0.6

37.7K 1.6K 248
                                    

Aras'ın üzerine çok gitmiştim.

Bunun farkındaydım çünkü Aras ilk dersten beri benimle muhattap olmuyordu.

Onu kırmıştım.

Onu kırmıştım çünkü tikimle oynadığı için fazla sert çıkışmıştım.

Şimdi ise özür manasında ona küçükken sevdiği çikolataları bir kutuya koymuştum. İçinde bir de oyuncak sürprizli yumurtalardan da vardı. En çok onları severdi.

Zaten beni beklemeden eve gelmişti ve bende neredeyse 1 saat sonra yani şimdi ona aldığım hediyeyle kapının önündeydim ve zile basıyordum.

İçeriden Aras'ın homurdanmasını duymuştum. Kapıyı bana açıp suratıma baktı ve arkasını dönüp gitti. Benimle uğraşmamıştı.

Ne güzel kuzen ilişkimiz vardı görüyorsunuz değil mi? Benimle uğraşmadığı için bana kırgın olduğunu anlayabiliyordum.

Ayakkabılarımı çıkarıp bende hızlıca peşinden salona girdiğimde suratıma bir kaç saniye bakmış ve ardından elimdeki kutuyu görebilmişti. Sonunda!

Sorgulamadı. Sadece koltuğa oturup elindeki telefona bakmaya devam etti.

"Aras?" dedim sorarcasına. Cevao vermediğinde boğazımı temizledim ama hala cevap yoktu. "Aras?" diye sordum yeniden.

"Ne var?" dedi ters bir sesle.

"Bana bak!" dedim yalancıktan sinirlenirken. "Üstüne falan gittim ama sende beni sinir etmen değil he! Şimdi sana şuradan bir trip atarım..."

Dudakları gülecek gibi titrediğinde kafasını diğer tarafa çevirdi. Ailesi ölen bendim ama ben onun gönlünü almaya çalışıyordum. Birazcık beni düşünüp bu kadar abartmasa şu an onunla uğraşmak yerinde odamda uyuyor olurdum.

Ailem aklıma geldiğinde yine durgunlaştım. Sikeyim. Gözlerim dolmuştu ama hızlıca kendime geldim. Şu an olmazdı.

Aras'ın elimdeki hediyesi aklıma geldiğinde kutuyu yanına bıraktım. Bana döndüğünde anlamsızca bakarken gözlerimle kutuyu işaret edip "Hadi," dedim. "Aç."

Kafasıyla beni onaylayıp kutuyu açtığında yutkunduğunu görmüştüm. Tekrar bana döndüğünde ise o gergin surat ifadesi çoktan kaybolmuştu.

İşte böyle harika biriydim.

"Özür dilerim," dedim dudaklarımı büzerek. "Seni kırdım. Elbette bir hediye kutusuyla affedilecek bir şey değ—"

"Seni affettim."

"Ha?"

Ona soran gözlerle bakmaya devam ettiğimde kutudan bir çikolatayı açıp yemeye başlamıştı bile. "Seni çoktan affetmiştim. Çok üzerine gitmiştim. Ağzından sinirle çıktı büyük ihtimalle."

"Evet..."

"Hem düşüncesiz olsaydın bunları bile hazırlamazdın," dedi ve güldü. "Seni affettim."

"Gerçekten mi?"

"Evet," diyerek onayladı yeniden beni. "Seni gerçekten affettim çirkin kuzenim."

Sırıtarak "Salak." dediğimde o da benim gibi sırıtmıştı.

Elimi kutudaki çikolatalardan almak için uzattığımda elinin tersiyle elime vurmuştu. Ona şaşkınca bakarken o da aynı şekilde bana bakıyordu. "Ne?" dedi gülerek. "Bunları bana alıyorsun ve kendin yiyeceğini mi zannediyorsun?"

Dudak büzerek "Al," dedim kalbimi işaret edip. "Kırdın kırdın."

Gözleri dudaklarıma kaydığında elindeki çikolatası da havada kalmıştı. Zorlukla konuşup "Büzme şu dudaklarını." dedi.

Ona biraz yaklaşıp kafamı sağa eğdim. "Niye? Kendini tutamayıp öper misin?"

"Yok," dedi. "Elimin tersiyle bir tane vurasım geliyor, ondan."

Elimde olmadan kahkaha attığımda o da benimle birlikte gülmüştü. "Ya deli misin," dedim gülüşlerimin arasından. "Vallahi hiç böyle bir şey demeni beklemiyordum."

"Sende biraz uzaklaş," dedi eliyle bana kış kış yaparak. "Çikolatalarıma göz dikmişsin gibi."

"Yok ben onların tadına başka yerden bakacağım." dedim sırıtarak. Gözleri dudaklarıma kaydığında elimle gözlerini kapattım. "Şşş!" dedim kısık sesle bir çocuk edasında. "Çok yanlış yerlere bakıyorsun."

"Ne yapabilirim? Farklı farklı imalar yapıp duruyorsun bana."

Güldüğümde tek gözünü açtı ve kısarak bana baktı. "Sende az pislik değilsin ki he."

Hayır yani ben bu hareketi yapsam ölmeye yakın duran bir tavşana benzerdim ama adamda heykel taşıymış gibi durmuştu!

Göz devirerek ayaklandım ve üzerimde olmayan kırıntıları silkeledim. "Bugün kavgasız bitecek sanırım. Tarihte ilkiz."

"Beş dakikaya başlar bizim mesai."

Daha sonra ona gözlerimi kısarak baktım ve kaldığım odaya geçtim. Yatağımda uzanıp telefona bakmak çok cazip geliyordu.

sahurda bölüm atmam da demem artık çsmfödmfödmf

17.04.2023

100 izlenme

DERT | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin