Uyandığımda güneş daha yeni yeni doğuyordu. Esneyerek gözlerimi ovaladım ve ayaklandım. Komidinin üzerindeki saate baktım, 6'ya geliyordu.
Odamdan çıkıp tuvalete girdim ve elimi, yüzümü yıkadım. Ardından tekrar odama girip okul eteğimi ve gömleğimi giydim. Aynanın karşısına geçip gömleğimin önünü eteğimin içine soktum ve dizlerimin biraz aşağısında biten beyaz çoraplarımı giyip odamdan çıktım.
Mutfaktan gelen tıkırtılarla mutfağa gittiğimde Aras'ı kahve makinasının düğmelerinin tuşlarına basarken yakaladım. Salak. Makineyi çalıştırmayı bile bilmiyordu.
Yanına gidip kalçamla onu ittirdim. "Çekil."
Bana ters bir bakış atarak kenara kaydı ve bir tane dolabın kapağını açtı. İçini gördüğümde gözlerim kocaman açıldı. "Oha!"
"Ne?" dedi ters ters bakmaya devam ederek.
"Bu kadar atıştırmalığı ne ara aldın?"
"Beraber almıştık ya." dedi gofretlerden birisinin paketini açıp ağzına atarak.
"Aç aç yeme. Miden bulanır." dedim kahve makinesini çalıştırarak. Yine bana ters baktı. "Sana ne?"
"Ne bu tavırlar?" dedim burun kırıştırarak. "Ters ters bakmalar, hareketler... Ne bu?"
"Sana ne?" dedi göz devirerek. Kaşlarımı çattım. "Sen iyi misin ya?"
"Eliz moralim yok, üzerime gelme." dedi dişleri arasından. Ağzımdan 'hah' diye bir ses çıktı. "Ben mi üzerine geliyorum? Sen asıl—"
Dediğimi dinlemeden arkasını dönüp mutfaktan çıktığında şaşkınca ona baktım. Daha sonra kahve makinesinin fişini çektim ve bende peşinden gittim.
Salona girdiğimde gömleğinin ilk 3 düğmesini çıkartmış, dirsekleri dizlerinde duruyordu. "Aras," dedim yanına adımlayarak. "Neler oluyor?"
Derin bir nefes verdi, ardından yutkundu. "Bir şey yok," dedi ve ayağa kalktı. "Gidelim."
İtiraz etmedim onun yerine beraber kalktık ve evden çıktık.
**
Okula geldiğimizde Aras'ın arkadaşları direkt bizi bulmuştu. Enes yanlarında yoktu. Selin yanıma oturduğunda göz ucuyla ona baktım. Arkasına döndü ve dirseklerimi Aras'ın masasına koyarak konuştu. "Partiye geliyorsunuz değil mi?"
Aras ofladı. "Bilmiyorum."
Beyza ojeli tırnaklarını koluna koyduğunda ellerimi yumruk yaptım. "Hadi ama! Gerçekten çok eğleneceğiz Aras."
"Evet," diye onay verdi ona Doğa. Büyük ihtimal hiç bir şeyden haberi yoktu. "Mert'te gelecekmiş hem. Eğleniriz."
Aras kolunu Beyza'nın elinden kurtardı. "Bakarız."
Konuyu değiştirmek istercesine konuştum. "Yarın spora gideriz değil mi, Aras?"
Bakışları bana döndü. "Gideriz."
Beyza hemen konuya bodoslama daldı. "Aa! Spora mı gidiyorsunuz? Bende gelirim."
"Pardon?" dedim yapmacık bir gülüşle. "Seni davet ettiğimi hatırlamıyorum."
Selin yanımda alttan alttan gülerken Doğa hala anlamamış bir şekilde bakıyordu. Bu sefer o konuştu. "Niye gelmesin ki Eliz? Hatta bende gelirim."
Ona gözlerimi kısarak baktım. "Mert'in yanına git sen."
Yanakları kızardı hızla. Ellerinin tersini yanaklarına yasladığında. "Beni mi çağırıyormuş?" dedi aceleyle.
Güldüm sinsice. "Evet."
"Tamam o zaman. Ben onun yanına gideyim." diyerek yanımızdan hızlıca ayrıldığında Selin küçük bir kahkaha atıp koluma vurdu. "Sen ne sinsiymişsin kız!"
Aras, "Sen bir de onu evde gör." dedi.
Gözlerimi kısarak ona, tehdit edercesine baktım. "Ne varmış evdeki halimde?"
Dudaklarını ısırdı ve dirsekleri üzerinde doğrularak bana eğildi. "Ne yok ki?"
Selin ellerini çırptı. "Şimdi öpüşmeniz gereken yerde miyiz?"
Yutkunarak geriye çekildim. "Ne diyorsun sen ya?"
"Pardon," diye mırıldandı. "Sanırım romantikliğin içine sıçtım."
"Öyle yaptın." diye homurdandı Aras.
Selin biraz durdu, ardından konuşacakken Beyza araya girdi. "Sizin vıcık vıcık flörtleşmelerinizi çekemem." diye homurdanarak ayaklandı ve gitti.
Gerizekalının önde gideniydi hani.
Selin bana döndü. "Hafta sonu kesinlikle Aras'ı getiriyorsun yoksa aramız bozulur."
Güldüm. "Getireceğim."
"Geleceğim demedim." dedi Aras bize bakarak. "Farkındaysanız burada ben de varım. Benim dedikodumu yapmanız hiç hoş değil."
Onu taklit ettim. "Farkındaysan yanımızdasın ve bu dedikodu yapmak olmuyor."
Gözlerini devirerek geriye yaslandı ve ellerini başının arkasında birleştirdi. Bende önüme döndüğüm sırada zil çalmış, Selin'de kendi sınıfına gitmişti.
Parti için heyecanlıydım.
______________________
LİSE KURGULARINDA EN SEVDİĞİM ŞEY ZENGİN AİLELERİN PARTİ YAPMASIDIR HERHALDEEE!!!
ve tabi ki kendi kitabımda da bunu yazmazsam olmazdı...
bölüm nasıldı?? en sevdiğiniz sahne?
bu arada takipçimin 200 olmasına 1 kişi kalmış, bir yardım edersiniz değil mi amcmsösmw
14.05.2023
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERT | Yarı Texting
Short StoryEliz Sarıdoğan ailesini Ankara'daki bir kazada kaybettikten sonra Sakarya'ya, teyzesinde mezun olana kadar kalmak için gider. Yeni okulu, yeni arkadaşları ve yeni sınıfı da vardır. Bir de başına bela olan bir üvey kuzeni... 16042023-220823 🌱 !!KÜFÜ...