"Aras yardım etsene! Hızlı olalım. Teyzemler gelecek şimdi."
Evet ne yaptığımızı merak ediyorsunuz değil mi? Kısaca anlatayım...
Aras'la dehşet veren bir konuşma sonrasında eve geldiğimizde o poşetleri direkt mutfağa koymuş ve beni de tezgaha otutturup gitmişti. Şimdi ise...
Aras'la teyzemler gelmeden pizza yapmaya çalışıyorduk fakat Aras beyefendisi maalesef bana yardım etme niyetinde değildi.
"Aras şuraya gelip bana yardım etmezsen hiç bir şekilde yemene izin vermem. Bunu da bil."
Burnumdan sert bir nefes verdiğimde Aras kapının pervazına kolunu dik bir şekilde dayamış sırıtarak bana bakıyordu. Göz kırptı. "Selam çirkinlik."
Göz devirdim. "Serseri misin? Keko gibi bir haller olmuş sana ıyy."
Bana adımlayıp yanıma vardığında yanağımdan makas alıp konuştu. "Serseri serbest stilim."
Öğürme hareketi yaptığımda o da bana göz devirmiş ve buzdolabını açıp içini karıştırmaya başlamıştı bile. Aldıklarımızdan bir şeyler arıyor olmalıydı.
Ne zaman aldığından haberim olmayan nutella kavanozunu çıkardığında bende pizza hamuruna şekil vermekle uğraşıyordum. Daire yapmayacaktım. Çok sıradandı ve daire yapmayı hiç beceremezdim. Çizmeyi de aynı şekilde.
O yüzden kalp yapacaktım.
Önümde duran çikolatalı ekmekle gözlerim Aras'a çevrildi. Çikolatalı ekmeği gözleriyle gösterip 'ye' dercesine başını salladı. Gözlerimi ondan ayırmadan dudaklarımı araladım ve yarım ekmeğin çeyreği kadar bölünmüş olan ekmeği ağzımın içine aldım.
Tek sorun alırken de dilim Aras'ın çikolatalı parmaklarına değmiş olmasıydı.
Ağzından küfür mırıldandığında bana çaktırmamaya çalışıyordu ama yanakları biraz al al olmuştu. Kafasını hemen yana çevirdi ve "Dudağında bir şey kalmış." dedi.
Şimdi anlamıştım. Aras utanıyordu ama çaktırmıyordu.
İçten içe sırıtırken Aras'ın az önce dilimin yanlışlıkla değdiği parmağını ağzına götürüp diliyle yaladığında benim de yüzüm aniden kızarmıştı.
Bir saniye bir saniye... Burada neler oluyordu? Az önce Aras'la dolaylı yoldan öpüşmüş mü olmuştuk?
Saçmalama.
Fazlasıyla saçmalıyordum.
Dudaklarıma değen sıcaklıkla irkilirken gözlerm yeniden hemen Aras'ınkileri bulmuştu. Gözlerini gözlerime çevirip konuştu. "Çikolata vardı."
Alt dudağıma baş parmağını sertçe bastıracak sürttüğünde dudaklarım aralanmıştı. Aras sert bir soluk alıp geri çekildi ve mutfaktan çıkıp gitti.
Aman. Tanrım. Neler olmuştu az önce?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERT | Yarı Texting
Short StoryEliz Sarıdoğan ailesini Ankara'daki bir kazada kaybettikten sonra Sakarya'ya, teyzesinde mezun olana kadar kalmak için gider. Yeni okulu, yeni arkadaşları ve yeni sınıfı da vardır. Bir de başına bela olan bir üvey kuzeni... 16042023-220823 🌱 !!KÜFÜ...