çıldırmalık ve sövmelik bir bölümle karşınızdayım 🥰🥰
diğer bölümü tamamlamadım daha, ne zaman atarım bilmiyorum...
keyifli ve az sövmeli okumalar ^^
**
Aras'la spor merkezinden içeri girdikten sonra ikimize uygun boş bir yer bulup çantalarımızı kenara bıraktık. Aras direkt bacakları için çalışmaya başlarken ben de kol kaslarım için barfiks çekmeye çalışıyordum ama bayadır çekmediğim için olsa gerek fazlasıyla zorlanmıştım.
Aras'ın birkaç dakika önce beni çıkardığı barfiks çubuğundan ellerimi bırakıp ayaklarımı zemine vurdum ve Aras'a seslendim. Ama beni duymamıştı çünkü kulağında kulaklık vardı.
Yanına yaklaşıp kulaklığını çıkardım ve "Aras." dedim. Kafasını omuzunun arkasından bana çevirip başını 'ne var' dercesine salladı. "Bana yardım etsene ya. Çok zorlanıyorum bir de çok terledim."
"İlk başta zorlanarak başlamasaydın." diyerek ayaklandı. Onun arkasından ilerlerken tişörtümü çıkardım ve çantalarımızın yanına koydum. Yanına vardığımda arkasını döndü ve beni gördü. Anbean kasıldığını izlerken gözlerimi ondan ayırmadım.
Gözleri vücudumu süzerken başımı hafif sağa eğdim ve yine ona bakmaya devam ettim. Gözleri göğüslerimde fazla oyalandı. Büyük ihtimal giydiğim sporcu atleti yüzünden belli olan çukura bakıyordu. Ellerimi sporcu atletimin uçlarına getirip üzerimde kıpırdatarak daha rahat olmasını sağladım ve "Hadi." dedim.
Gözleri sonunda gözlerime çıktığında ağzından bir şeyler homurdandı. "Sen insanı çıldırtırsın yemin ederim."
Sırıtarak yanına yaklaştığımda elleri çıplak belimi bulup beni havaya kaldırdı. Tam arkamdaydı ve bu gerilmeme sebep olmuştu ama bozuntuya vermeyerek çubuğu tuttum. Birkaç dakika sonrasında dayanamayarak "Aras," dedim güçlükle. Aras önüme geçip bana baktı. "Zorlandın mı?"
Kafamı sallayabildiğim kadar onaylar biçimde salladığımda Aras hiç beklemediğim bir şey yaparak ellerini tutunduğum barfiks çubuğunun hemen yanlarına koyup kendini yukarı çekti.
O kadar yakındık ki göğüslerimiz birbirine çarpıyordu. Titrek bir nefes aldığımda tek elini çubuktan çekmişti ama düşmemişti. Ayak bileklerimden tutarak beline dolamamı sağladığında kendisini aşağı yukarı hareket ettirirken beni de ettiriyordu. Gözlerimi ondan ayıramıyordum. Hiç beklemediğim bir şey yapmıştı ve bu beni fazlasıyla afallatmıştı.
"Eliz?" diye sorduğunda "Ne?" gibi aptal bir cevap verdim. Gülerek "Yüzüme bakmaktan çevreni unuttun herhalde," dedi. "Zorlanıyor musun diye soruyorum kaç dakikadır."
"Hee," dedim. "Yok."
"İyi."
"Güzel."
Gözlerimi giydiği dar, siyah atletten çekemiyordum. Büyük göğsü tam karşımdaydı. Bu yutkunmamı sağladı ve yanaklarımın da yandığını hissediyordum. Fısıldadım. "Aras?"
"Efendim?" diye sordu başını hafifçe bana eğerek. Bacaklarım beline dolalı şekilde kalçalarına denk geliyordu. Bu yutkunmamı sağladı.
"Ben... Şey... Kendim de barfiks çekebilirim sanırım."
"Peki." diyerek ellerini barfiks çubuğundan çekti ve iki ayağı üzerinde yere atladı. Atladı atlamasına ama unuttuğu bir şey vardı; bacaklarım hala ona dolalıydı.
Küçük bir çığlık atarak kollarımı boynuna doladığımda refleksle elleri kalçama gelmişti. Yüzlerimizin arasındaki mesafe epey azdı. Onun gözleri dudaklarıma odaklıyken dudaklarını yaladı ve "Ne yapıyorsun?" dedi ters bir sesle.
Bacaklarımı belinden çekerek yere indim ve silkelendim. Ona ters bir bakış atarak "İyi ki tuttun he," dedim. "Bi' atarlanmalar oldu yine sende."
Göz kırptı bana. "Ne sandın?"
Kasıklarımda bir ağrı hissedince suratımı buruşturdum ve istemsizce elim karnıma gitti. "Ben bir lavaboya gidip geleceğim."
Başıyla onaylayarak bir tabelayı gösterdi. "Orası."
Bende onu kafamla onayladım kısaca. Çantamdan ped ve peçete alıp lavaboya girdiğimde işimi halledip ellerimi yıkadım ve çıktım. Aras'a doğru adımlarken yanında 3 kız görmemle kaşlarım çatıldı.
Bir sorun vardı ki bu kızların siması fazlasıyla tanıdıktı.
Daha da yaklaştıkça Aras'ın sıkıntılı ifadesini fark ettim. Çene kasışı ve yumruklarını sıkması sinirlendiğini ama bir sorun çıkmasını istemediğinin göstergesiydi.
Melis yan gözle bana bakarak sırıttı. Göz göze geldiğimizde kaşlarımı çattım. Melis ve diğer sürtük arkadaşlarıydı.
Ardından bir şey oldu. Ben dahil Aras'da şoka girmişti. Melis Aras'ın kaslı ve damarlı koluna elini götürüp sıktıktan sonra diğer eliyle ensesinden tutup parmak uçlarında yükseldi ve Aras'ı öptü.
Gözlerimin önünde Aras'ı öpmeye başlamıştı.
_________________________
Melis göstereceğim kızım sana gününü!!! ilk başta arkadaş yapacaktım sizi ama bir baktım Melis tam bir gerzekmiş qçdmfönwödmf
04.05.2023
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERT | Yarı Texting
Short StoryEliz Sarıdoğan ailesini Ankara'daki bir kazada kaybettikten sonra Sakarya'ya, teyzesinde mezun olana kadar kalmak için gider. Yeni okulu, yeni arkadaşları ve yeni sınıfı da vardır. Bir de başına bela olan bir üvey kuzeni... 16042023-220823 🌱 !!KÜFÜ...