5.5

14.1K 680 444
                                    

sınır: 330 oy, 150 yorum

————————

3 ay sonra

Arş içeceğini yudumlayarak etrafta gözlerini gezdirdi. Ardından konuştu. "Şu çocukta fena değil he."

Aras homurdandı ve omuzumdaki elini belime indirip çıplak belimi okşadı baş parmağı ile. Bu hareketi midemdeki garip yaratıkları ortaya çıkarıp bedenimin tepki vermesini sağlarken bende kafamı omuzuna koydum ve Arş gibi çevreyi izledim.

Bir kafedeydik. Arş, bu kafeye okulunun yakın olduğunu söylemiş ve gelmek istememişti ama Aras onu umursamadığını belirten hareketler yaptığında da gelmek zorunda kalmıştı.

Üçümüz kafede oturmuş sohbet ediyorduk ya da Aras'ın bana bel altı imalar yapmasını dinliyorduk. Arş bu durumdan sıkılmış bir tavırla çevreyi izlerken Aras hala bana yanaşmakla meşguldü.

Aras'ın işaret ve orta parmağı giydiğim şorttan içeri kayıp iç çamaşırımın lastiğini tuttuğunda kafamı ona çevirdim ve homurdandım. "Seninde azgın hallerin bir bitmiyor."

"Sadece sana," dedi ve dudaklarını yaladı. "Ne yapabilirim sevgilim? Sen şöyle kısacık şeyler giymeye devam edersen ben nasıl kendimi tutabilirim ki?"

"Sevgilim?"

"Hm?"

"Sen az önce bana sevgilim mi dedin?"

Güldü. Eli, bana çaktırmadan veya öyle yaparmış gibi yaparak masanın altından şortumun düğmesini çözdü ve tamamen iç çamaşırımın içine girdi. "Sevgili değil miyiz?" dedi bir yandan da öylesine sohbet ediyormuşuz gibi yaparak. "Hm?"

Elimi onun gibi şortuna götürdüm. Havalar sıcaktı, hatta sınava da az kalmıştı ve Aras'la artık beraber çalışmaya başlamıştık bile. Neyse işte, havalar sıcak olduğu için de ikimizde rahat ve kısa şeyler giymeyi tercih etmiştik. Ya da ben.

Şortundan içeriye elim kaydığında kesik bir nefes aldı. "Ne yapıyorsun?"

"Senin yaptığını."

Parmağı iç çamaşırımın içine kaydı. "Ben ne yapıyormuşum?"

"Benim yap...tı- Aras!"

Arş bize yandan bir bakış atarak uzun tırnaklarıyla içeceğini yudumlamaya devam etti ve bacak bacak üstüne attı. "Şurada bir çocuk var," dedi. Elim o sırada Aras'ın boxerının lastiklerindeydi. "Yanına gitsem. mi bilemedim. Bakışıp duruyoruz."

"Gi...t," dedi Aras cümlesini son anda toparlayarak. Boğazını temizledi ve tekrar konuştu. "Git."

"Vaz geçtim," dedi içeceğini masaya bırakıp bize dönerek. "Yanına bir kız geldi. Zaten çok da yakışıklı değildi."

Aras'ın eli, bana inatmış gibi vajinama değdiğinde soğuk parmakları karşısında irkildim. Sınıfta da aynısını yapmıştı ve bu yüzden içimde öç alma duygusu ortaya çıkmıştı. Bende aynı onun gibi yaptım; hafif uzun olan tırnaklarımı iç çamaşırının içine sokarak penisine dokundu.

Aras kesik bir nefes aldı. Parmaklarının içime gireceğini anlamış gibi tırnaklarımı penisine hafifçe geçirdiğimde inledi; inlediği gibi de Arş'ın bakışları bize döndü.

DERT | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin