POV CARMEN
Ik zit samen met Roos voor de televisie voor de kwalificatie dit weekend. Lando is 2 dagen geleden naar Oostenrijk toe gevlogen voor de Grand prix. Sinds hij weg is gegaan krijg ik elke dag echt 100 berichtjes en telefoontjes hoe ik me voel. Hij is echt heel erg bezorgd. Ik heb net nog even met hem gefacetimed.
"Kom op Max" zegt Roos als Q1 begint. "Wil je wat drinken?" Vraag ik aan haar. "Ja, maar dat pak ik wel even. Blijf jij maar zitten. "Roos ik ben niet ineens invalide ofzo, ik kan echt wel wat drinken pakken voor ons" lach ik naar haar. Ze knikt voorzichtig en houd me goed in de gaten als ik naar de keuken toe loop. Ik schud lachend mijn hoofd en schenk voor ons beide een wijntje in. Ik pak wat chipjes en neem deze mee naar de televisie.Q1 is geweest en Max en Lando zijn beide door naar Q2. "Weet de hele wereld al van jullie relatie?" Vraag ik aan Roos. Roos schud haar hoofd "Nee, Max wou het dit weekend bekend maken omdat de fans zoveel vermoedens hebben" antwoord ze. Ik knik "Lando en ik ook niet, maar de roddels zijn zo veel en groot" lach ik. "Ja bij ons ook inderdaad" lacht Roos.
"Als je het over de duivel hebt" zegt Roos en ze wijst naar het scherm. Ik grinnik en zie Max zijn interview van voor de kwalificatie op tv als herhaling verschijnen. "We zien op internet dat je het heel gezellig lijkt te hebben met een Nederlands vrouw, kan je ons daar meer over vertellen?" Vraagt de interviewer aan Max. "Oh shit" zegt Roos lachend naast me. Max kijkt wat ongemakkelijk om zich heen en richt zich dan op de interviewer. "Uh ja dat kan. Het is inderdaad heel erg leuk, haar naam is Roos en we hebben een relatie. Verder hou ik alles privé" zegt Max met een lach. "Oké dan, het is bekend" lacht Roos. Wat een timing. "He's blushing" zeg ik lachend tegen Roos. Ze begint trots te kijken en lacht. Ze zijn echt té leuk samen.Na de kwalificatie bestellen Roos en ik wat te eten en word ze gefacetimed door Max. "Heb ik het goed gezegd?" Vraagt hij uiteindelijk doelend op het interview waarin hij de relatie bekend heeft gemaakt. Roos knikt tevreden. "Perfect".
"Gelukkig" antwoord Max.
"Oh en Car, ik word echt gek van Lando. Die jongen houd niet op met over jou te praten" lacht hij. Ik grinnik "hij is bezorgd" antwoord ik. Max knikt en word aangesproken door een collega. "Oh ik moet gaan schat, meetings" zegt Max tegen Roos. Ze nemen afscheid en hangen daarna de telefoon op."Bestel jij maar wat te eten, dan ga ik even omkleden" zeg ik tegen Roos. Roos knikt en opent de deliver app op haar telefoon.
Als ik naar de slaapkamer loop om me in een chill outfit om te kleden word ik gebeld door Lando via FaceTime. Ik grinnik, die jongen belt echt zo vaak.
"Heey schat" zeg ik terwijl ik opneem. "Hey baby" antwoord hij. "Goed gedaan tijdens de quali, je was zo snel" zeg ik hem. Hij knikt en glimlacht trots. "Hoe voel je je?" Vraag hij voor de 100ste keer vandaag. "Nog steeds goed Lan, anders zei ik het" antwoord ik. Hij grinnikt "Sorry, gewoon bezorgd"
"Weet ik" antwoord ik. "Ik zat erover na te denken, en nu Max en Roos hun relatie bekend hebben gemaakt wil ik dat eigenlijk ook wel doen. Hoe denk jij daarover?" Vraagt Lando lief aan me.
"Tuurlijk, doe maar" lach ik naar hem.
"Zal ik wat op insta plaatsen? Dan kunnen ze er morgen verder op in gaan in de interviews" zegt hij lief. Ik knik "lijkt me een goed idee" zeg ik terwijl ik mijn shirt omruil voor een grote trui van Lando. "Hey!! Dat is mijn trui mevrouw!" zegt hij als hij ziet wat ik aan heb. Ik grinnik en steek mijn tong naar hem uit. "Jou kleren zijn mijn kleren babe, wen er maar aan" zeg ik hem. Hij begint te lachen en schud zijn hoofd. "Ik mis je gekkie" zegt hij dan. "Ik jou ook" antwoord ik.
"Nou ik moet gaan, ik zet zo wat op insta oké?" Zegt hij nadat een collega hem mee roept voor een meeting. "Is goed Lan, succes nog" antwoord ik.
"Bye baby" zegt hij en hij hangt op met een kus via zijn scherm. Ik grinnik en leg mijn telefoon weg. Ik ben benieuwd wat de buitenwereld ervan gaat zeggen. Ik kleed me snel om in iets makkelijks en krijg dan al een melding van Instagram dat Lando me in zijn verhaal heeft getagd. Ik klik de melding aan en kijk even naar de foto en lees de tekst.Ik kijk ernaar en begin te glimlachen. Hij is echt zo lief.
"Hallooooo leeef je nog?" Hoor ik Roos vanuit de woonkamer roepen. Ik grinnik en loop terug naar de woonkamer. "Ben nog in leven" zeg ik lachend en ik plof naast haar op de bank.
We kijken nog wat televisie, praten over van alles en nog wat en gaan daarna samen op bed.
JE LEEST
Without you. || Lando Norris
FanfictionAls Carmen en Roos naar de Dutch GP gaan komen ze in contact met verschillende coureurs. Carmen krijgt het erg gezellig met Lando en het lijkt allemaal net een sprookje. Maar dan slaat de drama in. Komen ze hier samen uit? Of gaan ze beide hun eig...