dayanamadım attım ösmdödösmd
**
Ertesi gün karnımın ağrısı bir hayli azalmıştı ama ara sıra kendisini yeniden gösteriyordu. Bugün okul yoktu. Bu yüzden geç kalkacaktım ama içeriden duyduğum tıkırtı sesleriyle gözlerim aralandı. Zaten uyumuyordum, uyanmıştım ve uyumaya çalışıyordum. Bu sesler de uykumun tamamen açılmasını sağlamıştı.
Ayaklanıp odadan çıktığımda gözlerimi ovuşturarak tuvalete girdim. İhtiyaçlarımı hızlıca giderip tuvaletten çıktıktan sonra seslerin geldiği yere, salona doğru yürümeye başladım.
Salona girdiğimde karşımda elbette iki koca valizi kapatmaya çalışan eniştem, teyzem ve Aras'ı beklemiyordum.
Esnerken elimin tersiyle ağzımı kapattım ve "Ne oluyor?" diye sordum.
Aras bana kısa bir bakış atıp tekrar valiz işine dönmüştü. Teyzem ve enişteme sorgularcasına baktığımda Eren eniştem doğrulup elinin tersiyle alnını sildi ve "Şeyma'yla gidiyoruz." dedi.
Kaşlarımı çattım. "Nereye?"
Teyzem sözü devraldı bu sefer. "Eren'in işi çıktı Şile'de. Oradaki akrabalarımızla miras sorunları falam... Bizde oraya gideceğiz birkaç günlüğüne. Hemen geliriz kuzum." dedi.
Kafamla onu onaylarken aklımda tek bir şey vardı. Biz şimdi Aras'la bu koca evde tek başımıza mı kalacaktık?
**
Teyzemleri yolcu ettikten sonra Aras ve ben de koltuklara yayılıp kalmıştık. Aras telefonuna bakarken ben de kollarımı kafamın altında birleştirmiş tavanla bakışıyordum.
Çok sıkılmıştım ama canım kuzenimin beni taktığı yoktu.
Doğrulup kafamın altındaki yastığı aldım ve Aras'ın kafasına fırlattım. Tam istediğim şekilde gittiğinde Aras'ın havada telefonu tutan elleri titremiş ve telefon suratına düşmüştü. Sırıttığında yastığı suratından çekti ve bana baktı. "Ne yapıyorsun lan sen?"
"Sıkıldım," dedim omuz silkerek. Dudak büzdüm ve "Bir şeyler yapalım." dedim.
Beni umursamamayı ve göz devirmeyi seçti. "Ben senin sıkıldığında oynayacağın oyuncak mıyım?"
"Evet."
Bana sinirli bir bakış attı. "Çok beklersin."
"Aşırı sıkıcısın gerçekten," diyerek ayaklandım. "Ben spora başlamak istiyorum."
Kaşlarını çattı ve bana döndü. "Bu nereden çıktı şimdi?"
Götümden Aras, götümden...
Göz devirdim."Zaten başvuru yapmak istiyordum ama bir yer bulamamıştım. Şimdi de şehri geze geze bulurum artık."
Hızlıca ayaklandı. "Dur, dur. Beraber gidip bakarız şimdi." Ardından salondan çıktı ve tahminen üzerini değiştirmeye gitti. Bende arkasından çıkıp odama girdim ve üzerime rahat edebileceğim bir şort ve sporcu atleti, onun üzerine de tişört giydim. Daha sonra beraber evden çıkıp durağa gittik.
Durakta beklerken etrafımı inceliyordum. Daha önceden de görmüştüm lakin inceleme fırsatını hiç bulamamıştım.
Otobüs geldiğinde önden ben akbilimi basmış ardından da Aras basmıştı. Otobüs baya kalabalıktı ki bu yüzden çok da ilerleyememiştik.
Şöför her seferinde bizim ineceğimiz yere kadar her durakta durmuş, üstüne üstlük 'Arkaya ilerleyin' diyerek sinirlerimi en üst seviyeye çıkarmıştı. Otobüs doldu taşıyordu abiciğim. Kucak kucağa oturmamızı falan mı bekliyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERT | Yarı Texting
NouvellesEliz Sarıdoğan ailesini Ankara'daki bir kazada kaybettikten sonra Sakarya'ya, teyzesinde mezun olana kadar kalmak için gider. Yeni okulu, yeni arkadaşları ve yeni sınıfı da vardır. Bir de başına bela olan bir üvey kuzeni... 16042023-220823 🌱 !!KÜFÜ...