Hoofdstuk 49

469 4 0
                                    

POV LANDO NORRIS

Ik word wakker met heel erg veel dorst na het feestje van gisteravond en met heel erg veel spanning voor vandaag. Vandaag ga ik een Carmen een aanzoek doen. Ik kijk opzij en zie dat ze naast me nog heerlijk ligt te slapen. Dit komt perfect uit voor mijn planning. Ik sluip voorzichtig en stilletjes het bed uit en loop naar de logeerkamer om te kijken of Max en Roos al wakker zijn. Ik luister even aan de deur en hoor ze inderdaad al tegen elkaar praten. Ik klop zachtjes op de deur en doe hem open. "Hey mate" hoor ik Max zeggen. Ik loop met een zucht de kamer in en zie Roos lachen. "Zenuwachtig Norris?" Vraagt ze me grijnzend. Ik knik en ga op een stoel in de kamer zitten. "Ze slaapt nog, maar ik moet echt voorbereidingen gaan doen. We moeten een smoes verzinnen waarom ik er niet ben" zeg ik vastbesloten. Max knikt en gaat rechtop in bed zitten. "Wat nou als jij naar de locatie gaat samen met mij om alles klaar te zetten en voor te bereiden en dat Roos hier bij Carmen blijft en haar naar de locatie met een smoes toe rijdt" zegt Max. "Dat klinkt goed" antwoord ik en ik kijk Roos vragend aan. Ze knikt "Maar wat zeggen we dan over waar jullie zijn" vraagt ze aan Max. "McLaren gebouw?" Vraag ik. Max schud zijn hoofd. "Nee, ze weet dat ik daar niet heen ga." Zegt hij terecht. Ik zucht en denk even diep na. "Dan zeggen we dat we naar de track zijn voor een fotoshoot met alle coureurs ofzo" zegt Max. Ik knik en kijk Roos aan die ook knikt. "Dat klinkt beter" antwoord ik. Max kijkt tevreden en stapt uit bed om zich om te kleden. Roos kijkt me aan en lacht. "Het komt echt wel goed Lan, niet zenuwachtig zijn" zegt ze lief.
Ik glimlach naar haar en kijk dan even naar de grond. "Maar wat nou als ze het allemaal te snel vind gaan" zeg ik zachtjes. Roos gaat rechtop zitten en kijkt me doordringend aan. "Lando. Jullie hebben zo fucking veel meegemaakt samen, jullie horen bij elkaar. Ze gaat het geweldig vinden" zegt ze serieus. Ik lach en kijk haar aan "dankje Ro". Ze lacht naar me en draait zich dan nog even weer om in bed.
Nadat we alles hebben besproken en ik me mooi heb aangekleed, rijd ik samen met Max ontzettend zenuwachtig naar de locatie..

POV CARMEN

Ik word wakker en merk dat Lando niet meer naast me ligt. Waar is hij nou weer heen zo vroeg in de ochtend. Ik stap gapend uit bed en doe mijn kamerjas aan. Ik loop naar beneden en hoor geen geluiden van beneden komen. Vreemd. Waar is iedereen?
Ik stap de woonkamer in en zie alleen Roos op de bank liggen in een mooie outfit. Ik kijk haar vragend aan als ze me aankijkt. "Waar is iedereen?" Vraag ik haar. "Max en Lando moesten nog even naar het circuit om foto's te maken met alle coureurs. Ze zijn er vanmiddag weer, dusss wij gaan shopppen" zegt ze enthousiast. Raar. Lando heeft daar helemaal niks over gezegd. Normaal verteld hij me altijd welke verplichtingen hij heeft. "Ehmm oke dan" lach ik nog iets verbaasd naar Roos. "Waarom heb jij helemaal zo'n mooie ouftit aan?" Vraag ik haar terwijl ik naar haar kleren kijkt. Ze heeft een leuk jurkje aan met lange laarzen en een hoed. "Ik dacht misschien kunnen we even wat foto's maken voor Insta" zegt ze snel. Ik knik en draai me om, om vervolgens weer naar boven te gaan en me om te kleden. "Jij ook iets leuks aan doen dus" schreeuwt ze me nog na. Ik grinnik en loop naar mijn kast. Een Instawaardige outfit dus.. ik begin te zoeken en uiteindelijk heb ik iets leuks aan.

Outfit Carmen:

"Zo goed?" Vraag ik Roos als we weer beneden zijn

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


"Zo goed?" Vraag ik Roos als we weer beneden zijn. Ze knikt enthousiast "Perfect!!" Roept ze. Ik begin te lachen en neem een slok water. "Zullen we gaan?" Vraagt ze kijkend op haar telefoon. Ik knik en loop achter haar aan naar de auto van Lando die we mochten gebruiken. "Mag ik rijden?" Vraagt Roos stuiterend als ze de McLaren ziet staan. Ik grinnik "Jahoor".
"YES" roept ze enthousiast en ze pakt de sleutels uit mijn hand. Ze stapt achter het stuur en we rijden naar de winkels.
"Uh Roos, het centrum is die kant op" zeg ik wijzend naar links terwijl zij rechtsaf gaat. Ik zie haar wat stamelen en kijk haar vragend aan. "Ja ze zijn daar een stukje verderop met de weg bezig vertelde Max, dus we moeten een stukje omrijden" verklaart ze me. Ik knik voorzichtig en volg de weg waar we heen gaan. We rijden echt heeelemaal de verkeerde kant op. "Roos volgens mij gaan we echt niet goed hoor" zeg ik en ik zie haar rood aanlopen. Wat is er toch allemaal aan de hand vandaag.
"We zijn er bijna" zegt ze rustig en ze rijd gewoon door. Naja het zal wel.

We rijden langs een super mooi parkje en ineens stopt ze de auto. "Uhh waar zijn we nu?" Vraag ik haar verbaasd.
"Ik had dit op Pinterest gezien, hier kun je mooie foto's maken" zegt Roos snel. Ik knik en maak mijn gordel los. De plek ziet er inderdaad heel erg mooi uit. "Kom" zegt Roos en we stappen beide de auto uit.
We lopen het parkje in en ik hoor muziek om me heen. "Waar komt dat muziek weg?" Vraag ik haar. Ze haalt lachend haar schouders op en we lopen door. Uiteindelijk zie ik allemaal lichtjes naast me verschijnen en zie ik een mooi kiezelpadje met rozenblaadjes voor me verschijnen. "Roos wat is dit??" Zeg ik verbaasd. Roos haalt haar schouders lachend op. Ik denk aan gisteren dat Lando zei dat Max een verassing had voor Roos en zucht even. "Ro dit is denk ik voor jou, kom jij moet hier lopen" zeg ik tegen haar. Ze begint te lachen en schud haar hoofd. "Kijk eens voor je sukkel" zegt ze lachend. Ik kijk haar vragend aan en volg het kiezelpad met mijn ogen. Aan het einde van het pad zie ik Lando in een mooi koepeltje staan. Wtf. "Wat is dit??" Zeg ik verbaasd en ik zie allemaal fotografen om me heen tevoorschijn komen. "Loop maar naar hem toe" zegt Roos blij. Ik kijk Lando aan terwijl ik zijn kant op loop en zie hem zenuwachtig staan kijken. Hij ziet er echt super mooi uit. Hij heeft een geruite pantalon aan met een zwarte blouse en zwarte schoenen. Ik lach naar hem en wanneer ik bij hem ben geef ik hem een lange knuffel. Hij pakt me stevig vast en kijkt me wanneer ik terug angstig aan. "Lan wat is dit?"

Without you. || Lando Norris Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu