40:Aku Ha Jeyin

4 2 0
                                    

Budayakan VOTE dan
COMMENT!

.

.

I'm Not The Main Character!

.

.Happy Reading~

.

2 tahun yang lalu.

Semuanya bermula pada hari itu.

Jung Hee tidak pernah menyangka aksi gilanya ponteng sekolah lalu mengajak sekolah seberang berkelahi akan mempertemukannya dengan seseorang, seseorang yang akan mengubahnya dan memberinya penderitaan tanpa akhir.

"Sialan kau budak!"

Bugh!

Jung Hee menangkis pukulan di depannya dengan mudah sementara tangan satunya lagi menahan musuh yang ingin menyerang. Tanpa lelah ia pun memberikan tendangan membuat keduanya tersungkur jatuh ke belakang.

Tidak berhenti disitu,yang lain kembali menyerangnya secara serentak. Jung Hee mengusap keringat yang membasahi pelipisnya sebelum menerjang mereka dan memberi mereka pukulan bertubi-tubi.

Sebenarnya apa yang terjadi? Itu kerana Jung Hee atau lelaki yang suka buat masalah ini telah membuat kekacauan di gang tempat sekolah lain berkumpul dengan mengajak mereka berkelahi.

Anak didikan Dong Sun ini tanpa kenal arti kata takut menyerang mereka tanpa alasan yang jelas.Dia lagi dalam suasana hati yang buruk jadi dia melepasnya pada yang lain tanpa diketahui temannya.

"Jung Hee dari sekolah sebelah! Berani kau buat masalah disini!!" Jerit lelaki yang kemungkinannya adalah ketua, Jung Hee tidak terlalu tahu kerana ia hanya menghajar tidak peduli siapapun.

Jung Hee menjatuhkan lawannya yang sudah pengsan di tangannya lalu melangkah mendekat.

"Kau siapa?" Remehnya.

Lelaki itu mengepal emosi, "Kau menyerang sekolah kami dan kau bertanya aku siapa?Kau sepertinya lupa dimana kau berada dan dengan siapa kau lawan." Mereka saling bertatapan.

"Aku tak peduli kau siapa, aku muak dengan kalian.Sebaiknya kau persiapkan dirimu sebelum aku kalahkan kau." Masih dengan nada sombongnya,Jung Hee membuat yang di depannya ketawa.

"Hahaha lucu sekali budak satu ini.Kau tahu dengan siapa kau ajak bercanda?Aku 3 tahun lebih tua darimu brengsek." Ia menarik kerah depan baju sekolah Jung Hee yang hanya berwajah datar.

"Itu lebih baik, aku pasti akan mudah mengalahkan mu yang sudah tua."

Lelaki itu tersenyum kesal, "Kau menyebalkan, budak."

Ia mengangkat tangan bersiap ingin menyerang,tapi Jung Hee yang lebih dulu menyadari mengunakan lengannya untuk menahan leher lelaki itu.

Manakala tangan yang memegang bajunya,Jung Hee pegang sebelum membalikkan lelaki itu ke belakang, menguncinya.

"Akkhh apa yang--"

Jung Hee berbisik, "Si tua ini lucu juga." Hingga mengundang marah orangnya yang kini berotak ingin memakinya.

Yang lain yang melihat tidak berani satupun mendekat.Lawan mereka bukan orang biasa, itu adalah Jung Hee yang terkenal gila bertarung.Biasanya ia suka datang bersama temannya satu lagi yang rambut duri, tapi sekarang ia hanya sendiri dan tetap saja tiada siapa yang dapat menghentikan kegilaannya.

"LARI !!"

"Hey kalian! Jangan tinggalkan aku! Sialan kalian semua!!" Melihat anak buahnya semakin menjauh membuat lelaki itu hanya mampu menunduk pasrah, membiarkan Jung Hee melakukan apapun padanya.

𝙰𝙺𝚄 𝙱𝚄𝙺𝙰𝙽 𝙳𝙸𝙰;【𝐌𝐢𝐧 𝐇𝐨𝐨𝐧】✔️Where stories live. Discover now