iki gundur oyle bi hasta olmusum ki anlatsam inanmazsiniz. dun de kendime gelip aksam bolumu atmistim, simdi de halsizligim biraz gecti ve yine duzenlemeden paylasiyorum. yarin atabilirsem yb gelecek.
keyifli okumalar <3
Aras benim içimden parmağını hızlıca çıkartarak yaladıktan sonra bana ne yapacağını bilemez şekilde baktı. İkimizde zirvedeydik, daha boşalamamıştık ve teyzemler eve gelmişti.
Aras'a döndüm ve dudaklarımı "Benim markete çıktığımı söyle." diyerek fısıldadım. Aras kafasıyla onaylayarak duş kabinini araladı ve "Eliz markete gitti anne!" dedi. "Ben banyodayım!"
"Tamam oğlum sen yap banyonu o zaman." dedi teyzem. Gözlerimi hızlıca Aras'a çevirdim. Şu doluluğumuzu çabuk geçirmemiz lazımdı.
(azıcık bi +18)
Aras'da benimle aynı fikri paylaşıyor olsa gerek penisini hızlıca içime sokmuş, inlememi engellemek için de dudaklarını dudaklarımla kapatmıştı. Uzanarak suyu daha fazla açtım sesimiz duyulmasın diye.
Aras içimdeki hareketlerine hızlandı, kalçalarıyla uyumlu hareket halindeydik. Aras kol altlarımdan tutarak bedenimi duvara yasladığında penisini çıkartarak birkaç kez sıvazladı, ardından oldukça sert bir şekilde içime soktu. Köküne kadar içime soktuğunda rahmimde onu hisseder gibi olmuştum.
Küçük bir inleme firar etti dudaklarımdan. Su sesinden dolayı duyduklarını sanmıyordum ama Aras bana sinirli bir bakış attı. Ardından içimden çıkarak daha sert bir şekilde girdi içime. Öyle ki bedenlerimizin çarpma sesi duvarlarda yankı yapmıştı.
Bir elini göğsüme getirip avucuna hapsettikten sonra göğsümün ucuyla oynamaya başlamıştı. Diğer yandan ise içimdeki hareketlerine devam ediyordu.
Bacaklarım kalçalarının hafif üstüne sarılı, dudaklarımız birbirinde ve Aras'ın bir eli göğsümde bir şekilde Aras içimden çıkıp tekrar giriyordu. Doluluğumun taşmaya başladığını hissettiğimde geriye çekilerek Aras'a baktım. Anlamış gibi hızlıca geri çekildi ve duş başlığının yönünü diğer tarafa çevirerek bize su gelmesini engelledi. Ardından beni küvete oturtarak bacaklarımı iki yana açmamı sağladı ve eğilip dudaklarını vajinama yasladı. Yüzüne boşalmamı istiyordu hayvan herif.
Dilini hızlıca vajinama getirdiğinde dil darbelerine başlamıştı. Dudaklarımla öpüşür gibi dudakları vajina dudaklarımı yakaladı, ardından onlarla öpüşmeye başladı. Dilini işin içine kattığında ise boşalmam çokta uzun sürmemişti.
Tüm sıvılarım Aras'ın yüzündeyken Aras diliyle onları yalamış ve dudaklarındaki mırıltılar eşliğinde dil hareketlerine devam etmeye başlamıştı. Gözlerim aralık bir şekilde Aras'ın yüzündeki sıvılarıma baktım. Tamam bu da yeni fantezimdi artık. Aras'ın yüzünü böyle görmek yani.
Daha sonra Aras kendisini birkaç kez sıvazladı, o da çok geçmeden boşalmıştı zaten.
(buradan devam edebilşrsinizzz.))
Aras duş başlığını alarak küvetin içini tamamen temizledikten sonra vücudumuzu duruladı. Ardından duş başlığını tekrar yerine koyarak şampuanlardan birisini aldı ve önce benim saçımı yıkadı. Parmaklarıyla saç diplerimi ovuşturuyor, ardından saçlarımı köpürtüyordu.
"Gözlerini kapat," dediğinde dediğini yaptım. Ardından suyu başımdan aşağıya dökmeye başladı. Çok geçmeden saçlarımdaki köpükten arındıktan sonra bende Aras'ın kullandığı şampuanı elime alarak biraz döktüm ve Aras'a eğilmesi gereken bir hareket yaptım. Malum çocuğun her şeyi pek uzundu maşallah...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERT | Yarı Texting
Kort verhaalEliz Sarıdoğan ailesini Ankara'daki bir kazada kaybettikten sonra Sakarya'ya, teyzesinde mezun olana kadar kalmak için gider. Yeni okulu, yeni arkadaşları ve yeni sınıfı da vardır. Bir de başına bela olan bir üvey kuzeni... 16042023-220823 🌱 !!KÜFÜ...