12.BÖLÜM: KUNDAK YANGINI

9.8K 490 66
                                    

(Bölüm şarkısı:Skillet-Falling Inside The Black)

Ayaklarım tabanda hafifçe sürükleniyor.Görüşüm bulanık.

Gözüm görmüyor.

Göremiyorum.

En son ne gördün?Anka hatırla.

Kaya.

Kas yığınıyla dövüşen Kaya.

İddalar.Küfürler.Paralar.

Kemik Kırıcı.

Erim.

Erim.

Korku.

Artık hareket etmiyorum.Ellerim sıkı.

Bağlı.

Dilim kuru.Susadım.

Su.Islaklık.Elim ıslak.

Kan.Demir tadı.Ağzımdaki mayhoş tat.

Fısıltılar.

Hayır,konuşmalar..

Sorular..ama anlamıyorum.Algılayamıyorum.

Bağırışlar.Çığlık sesleri.Tokat.

Bir tokat daha.Gözlerim aralanıyor.

Bulanık.

İki silüet.Silüetler tartışıyor.Biri diğerini hırpalıyor.

Korku.

Nefes.Çok nemli.

Nefes alamıyorum.

Duman kokusu.Çığlıklar.

Korku.

Sıcaklık.İki silüetin birinin koşarak gitmesi ve birinin yaklaşması.

Dökülen sıvıyla ıslanan üstüm.

Ürperti.

Tenime değen soğuk el.

Korku.Korkuyorum.

Kaya'dan

Dövüşten önce tenimi yakıp kavuran bir ateş olurdu.Bazen kafeste bazense ringlerde oluyordu.Kafeste karşılaştığım kişiler daha sıkı heriflerdi.Fakat bunun bir önemi yoktu.

Her iki türlüde iki elimde kan ve arkamda sıralanmış günahlarım oluyordu.Bu hisse alışmıştım.Bu his artık tanıdıktı.Bu his artık bendi.

Şuan da aynı adrenalin damarlarımda sinsice ilerliyordu.Bunun nedeni dövüş heyecanı ya da dikatsizlikten yediğim birkaç yumruk değildi.Bunun nedeni anlam veremediğim beş dakika içinde olanlardı.

Kas yığını adam etrafa bakınmamı fırsat bilip üstüme atlamış ve karnımı tekmelemeye başladı.

Acımasızca yediğim onlarca tekmeden sonra ağzımdaki kanı tükürüp gülerek doğruldum.Kavgalarda genelde dayak yerdim.İnsan dayak yiyerek atmasını öğreniyordu.Düşmeyi bilmeden kalkmayı öğrenemezdim.Fakat öğrendiğimdeyse kimse beni düşüremezdi.Bunu biliyordum.Düşüremediler de.

Arkası dönüktü.Arkası dönük bir halde alkışlara ve haykırışlarla cevap veriyordu.

Arkası dönük insanlar hiçbir zaman güvende değildirler.Arkası dönük insanlar tehlikededirler.Bu basit bir kuramdır.Arkanı dönersin ve vurulursun,ölürsün,yara alırsın...

Korku filmleri gibi.Katil arkadan yaklaşır ve bam!

Bugün o adamın katili olacağımdan şüphem yoktu.

MODEL-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin