Hoofdstuk 27

526 3 0
                                    

POV CARMEN

Ik loop het kamertje in en zucht mijn zenuwen er even uit. Lando kijkt me bezorgd aan en wil me in een knuffel trekken. Ik stap even naar achter en wijs de knuffel af. Hij kijkt me teleurgesteld aan en gaat weer zitten. Ik neem plaats tegenover hem en kijk naar mijn handen. Ik voel de tranen opkomen.
"Car.." begint hij zacht. Ik onderbreek hem en kijk hem met betraande ogen aan. "Hoe kon je dit nou doen Lando" zeg ik hem en ik veeg een traan van mijn wang. "Car ik weet het, het is zo zo dom. Kom hier" zegt hij zichtbaar in shock van dat ik aan het huilen ben. Ik schud mijn hoofd en kijk weer naar beneden.
"Het is echt anders dan dat het lijkt" zegt Lando zacht. Ik sta op "Hoe kan met iemand anders zoenen nou anders zijn dan dat het lijkt, ik snap dat we geen relatie hebben en dat je wat dat betreft niet aan mij vast zit. Maar na de dagen die we hebben gehad, de woorden die je zei, hoe kan je het doen!" Verhef ik mijn stem en ik voel de tranen over mijn wangen stromen. Ik zie Lando schrikken van mijn woorden en van  hoe emotioneel ik ben. "Car kom alsjeblieft even hier" zegt hij met open armen. Hij wil me een knuffel geven. Ik schud mijn hoofd en veeg met mijn mouw nog een traan weg.
Ik wil het liefst gewoon weglopen nu.
Ik zie Lando me met tranen in zijn ogen aankijken. "Car, zij zoende mij. Ik was dronken. Ik dacht er niet direct bij na, ik heb haar gelijk van me weggeduwd en ben weggelopen. Echt waar" zegt hij me verdrietig.
Ik grinnik sarcastisch. "Je dacht het niet direct bij na". "Nee Car je begrij.." begint Lando maar ik onderbreek hem. "Het is goed Lan, laat maar" snik ik en ik loop de kamer snel uit op zoek naar de uitgang van het circuit. Ik hoor Lando nog wat naar me roepen, maar heb er geen boodschap aan. Ik ren naar Roos haar auto en laat me daar even op de grond vallen. Ik begraaf mijn hoofd in mijn handen en begin te huilen. Vele blikken ban mensen die langs lopen zijn op me gericht en ik negeer alles compleet.
"Car?" Hoor ik dan ineens. Ik kijk op en kijk in de ogen van Roos. Ik veeg mijn tranen weg en sta op. "Ik wil weg" zeg ik snel. Ze knikt begrijpelijk en we stappen de auto in. "Wil je erover praten?" Vraagt ze me lief. Ik schud mijn hoofd en we rijden terug naar onze hotelkamer om ons klaar te gaan maken voor vanavond.

"Je weet dat Lando er vanavond ook kan zijn?" Vraagt Roos me terwijl we ons aan het opmaken zijn. Ik knik en zucht even. "Des te meer reden om me helemaal mooi te maken. Ik zal hem eens laten zien wat hij mist" zeg ik. Roos grinnikt. "Heel goed, zo mag ik het horen. Ik doe met je mee" antwoord ze
We beginnen te lachen en gaan verder met onze make-up.
"Max komt ons straks ophalen vanaf hier" zegt Roos. Ik knik en grijns naar haar. "Het begint wel serieus te worden tussen jullie hé"
Ze begint te blozen en ik grinnik. "Ik ben blij voor je Ro, nou laat die verstappen straks maar eens even zien wat je in huis hebt" zeg ik terwijl ik haar wat jurkjes toe gooi. We passen vele jurkjes aan en kijken dan in de spiegel. "We looook hot" zegt Roos grijnzend en ik knik. "Lando gaat zo erg naar je kijken vanavond" zegt ze. Ik schud lachend mijn hoofd en doe mijn hoge glitter hakken aan.

Outfit Carmen:

Outfit Carmen:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Outfit Roos:

We horen geklop op de deur en ik zie hoe Roos de deur open doet

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We horen geklop op de deur en ik zie hoe Roos de deur open doet. "Hey" zegt ze en ik zie Max voor de deur staan. Ik loop er heen en ik zie Max ons met grote ogen aankijken. "Fucking hell, moeten jullie er zo tering sexy uit zien vanavond?" Vraagt Max en hij pakt Roos vast. Ik grinnik en loop naar de bank om mijn tas te pakken.
"Weet je hoe veel mannen daar zijn, blijf dicht bij mij hoor" zegt Max serieus. Ik zie Roos trots kijken en lach. "Komt goed" zeg ik.
Roos pakt Max zijn hand en ik volg ze naar Max zijn auto naar buiten. We stappen zijn auto in en rijden naar een soort haventje waar een extreem grote jacht aan ligt. Hij is helemaal belicht en het lijkt echt super luxe. Vele coureurs en teams zullen er zijn. Het maakt me altijd een beetje zenuwachtig. Tijdens de rit heb ik Max alles verteld over mijn gesprek met Lando vanmiddag. Hij heeft gezegd dat hij vanavond nog wel even met Lando zou gaan praten. Ik ben benieuwd.

We komen op de locatie aan en stappen uit Max zijn auto. Max begeleid ons mee naar de jacht en we stappen naar binnen. De blijken zijn gelijk al op ons gericht en meerdere teams vragen aan Max wie hij wel niet heeft meegenomen. Ik besluit om het maar als een compliment te zien en lach vriendelijk naar iedereen.
We komen in een grote kamer aan in het midden van de jacht waar een DJ staat te spelen op een verdieping boven ons. Het is een soort balkon en vanuit daar kan je rechtstreeks in het kamertje kijken waar iedereen staat te dansen. "Willen jullie wat drinken?" Vraagt Max lief. Ik knik en Roos verteld hem wat hij moet halen. Max loopt weg en Roos en ik besluiten te gaan dansen op de dansvloer. Vele coureurs staan om ons heen met hun teamleden, maar ik heb Lando nog niet gespot gelukkig.
Wel worden we door heel erg veel aangekeken. Ik zie op een afstandje Charles en George bij elkaar staan en mijn kant op kijken. Ik glimlach even naar ze en in krijg een knipoog terug. Ik sta wat sexy met Roos te dansen als ik een hand op mijn schouder voel. "Hey" hoor ik een stem zeggen. Ik draai me om en kijk naar de persoon die me aanspreekt..

Without you. || Lando Norris Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu