POV CARMEN
We zijn aangekomen in Lando zijn huis in Engeland. Max en Roos blijven ook hier bij ons gezellig slapen en vanavond gaan we nog even lekker uiteten voordat we aan het drukke weekend beginnen.
Ik ben me met Roos aan het klaar maken in de badkamer voor de grote spiegel terwijl we samen kletsen.
"Zal ik rood of blauw aan doen vanavond?" Vraagt Roos aan me terwijl ze 2 jurkjes voor zich houd. "Ehmm ik zeg rood" antwoord ik. Ze knikt en doet het rode jurkje aan. "Staat het mooi?" Vraagt ze me. Ik knik enthousiast "Roos je bent prachtig"
Ze kijkt in de spiegel en draait een rondje. "Ik weet echt niet wat ik aan moet" zucht ik terwijl ik mijn lippenstift aanbreng in de spiegel."Bijna klaar meiden?" Roept Max vanaf beneden. "Komen eraaaan" roept Roos terug. Ik loop snel naar mijn koffer en pak er een leuke outfit uit. Als laatste pak ik een paar mooie naaldhakken en doe deze eronder aan. "Je ziet er fuuucking mooi uit Car" zegt Roos lief. Ik kijk zelf even in de spiegel en zucht. "Kan er mee dooor"
We lopen naar beneden waar Max en Lando al op ons staan te wachten. Ze zien er echt super mooi uit. Beiden hebben ze een pantalon aan met een blouse en witte schoenen. "Wij hebben zoveel geluk" zegt Roos terwijl we Lando en Max aankijken. "Niet normaal veel geluk" antwoord ik.
Max en Lando staan ons onderaan de trap op te wachten en kijken ons trots aan. "Tering" zegt Max als hij ons naar beneden ziet lopen. Lando heeft zijn ogen op mij gericht en schud zijn hoofd. Als ik beneden ben pakt hij mijn hand en loopt met me naar buiten. "Ik kan echt niet geloven dat zo'n vrouw als jij mijn vriendin is" zegt hij lief. Ik vouw mijn arm in die van hem en geef hem een kus op zijn wang. We lopen met Max en Roos achter ons aan onderweg naar het restaurant.Outfit Roos:
Outfit Carmen:
Als we eenmaal in het restaurant aan komen hebben we er al een lange tocht op zitten. We zijn door zoveel fans aangesproken en zijn vaak op de foto geweest. Als we naar binnen lopen in het restaurant zie ik gelijk veel rijke en bekende mensen zitten. Het is echt een extreem chique restaurant. Ik ben dit helemaal niet gewend. Lando ziet dat ik er een beetje ongemakkelijk van word en pakt mijn hand. Hij begeleid me naar onze tafel en daar nemen we plaats. "Wat een chique tent" zegt Roos met open mond. Max grinnikt en duwt haar mond dicht. "Je vangt vliegen baby" zegt hij
Ik begin te lachen en schud mijn hoofd. "Dit is wel even wat anders dan onze standaard maaltijden bij de McDonalds hé Ro" lach ik naar Roos. Ze knikt en kijkt verbaasd naar alle mensen om zich heen.
We krijgen een paar flessen verschillende champagne en wijn op de tafel geserveerd en bestellen ons eten.
Ik voel hoe Lando onder de tafel over mijn been heen wrijft en kijk hem even aan. "Vind je het leuk?" Vraagt hij lief. Ik knik en geef hem een kus.Na een tijdje hebben we ons eten op en het was echt super gezellig. We kregen steeds heel veel gerechten met heel erg weinig op het bord. Roos en ik zijn dit helemaal niet gewend om zo luxe uiteten te gaan met een 162910 gangen menu.
We kletsen nog wat na en bestellen nog wat te drinken na het eten.
"Omg Car kijk" zegt Roos dan ineens. Ik kijk haar vragend aan en volg haar vinger waarmee ze wijst. Ik zie dat haar vinger uit komt bij een grote piano midden in de zaal.
"Nee" zeg ik al snel en ik richt me weer op mijn drinken.
"Car please, je hebt het al zo lang niet gedaan" zegt Roos smekend.
"Waar gaat dit over?" Vragen Max en Lando beiden.
"Carmen kan echt zo onwijs goed piano spelen en zingen" zegt Roos dolenthousiast. Ik zucht. "Nee jongens dat valt echt heel erg mee, laten we erover ophouden" zeg ik snel.
"Please Car speel een stukje" zegt Lando. "Alsjeblieft?" Vraagt Max lief. Ik zucht en twijfel. Tussen al deze mensen word dat zoooo ongemakkelijk. "Je kan het Car, kom please" zegt Roos bemoedigend.
Ik zucht, "een heel klein stukje dan" zeg ik en ik sta op en loop naar de piano. Onderweg naar de piano voel ik veel blikken op me gericht. Dit word zo ongemakkelijk. Ik ga op het krukje zitten en vele mensen draaien zich naar me toe om me aan te kijken. Ik kijk naar onze tafel en zie Lando, Roos en Max me bemoedigend aan kijken. Roos haar ogen glunsteren helemaal en ik grinnik. Daar gaan we dan. Ik besluit 'without you' te gaan spelen en begin. Het is al een tijdje geleden.
Zodra de eerste klanken klinken is het hele restaurant stil en kijken ze me aan. Ik zie Roos met een ober praten en die loopt gelijk naar me toe met een microfoon. Ik kijk Roos boos aan die heel blij kijkt. Ze wilt dat ik ga zingen.
Ik zet de microfoon in de houder voor me en besluit het gewoon te gaan doen, ik ken hier verder toch niemand.
Ik kijk nog even naar Lando en glimlach zwakjes naar hem. Hij kijkt me trots aan en geeft me een knikje.
Nadat ik de intro heb gespeeld begin ik met zingen.."You said that we would always be
Without you I feel lost at sea
Through the darkness you'd hide with me
Like the wind we'd be wild and free
You
Said you'd follow me anywhere
But your eyes
Tell me you won't be there
I got to learn how to love without you
I got to carry my cross without you
Stuck in the middle and I'm just about to
Figure it out without you
And I'm done sitting home without you
Fuck, I'm going out without you
I'm going to tear this city down without you
I'm going Bonnie and Clyde without you
Now I'm running away, my dear
From myself and the truth I fear
My heart is beating, I can't see clear
How I'm wishing that you were here
You
Said you'd follow me anywhere
But your eyes
Tell me you won't be there
I got to learn how to love without you
I got to carry my cross without you
Stuck in the middle and I'm just about to
Figure it out without you
And I'm done sitting home without you
Fuck, I'm going out without you
I'm going to tear this city down without you
I'm going Bonnie and Clyde without you"
JE LEEST
Without you. || Lando Norris
أدب الهواةAls Carmen en Roos naar de Dutch GP gaan komen ze in contact met verschillende coureurs. Carmen krijgt het erg gezellig met Lando en het lijkt allemaal net een sprookje. Maar dan slaat de drama in. Komen ze hier samen uit? Of gaan ze beide hun eig...