Hoofdstuk 41

539 4 0
                                    

POV CARMEN

Het is inmiddels een weekje later en ik voel me al een stuk beter. Ik ben begonnen met trainen samen met Lando als personal trainer om mijn conditie steeds wat verder uit te breiden. Hij is echt super lief voor me en is zo zorgzaam. De hele week heeft hij continu voor me gezorgd en als hij afspraken had zorgde hij ervoor dat er iemand bij me kwam of dat hij alles voor me klaar had gezet. Echt zo lief.
Dit weekend is het raceweekend in Oostenrijk en morgen vliegt Lando die kant op. Ik wou eigenlijk mee, maar ik heb een telefonische dokters afspraak gehad en zij vinden het nog geen goed idee. Vanaf volgende week mag ik weer mee naar de races, maar deze week helaas nog niet.
Roos komt me dit weekend vergezellen in Lando zijn appartement dus dat is wel super leuk en gezellig.

"Schaat, ga je mee trainen?" Roept Lando vanuit zijn woonkamer. Ik ben me aan het klaarmaken om met hem te gaan sporten. "Kom er aaan" roep ik terug. Ik grinnik, het duurt hem vast te lang allemaal.
Ik loop in mijn sportlegging en een sportbh naar Lando toe en ik zie hem mij weer van top tot teen aankijken. Ik grinnik "kan je het zien?" Zeg ik terwijl ik expres extra heupwiegend langs hem loop. Ik zie hem naar mijn billen kinken en hij pakt me bij mijn arm en trekt me naar hem toe. Hij trekt me dicht tegen me aan en onze gezichten zitten dicht op elkaar. "Het is dat jij rustig aan moet doen mevrouw, anders was jij nu aan de beurt geweest" zegt hij terwijl hij me vol lust aan kijkt. Ik grinnik en besluit hem een beetje te pesten. "Jammer hé schat" zeg ik terwijl ik over zijn been naar boven begin te wrijven. "Car.." zegt hij en hij duwt me naar de muur. Ik leun met mijn rug tegen de muur aan en hij komt dicht tegen me aan staan. Ik grinnik en geef hem een korte kus en loop dan bij hem vandaan. "We gingen sporten toch" zeg ik terwijl ik mijn tong uit steek. Hij kijkt me met een pruillipje aan en ik ben te lachen. "Wacht even 5 minuten dan want zo kan ik de deur niet uit" zegt hij wijzend naar zijn broek. Ik begin te lachen en kijk naar de bobbel die in zijn broek is ontstaan.

Eenmaal in de sportschool beginnen we met de loopband. Ik vind dat altijd zo verschrikkelijk, maar het is heel goed om je conditie op te bouwen. De laatste kilometer is het ergste en ik voel me echt heel erg zwak. "Kom op Car je kan het!! Nog even!" Zegt Lando bemoedigend naast me. Ik probeer nog even alles op alles te zetten om door te gaan, maar voel dat ik nu echt hartkloppingen krijg en licht in mijn hoofd word. Ik zet de band snel stop en voel dat ik wit weg trek. "Car! Gaat het wel?" Zegt Lando bezorgd en hij doet zijn armen om me heen. Ik kan even niet terug praten en ik word extreem duizelig. Ik laat me op de grond zakken en doe mijn ogen dicht. "Godver Car, moet ik de ambulance bellen?" Zegt Lando compleet in paniek en hij begint te rennen naar zijn telefoon. Ik voel me iets opknappen nu ik lig. "Nee niet doen, het gaat wel weer" zeg ik snel. Lando zit op zijn knieën naast me en kijkt me heel erg bezorgd aan. "Car laat me niet zo schrikken" zegt hij zuchtend. Hij legt zijn hand op mijn wang en trekt me daarna in een knuffel terwijl we op de grond zitten. "Ik ben zo bang dat er weer iets gebeurd" zucht hij in mijn oor. Ik geef hem een kus en sta weer op. "Gebeurd niks, ik ben fit" zeg ik en ik loop naar de volgende oefening terwijl ik uit mijn waterfles een grote slok neem. Hij schud bezorgd zijn hoofd en loopt me achterna. "Je bent me er een" lacht hij.

Als we weer in Lando zijn appartement zijn plof ik op de bank. "Ik ben kapot" zucht ik. Lando lacht en pakt wat te drinken voor ons. "Je hebt het super goed gedaan, ik ben zo trots op hoe je het allemaal doet" zegt hij lief. "Allemaal dankzij jou hoor" antwoord ik. Hij glimlacht naar me en geeft me een glas met drinken in mijn handen. "Ga je zo mee douchen?" Vraag ik hem grijzend. "Ja het is goed met jou, dan ga je me zeker weer zo pesten" lacht hij.
"Daar kom je dan pas achter" zeg ik met een knipoog en ik loop naar de badkamer toe en stap onder de douche.
Niet lang erna voel ik 2 sterke armen om me heen en staat Lando bij me onder de douche. "Toch maar wel?" Zeg ik grijnzend en ik draai me om en druk mezelf tegen hem aan. Hij knikt en legt zijn handen op mijn heupen. Zijn hand glijd even langs het litteken die ik heb van mijn operatie en gaat dan over mijn borsten heen. Ik grinnik en druk hem tegen de muur aan en begin hem passievol te zoenen terwijl ik met mijn handen langs zijn lichaam ga. "Je maakt me gek love" fluistert hij tussendoor. Ik zoen hem in zijn nek terwijl het warme water over ons heen stroomt en ga dan steeds verder naar onderen. Ik zoen hem langs zijn buik naar beneden en ga dan op mijn knieën. "Car.." kreunt hij zachtjes. Ik grijns naar hem en begin hem te pijpen. De badkamer word gevuld met zijn kreunen en na een tijdje voel ik hoe hij komt. Ik ga weer rechtop staan en geef hem een kus. "Ik hou van je" zegt Lando lief en hij wrijft over mijn wang. "Ik ook van jou" zeg ik terug.

Without you. || Lando Norris Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu