All of your friends have been here for too long.
They must be waiting for you to move on.———————————
"Ne? Y-yok öyle bir şey." diye geveledi Aras ağzının içinde. Ben suspus olmuş şekilde masaya bakıyordum. İçimden söylemek geliyordu ama utanıyordum da. Neticede biz kuzendik, üvey kuzendik. Aramızdaki his yanlış gelmiyordu ama teyzemlere göre yanlış da olabilirdi.
"Niye gerildiniz bu kadar?" diye sordu teyzem. "Alt tarafı biz birbirimizi sevdik diyeceksiniz yani."
"Ne?" dedim hızlıca teyzeme dönerek. "Kızmayacak mısınız yani?"
Teyzem kaşlarını çattı. "Ne diye kızalım kuzum? Kuzenler bile evlenebiliyor, ki siz üvey kuzensiniz. Bunda yanlış olan bir şey yok ki."
Yutkunarak enişteme baktığımda hafifçe güldü. "Tamam tamam. Siz konuşmak istemiyorsunuz, anladık."
"Yani..." diye geveledi Aras ağzının içinde. Daha sonra hiç bir şey demedik. Sessiz sedasız yemeğimizi yedikten sonra odama geçip ders çalışmaya devam ettik.
**
"Lütfen," dedi Aras bin birinci kez. "Senin yanında oturayım Eliz. Hem sıra arkadaşımla biraz tartıştık da."
"Aras kopya çekmek için oturmak istemiyor musun sen?" diye sordum kaşlarım hafifçe çatılarak.
"Hayır," dedi ve ensesini kaşıdı. "Senin yanında oturmak... Yani... Kendimi güvende hissederim. Of işte. Aman neyse. Boş ver." diye saçma sapan kelimeler gevelediğinde boğazını temizledi ve çantasını alarak yan sırama attı. Zaten tek oturuyordum bu yüzden benim için sorun olmazdı. "Sende amma sorguladın be. Otururum oturmam sana ne?"
Güldüm bu haline. "İyi otur bakalım."
Yanağımdan makas aldığı sırada telefonuma gelen bildirim sesiyle telefonumu çıkarmış ve mesajlarıma bakmıştım.
selin: kopyalar hazır mı? slflşsçflek
eliz: çok komik isnckejfkei
selin: e tabi senin notların yüksek, arasınkiler düşük. çocuk bir zahmet sevgilisinden baksın değil mi?
eliz: aynen kandksjfke
eliz: bu arada biz geldik ama yanımıza hiç uğramadın..? üzüldüm...
selin: ay aşkım vallahi uğrayacaktım da son birkaç dakikamı da sınava çalışayım dedim
selin: sonraki teneffüs gelecektim valla
eliz: iyi iyi ndndksjd
selin: bu arada sana bir dedikodum vaarrr
eliz: 🤨🤨🤨🤨??????
selin: bryza ve enes sevgili olmuşş!!! 😱😱
eliz: neeee
eliz: sonundaaaa
eliz: şu kızın aras'a takıbtılı olmaya başladığını düşünecektim artık
selin: ay cidden
selin: geri zekalı kız hep arasa sulanıyordu
eliz: ay neyse. sohbetimizi beyzayla bozmayalım şimdi
eliz: doğa ve mert's ne oldu sjbdkshd
selin: onlar aynı amk
selin: okulun baby faceli tatlı mı tatlış çift olmayıp birbirlerine sırılsıklam aşık olan iki kişisi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERT | Yarı Texting
Short StoryEliz Sarıdoğan ailesini Ankara'daki bir kazada kaybettikten sonra Sakarya'ya, teyzesinde mezun olana kadar kalmak için gider. Yeni okulu, yeni arkadaşları ve yeni sınıfı da vardır. Bir de başına bela olan bir üvey kuzeni... 16042023-220823 🌱 !!KÜFÜ...