POV LANDO NORRIS
Ik loop naar Carmen toe en ga bij haar aan een tafeltje zitten. "Wil je wat drinken?" Vraag ik haar. "Doe maar beetje water" zegt ze. Ik knik glimlachend en ik loop naar de bar.
Met de 2 glazen in mijn hand loop ik weer terug naar het tafeltje waar Carmen zit. Ze ziet er mooi uit zonder make-up. Ik zet de glazen neer en ga tegenover haar zitten. "Nooit verwacht dat ik jou vandaag hier zou zien" lacht ze naar me. "Ik ook niet, het was nogal een korte nacht" lach ik terug en ik geef haar een knipoog. Ik zie haar grinniken en ze neemt een slok van haar glas met water. "Heb je verder nog verplichtingen vandaag?" Vraagt ze me. Ik denk even na en knik. "Vanmiddag heb ik nog een meeting met wat mensen van McLaren en vanavond ben ik gelukkig even vrij. Dus nog goede aanraders waar ik lekker kan eten hier in Zandvoort?" Vraag ik haar. Ze denkt even na en knikt dan hevig "Hier aan het einde van het strand zit een Italiaans restaurant. Ze hebben daar echt de allerlekkerste pasta's"
Ik kijk haar even aan en glimlach. "Ga je dan met me mee?" Vraag ik voorzichtig. Ik zie haar wangen rood worden en ze kijkt ineens wat zenuwachtig. In afwachting van haar antwoord kijk ik haar verwachtingsvol aan. "Lijkt me leuk Lando" zegt ze verlegen. Ik knik "that's a date, ik haal je om 19:00 op van je huis oké?" Ze knikt verlegen en kijkt even naar beneden. Het is schattig als ze dat doet. "Lando ga je mee? We moeten gaan" hoor ik Marc mijn media manager zeggen. "Kom eraan" roep ik terug. "Tot vanavond dan?" Vraag ik haar. Ze knikt "Tot vanavond". Ik loop op haar af en geef haar een knuffel. "Seeee you" roep ik blij en ik loop met Marc mee naar buiten.
"Wie is dat?" Vraagt Marc me als we buiten zijn. "Een meisje die de meet & greet van Red Bull had gewonnen afgelopen weekend. We zijn gisteren met haar en een vriendin naar een bar geweest" leg ik nonchalant uit. Ik zie Marc knikken en een lachje verschijnt op zijn gezicht. "Wat?" Vraag ik hem.
"Ik zie hoe je naar haar kijkt Lando. Het is een mooie meid" ik schrik van zijn woorden en kijk hem snel aan "het is gewoon een vriendin, that's it".
"Als jij het zegt" antwoord Marc. Ik schud mijn gedachten weg en loop met Marc mee naar een busje.POV CARMEN
Is dit nu net echt gebeurd? Lando wil vanavond met mij uiteten. Ik moet naar huis, ik moet met Roos praten. Als ik naar buiten loop om naar mijn auto te gaan hoor ik ineens iemand achter me aan rennen. "Carmen, wacht!". Ik draai me om en zie Max op me af rennen. Hij komt buitenadem voor me staan. "Ik dacht dat jij wel een betere conditie had Verstappen" lach ik naar hem. Hij begint te lachen en schud zijn hoofd. Als hij weer een beetje op adem is begint hij te praten. "Hoe is het met Roos?" Vraagt hij me. Ik grinnik "Vraag het haar zelf" zeg ik en ik steek mijn tong naar hem uit. "Ik heb haar nummer of Instagram of iets niet" zegt hij lachend. "Wil je me die geven?" Vraagt hij me lief. Ik denk even na over hoe Roos dat zou vinden. Naja die gaat gillen van blijdschap dus waarom ook niet. Ik knik en lees het nummer uit mijn telefoon voor aan Max. "Je bent geweldig, dankje Carmen" zegt Max en hij geeft me een knuffel. "Graag gedaan" zeg ik en ik loop verder naar mijn auto. Als Roos dit hoort word ze gek. Ik grinnik en rijd naar huis.
Eenmaal thuis aangekomen zit Roos met mijn ouders op de bank te praten en thee te drinken. "Hey schat! Hoe ging de shoot?" Vraagt mijn moeder. Ik leg mijn sleutels op het kookeiland en doe mijn haar in een staart. "Ging goed! Wel koud" zeg ik terwijl ik hun kant op loop. Ik plof op de bank neer en zie hoe Roos me grijnzend aan zit te kijken. Ik trek een wenkbrauw omhoog en kijk haar vragend aan.
"Roos, kom eens ik wil je een nieuw jurkje laten zien" zeg ik en ik sta op om naar boven toe te lopen. Ze loopt me achterna de trap op. "Waarom wil je me ineens een jurkje laten zien" vraagt ze me verbaasd. "Ik wil je niks laten zien, ik wou gewoon even alleen met jou praten"
"Waarom?" Vraagt ze me. Ik grinnik. "Ik ben niet dom he, volgens mij moet jij me iets vertellen mevrouw" lach ik naar haar. Ze begint te grijnzen en kijkt me aan. "Jij zit erachter hé?" Vraagt ze me. "Waarachter?" Vraag ik terug. "Jij hebt Max mijn nummer gegeven" zegt ze met een grijns. Ik knik trots en lach. Ze trekt me in een knuffel. "Je bent de beste". "Max vroeg er zelf om" zeg ik haar en ik wiebel met mijn wenkbrauwen.
"Vertel me alles" zegt Roos serieus en ze gaat op mijn bed liggen. Ik laat me achterover vallen op mijn bed en begin alles over vandaag te vertellen. De shoot, Max en mijn afspraak met Lando vanavond.Het is wat later op de avond en Roos is naar huis. Ik mijn ouders verteld over vandaag en ze waren helemaal blij en in shock dat Lando Norris straks in ons huis staat om met mij uiteten te gaan. Ik grinnik als ik er aan denk en kijk op de klok. Het is half 7. Ik heb mijn haar en mijn make-up al gedaan, ik moet alleen mijn jurk nog aan. Ik heb voor een olijf groene jurk gekozen en doe daar hakken onderaan. Ik heb mijn haar in een hoge staart en heb er voor een nonchalante look wat plukjes uitgehaald. Als ik helemaal klaar ben kijk ik in de spiegel. Het staat leuk, al zeg ik het zelf.
Outfit:
Ik hoor de deurbel gaan en hoor hoe mijn moeder naar boven roept. "Lando is er!!!". "Ik kom eraan" roep ik terug.
Ik zucht even mijn zenuwen eruit en loop dan de trap af naar beneden. "Wauw je ziet er prachtig uit schat" zegt mijn moeder. "Wauw" zegt mijn vader en hij fluit voor de grap naar me. Ik lach en loop naar de deur. "Act normal!!!" Zeg ik streng tegen mijn ouders en ik zie hoe ze naar de bank toe lopen en netjes gaan zitten. Ik schud lachend mijn hoofd en doe dan de deur open. "Hey Lando".
JE LEEST
Without you. || Lando Norris
FanfictionAls Carmen en Roos naar de Dutch GP gaan komen ze in contact met verschillende coureurs. Carmen krijgt het erg gezellig met Lando en het lijkt allemaal net een sprookje. Maar dan slaat de drama in. Komen ze hier samen uit? Of gaan ze beide hun eig...