54.BÖLÜM: "MEYUS"

6.2K 351 721
                                    

"Yalnızım.
Bir denizdeki balık gibi,
Galaksideki yıldız gibi,
Bir yetim gibi,
Kalbim gibi.

Mutlusun.
Sigaranın verdiği mutluluk gibi,
Uyuşturucunun verdiği mutluluk gibi,
Sadece yapay bir mutluluk gibi.

Ruhumun çizikleri var.
Hepsinden yavaşça sızıyor yaşama isteğim.
Gülümsemek artık bir yük gibi.
Ağlamak ise uyumak gibi.

Artık haz almıyorum.
Eskiden sadece seni düşünmek bile,
Beni mutlu etmeye yeterdi.
Şimdi seni hayal etmek bir ızdırap gibi.

Sen cennet gibisin.
Herkesin hayalini süsleyen,
Gitmek için uğraş gösterdiği,
Lakin sadece yalandan oluşan cennet gibi.
Artık ne sana ne cennete inanıyorum.

İnandığım tek şey cehennem.
Çünkü içinde yaşıyorum,
Yine senin hayalinle,
Seninle değil,
Çünkü sen çöldeki serap gibisin.

Ve ben o çöldeki bahtsız bedeviyim."

(Yukarıdaki çalışma @EfeSavuran 'a aittir.İnanıyorum ki daha fazla düşüncede buluşacağız.Başarılar dilerim, umarım her şey dilediğiniz gibi olur.Mutlu kalın! xxx)

Zeyrek ve Meyus'u bütün ele aldığımda finalin sayfa sayısı yüzleri aştı.Okumak için zaman bulamazsanız diye resimlerle bölümü ayırdım.Okumayı yarıda kestiğinizde kaldığınız resimi bulup oradan okumaya devam edebilirsiniz.

Bu bölüm, istisnasız herkesi duymak istiyorum.Bir sona geldik ve her ne olursa olsun bu kurgu hakkındaki düşüncelerinizi bilmek istiyorum.Bu sizlerle konuşmak, size ulaşmak için son şansım.Satır aralarında, sondaki notumda benimle olun.Sizleri hasret ve merakla bekliyor olacağım.

İyi okumalar dilerim!

Hatırlatma,

İki adım daha attım gözlerim kararmadan hemen önce.Tutunmaya çalıştığım direk adeta eriyip kaybolmuştu.Tüm bedenim yere sabitlendiğinde bakışlarım Lara'nın boş bakışlarını buldu.Yüzüm anında tepki verip buruştu, gözlerim kendini yaktı, ağzım anında kendini kuruttu.Nefes nefese başımı göğe çevirip gözlerimi gördüğüm en parlak yıldıza diktim.

Bir insan neden göğü sever bilir misiniz?

Bir insan ölülerini sever yerde gökte.Duasını eder göğe inandığına, inanmadığına.Sevgisini haykırır göğe karşılıklı karşılıksız.Küfrünü savurur göğe sevdiğine sevmediğine.Bir insan sigarasının dumanını dahi göğe üfler, gözünün yaşını göğe akıtır.

Göğü sevdim.Uçmayı daha çok...

"Göğün tepesine asılı duran her ruh, aşağı düşmeye pek bir meyilliydi.Öylece durmalarını istemedim yanlarına gittim ve onları aşağı ittim." 
-Kaya Sözeri

Kaya'dan,

Göğü izlerim vakit buldukça.Yıldızlarını izlerim hasetle, elimi uzatıp birini alacak ve cebime koyacak gibi izlerim.Güneşi pek severim, bakamam çıplak gözle belki ama inadım tutarsa gözlerim yaşarana kadar bakışırım alev topuyla.Ah bir de şu bulutlar olmasa!

Gündüzler sizin olsun efendiler, ben geceyi isterim.Böyle güneşe kafa tuttuğuma bakmayın, kana buladım geceyi ondandır yere göğe utancım.Geceyi seçtim seçmesine ama gel gör yıldızsız bir gece istemem ben.Yıldızı olmalı her gecenin, kanlı dahi olsa bir ışıltısı olmalı karanlığın.Siyah her gördüğünü yutsa kaç yazar?Kendinden ödün vermeyen siyaha siyah demem ben! Her siyahın, her gecenin, her ateşin, her ölümün, her batışın bir kurtuluşu olmalı efendiler.İşte tam bundandır benim bu sevdam.

MODEL-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin