heb gewoon een donkerblauwe pantalon aan met een witte blouse en witte schoenen. Als ik het geluid van hakken op de trap hoor ga ik rechtop zitten en draai ik me om naar de trap. Ik kijk naar Carmen die de trap af komt lopen en ben even stil. Dit is niet meer normaal. Verdomme wat ziet ze er steeds bloedmooi uit. Ik stap van de bank af en loop naar haar toe. "Carmen dit is niet normaal" zeg ik haar verontwaardigd. "Wat niet?" Zegt ze verbaasd. "Hoe fucking mooi jij bent" zeg ik en ik kijk haar nog even van top tot teen aan. Ze begint te blozen en kijkt me verlegen aan. Ik grinnik en pak mijn autosleutels. "Jij ziet er ook echt heel goed uit Lan" zegt ze lief. Ik draai me naar haar om en kijk haar glimlachend aan. "Dankje babe" antwoord ik. "Kom laten we gaan" zeg ik en ze volgt me naar buiten naar de auto.

Als we bij het restaurant zijn aangekomen staan er voor het eerst (tot vele opluchting van mij) geen fans. We zitten lekker te eten en het is super gezellig. Terwijl we praten dwalen mijn gedachten steeds af naar gisteravond. Ik heb haar gezoend en het voelde echt heel erg goed. We hebben het er niet meer over gehad wat het soms een beetje ongemakkelijk maakt nu. Je merkt heel erg vaak de aantrekkingskracht en de spanning tussen ons op doodgewone momenten. "Hallooo aarde aan Lando" zegt Carmen lachend terwijl ze met haar hand voor mijn gezicht langs gaat. "Oh huh uh wat?" Zeg ik verbaasd. "De serveerster vraagt of je nog wat wilt drinken" lach ze. Ik kijk naast me en zie een serveerster me vragend aan kijken. "Doe maar een Cola" zeg ik vriendelijk. De serveerster knikt en loopt dan weg. "Waar denk jij aan" lacht Carmen tegenover me. "Oh zomaar, niks bijzonders" lieg ik. Ze knikt en neemt nog een hap van haar eten. Ze ziet er  echt mooi uit. Mijn blik glijd even langs haar gezicht naar haar borsten en ik kijk dan snel weer in haar ogen. "We moeten een keer met Roos en Max gaan eten" glimlacht ze naar me. Ik grinnik "Dat moeten we echt doen, lijkt me zo grappig" antwoord ik.
"Wat wil je morgen doen?" Vraag ik aan haar. Morgen is de laatste dag dat ze in Engeland is en daarna vliegt ze helaas weer terug naar Nederland. Ze haalt haar schouders op "maakt me niet zoveel uit, heb jij plannen?" Vraagt ze me lief. Ik denk even na. "Ik heb in de middag een meeting bij McLaren, maar dan kan je wel mee. Verder heb ik niks" antwoord ik. Ze knikt en denkt even na. "Het is zomer en mooi weer, we kunnen ook naar het strand of ergens zwemmen" zegt ze lief. Schattig. "Deal" zeg ik glimlachend en ik neem nog een hap van mijn eten.

Na een hele gezellige en leuke avond waarin we weer veel samen gepraat hebben stappen we terug in de auto onderweg terug naar mijn huis. We luisteren wat muziek op de weg terug en Carmen zingt zachtjes mee. Ik kijk haar verbaasd aan. "Kan jij zingen?!" Vraag ik haar verbaasd. Ze begint te blozen en schud haar hoofd. "Jawel! Dat klonk goed!" Antwoord ik. Ze grinnikt en kijkt naar de weg. "Zing voor me" zeg ik enthousiast. Ze begint te lachen en schud haar hoofd. "Ik zing nooit voor mensen, vind ik eng"  zegt ze verlegen en ze begint te blozen.
"Pleaaaase?" Vraag ik en ik leg mijn hand op haar been. Ze kijkt me lachend aan en schud dan haar hoofd. "Misschien ooit" lacht ze naar me. Ik kijk haar met een pruillipje aan en ze kijkt me grijnzend aan. Ze ziet er zo mooi uit.

Without you. || Lando Norris Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu