POV LANDO NORRISIk trek me terug uit onze zoen. Mijn hartslag raakt zo de 200 aan en ik voel 1000 vlinders in mijn buik tekeer gaan. Dit voelt zo goed. Ik hang iets boven haar en kijk haar in haar ogen aan. Ik zie hoe ze verlegen naar me kijkt en haar oog glinsteren. Ze is zo mooi. "Ik wou dit al zolang doen" zeg ik zacht tegen haar. "Don't stop then" zegt ze lief terug. Ik glimlach en wil niks liever. Ik plant voorzichtig mijn lippen weer op die van haar en leg mijn hand op haar wang. Ik tik met mijn tong weer op haar lippen en ze doet haar mond een stukje open. Ik voel hoe ze met haar nagels zacht over mijn rug heen gaat en ik krijg er kippenvel van. Ik leg één hand op haar heup en we zoenen verder. Ze zet haar nagels even in mijn rug wat voor nog meer kippenvel zorgt. Ik ga met mijn hand die op haar heup ligt langs haar been en we zoenen verder. Fuck. Ze maakt me gek. Ik voel dat er in mijn onderbroek wat begint te groeien. Oké stoppen nu. Ik probeer de zoen af te breken, maar ze pakt me net bij mijn nek vast. Fuck ik wil haar. Ik zoen haar nog een keer heel erg goed en trek me dan terug. Weten wanneer je moet stoppen Lando. Ik kijk haar vol lust aan en zie dat ze naar me lacht. Ik ga boven haar weg en ga weer naast haar liggen. "Kom bij me" zeg ik haar en ze draait zich naar me toe. Ze komt in mijn armen liggen en ik ga even met mijn hand door haar haren. Niet lang daarna hoor ik haar wat zwaarder ademen. Ik kijk haar voorzichtig aan en zie dat ze in slaap is gevallen. Ik grinnik en doe ook mijn ogen dicht. Ik denk aan het moment van net en voel een vreemd gevoel daarbij in mijn buik. Heb ik gevoelens voor haar? Ik schud mijn gedachten even weg en probeer aan iets anders te denken. Ik doe mijn armen strak om haar heen en val snel daarna ook in een diepe slaap.
POV CARMEN
Ik word wakker van een warmtebron en doe mijn ogen open. Ik kijk naast me en zie dat ik in Lando zijn armen lig. Ik denk even aan gisteravond en de zenuwen komen spontaan weer in me op. Ik kan het nog steeds niet geloven. Lando Norris die mij zoent. Ik die hier nu gewoon naast Lando Norris wakker word in zijn fucking armen. Ik denk dat iedere vrouw daar van droomt. Ik maak me even los uit zijn armen en laat hem slapen. Ik probeer mijn telefoon van het nachtkastje te pakken wat echt nét lukt. Als ik mijn telefoon aan doe zie ik dat ik heel veel berichtjes heb van Roos. 'Meid wat ben jij aan het doen 😏' 'Waarom hoor ik niks' 'Let me know hoe het gaat daaro' 'HALLO IK WIL DETAILS'
Ik lach als ik ze lees en besluit even te antwoorden. 'Hahahaha niet wat jij denkt, als ik thuis ben vertel ik je alles. Hoe is het met Max? 😏' stuur ik terug.
Ik ben benieuwd of ze ook samen hebben geslapen. Ik hoor Lando naast me zachtjes bewegen en leg mijn telefoon snel weg. Ik kruip weer naar hem toe en ga tegen hem aan liggen. Ik zie zijn ogen voorzichtig open gaan en hij kijkt me direct aan. "Morning babe" zegt hij met zijn zware ochtendstem. Het klinkt echt super sexy. "Morning" antwoord ik terug. Hij trekt me dicht tegen hem aan en zo blijven we nog heel even liggen. "Zin in een ontbijtje?" Vraagt hij me dan. Ik knik en hij stapt uit bed. Ik kijk even naar zijn lichaam, hij ziet er zo goed uit. Hij heeft door dat ik kijk en grinnikt. Hij loopt naar zijn kleding kast die in de slaapkamer staat met een spiegel. Hij gaat voor de spiegel staan en zoekt wat kleren uit om aan te doen. Ik kijk hem via de spiegel aan en ik merk gewoon dat hij nu expres zijn spieren wat aanspant omdat hij weet dat ik kijk. Ik grinnik en besluit hem ook te gaan pesten. Ik trek mijn string even goed in bed en stap uit het bed. Ik zie hoe hij me vanuit de spiegel aan kijkt en ik loop extra heupwiegend naar de badkamer. Ik zie hem vanuit de spiegel mij helemaal na kijken en grinnik. Ik fris me even op in de badkamer en doe een two piece lounge setje aan.Als ik daarmee klaar ben loop in naar beneden. Ik ruik vanuit de keuken een hele lekkere geur komen en volg deze. Ik zie Lando in de keuken staan, hij haalt net wat broodjes uit de oven. "Ruikt goed chef kok" zeg ik tegen hem en ik neem plaats aan de gedekte tafel. Hij grinnikt en legt de broodjes voor me neer.
Als hij klaar is komt hij voor me zitten en we beginnen te eten. "Wat wil je doen vandaag?" Vraagt Lando terwijl hij een hap van zijn broodje neemt. Ik haal mijn schouders op "heb jij geen verplichtingen enzo vandaag?" Vraag ik hem terwijl ik een slok van mijn jus d'orange neem. Hij schud zijn hoofd. "Nee ik heb de afspraken afgezegd omdat jij hier zou zijn" zegt hij lief. Deze jongen is zo lief. "Echt?!" Vraag ik hem vol ongeloof. Hij knikt voorzichtig en glimlacht naar me. "Dat is zo lief van je" zeg ik en ik kijk hem aan. Hij glimlacht en we eten verder. "Ga je met me mee golfen?" Vraagt hij dan enthousiast. Ik grinnik. "Ik kan niet golfen" lach ik. Hij haalt zijn schouders op "I'll teach you" zegt hij lief. Ik knik naar hem. "Isgoed" antwoord ik. We eten ons eten op en ik loop daarna naar boven om me klaar te maken. De spanning tussen Lando en mij is alleen maar meer toegenomen na gisteren. Het liefst had ik hem nu weer gezoend. Het voelde zo goed.
Ik loop naar mijn koffer en pak daar een soort sport setje uit. Lando heeft nog een speciaal petje voor mij over en ik doe deze op. Ik kijk in de spiegel en grinnik. Wat een outfit.Ik loop naar Lando toe en draai een rondje. "You like?" Lach ik.
Hij begint te lachen en zijn ogen staan groot. "Hoe kan ik me ooit concentreren op het golfen als jij zo naast me staat. You look sexy" zegt hij. Ik grinnik en schud mijn hoofd. Ik kijk even naar zijn outfit. Hij ziet er super mooi uit. Hij heeft een pantalon aan met een strakke polo en een petje. Hij lijkt echt professioneel. Dat word wat als hij mij straks ziet golfen.. ik begin te lachen bij het idee.
JE LEEST
Without you. || Lando Norris
FanficAls Carmen en Roos naar de Dutch GP gaan komen ze in contact met verschillende coureurs. Carmen krijgt het erg gezellig met Lando en het lijkt allemaal net een sprookje. Maar dan slaat de drama in. Komen ze hier samen uit? Of gaan ze beide hun eig...