ÖZEL BÖLÜM-3

4.7K 284 29
                                    

"Hissettiği acizlik, kendi varoluşunun yetersizliği, o kadar ağırdı ki, bu his fiziksel acıya dönüşmeye başlamıştı bile."
               -Akilah Azra Kohen(Fi)

(Bölüm Şarkısı:Tonight Alive-Lonely Girl)

İki Yıl Önce

Müziğin sesi kulağımı tırmalarken yüzümü buruşturdum.Renklerin savaşına benzeyen spotlar yer değiştirerek karmaşa yaratıyorlardı.
Toz zerreleri ışıklar yer değiştirmeden hemen önce görünüp ardından kayboluyordu.
İnsanları iterek kendime yol açmaya çalışıyordum.Saçımın ıslaklığı üşümeme neden olurken düşünebildiğim tek şey bir an önce tuvalete gitmekti.İttiğim bedenlerden biri beni sertçe ittiğinde bir başkasına çarptım.Bir bedenden bir başka bedene.
Önüme kim geldiyse kenara itip tuvalete girdim.Kapıyı kapattığımda müzik sesi azalmıştı.En azından kafamın içindeki sesleri bastırmıyordu.
Birkaç dakika kendimi süzdüm.Gözlerim akmıştı, kırmızı rujum dudaklarımdan taşmış, ıslak saçlarım bukleler halinde omuzlarıma inmişti.

Ağlamaya başladığımda burnumun sürekli akmasını umursamadım.Ellerimi saçlarıma daldırıp çekiştirdim.Sesler durmuyordu.
Başımın ağrısı artarken sanki damarlarımdan kanlar çekiliyordu.
Önce midem kasıldı, ardından eğildim ve lavoboya kustum.Elimin tersiyle ağzımı sildikten sonra tekrar aynada kendime baktım.Hızla göz altlarımı silmeye çalıştım.Kızarık olan gözlerim daha çok kızarırken elimin tersiyle silmeye devam ettim.
Bir süre sonra pes ettim.Suyu açıp ellerimi ılık suya soktum.Buğulu bir ses tuvalette yankılandı.

"Hey!"
Arkama dönmeden ellerimi birbirine sürttüm.
"Hey!"
Göz ucuyla aynaya baktım.Siyahlar içinde biri hemen arkamdaydı.Bir elimi sudan çıkarttım.Ayakkabımda sakladığım bıçağa eğildikten sonra arkamı döndüm.
Bulanık siyah adam geriledi.
"Ne istiyorsun?"diye bağırdığımda tekrar geriledi.
"Erkekler tuvaletindesin."dedi tek parmağıyla kapının girişindeki tabelayı göstererek.Bir kapıya bir adama baktım.Bıçağı kapatıp ayakkabıma koydum ve net görebilmek için gözlerimi kuruladım.

Adam siyah bir deri ceket ve düz bir tişört giyiyordu.Yüz hatları düzgün olan adamı süzdüm.Bana yaklaştığında gerileyip duvara yaslandım.Yüzü yüzümün önüne geldiğinde gülümsedim.Elleri bana uzandığında izin verdim.Ellerini belime koydu.
"Var mı?"diye sorduğumda önce kaşlarını çattı.Ardından anladığını belli edercesine mırıldandı.
"İstemediğin kadar çok."dediğinde gülümsedim ve onu kendime çektim.
"Bir takasa ne dersin?"diye sordum.
"Ne takası?"
"Mala karşılık para."dediğimde tekrar kaşlarını çattı.
"Yaşın küçük değil mi?"dedi beni süzerek.Onu üzerimden ittim ve yumruk yaptığım elimi suratına salladım.Adam çenesini tutarak geriledi.Gülmeye başladığında karnına vurdum.

"Polis misin sen?"diye bağırdığımda ellerini havaya kaldırdı.
"Hayır."dediğinde bir kez daha vurdum.
"O zaman malı göreyim."dedim elimi uzatıp.
"Şu an temiz misin?"diye sorduğunda güldüm.
"Seni ilgilendirir mi?"dediğimde omuz silkti.
"Neden kullanıyorsun?"diye sorduğunda bir kez daha vurdum.
"Siktir!Beni oyalıyorsun!Nesin sen?Polis mi?Eğer beni gördüğünü söylersen...senin hayatını bitiririm!"diye bağırdıktan sonra yalpalayarak kapıya koştum ve tuvaletten çıktım.Arkama bakmadan kalabalığın içine daldım.Dans pistinin etrafından dolaşıp bara gittim.Beni görenler ayağa kalktı.

"Nerde kaldın kızım?"diye omzuma vurdu Defne.Omuz silkip yanlarına oturdum.
"Gerzeğin tekinden mal almaya çalışıyordum."dediğimde daha birkaç saat önce tanıştığım çocuk yerinden doğruldu.
"Hani benden alacaktınız?"dediğinde başka biri onu ittirdi.
"Kes lan.Alacağız dedik senden de."dedi arkadaşım.Çocuk oturduğu yere sinerken gülümseyip dans pistine döndüm.

MODEL-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin