3k izlenme alıp 800 oy alan kitaplar vs 20k izlenme alıp 600 oy bile alamayan mine kitap 😔😔
bol aras'lı bolumler 😍
———————————
"Kanıt var mı?" diye sordum Sanaç'a doğru. Sesim az bir şey titremişti, boğazımı temizledim bu yüzden.
"Var," dedi Sanaç. Sesinde saf bir nefret vardı. "Sen niye bana bunu şimdi söylüyorsun ki?" dedi bu sefer sinirle.
"Ne yapacaktın Sanaç? Ya ben sana söyleyip ne yapacaktım peki? Sevgilimken bir bok yapmadın, şimdi gelip eski sevgilimken mi yapacaksın? Siktir oradan ya." dedim sesimi biraz yükselterek.
"Sen bu yüzden mi ayrıldın benden?" diye sordu alayla. "Bir mesaj çekip ayrılma sebebin bu yüzden miydi? Annen ve babanı—"
"Ya sanki birbirimizi seviyorduk!" dedim gözlerinin içine bakarak. "Sanki değer veriyorduk birbirimize amına koyayım! Çıkarlarımız için yapmıştık işte! Ne diye uzatıyorsun bu kadar? Ayrıldık mı ayrıldık. Bitti gitti."
"Ayrılmadık!" diye bağırdı o da. "Ben kabul etmedim bir kere! Evli olan çiftler boşanalım diyince boşanıyorlar mı hemen?! İki tarafında isteği olmak zorunda! Benim ayrılmaya isteğim yoktu!"
"Demek ki hala beni bir şeyler için kullanacaktın Sanaç! Niye bu kadar uzatıyorsun?!" dedim onun gibi sesimi yükselterek. Aras'ın yanımdaki kesik nefesini duydum. Ona baktım göz ucuyla. Ellerini yumruk yapmış ve gözlerini kırpıştırıyordu. Kendini sakinleştirmeye çalışıyor diye yorumladım.
Sanaç tekrardan konuşmaya başladı. "Yine de gelip karşıma— Ah!"
Herkes çığlık çığlığa bağırırken ben sırıttım. "Sonunda," dedim Sanaç'ın üzerindeki Aras'a doğru. "Ne zamandır bu hareketi yapmanı bekliyordum."
Aras durmadı. Ard arda yumruklarını Sanaç'ın suratına geçirdi. "Ulan!" diye bağırdı Aras; öyle ki sesi bir aslanın kükremesinden farksızdı. "Kız sana ailem öldü derken neredeydin de şimdi gelmiş aşık rolü yapıyorsun?!"
Sırıtmam yavaşça düz bir hâl aldı. Gözlerimi birkaç kez kırpıştırdım. Bir ara Aras'ın kanlı avuç içleriyle göz göze geldim. O sırada sertçe yutkundum. Okul kantinindeydik ve Aras'la Sanaç dövüşüyordu. Ya da tek taraflı Aras sadece dövüyor da olabilirdi.
"Aras," dedim sakinlikle kolunu havada yakalayarak. "Kalk gidelim. Başına bir iş açacaksın."
Aras son bir kez Sanaç'ın yüzüne bakarak ayaklandı ve elimi tutarak sert adımlarla kantinden çıktı. Üst katta, o erkekler tuvaletine girerken bende kızlar tuvaletine girip elimi yüzümü soğuk suyla yıkayarak rahatlamaya çalıştım. Daha sonra tuvaletten çıkıp Aras'ı da alarak revire götürdüm.
Revire girdiğimizde birkaç öğrenci vardı. Büyük ihtimalle hemşireyi boşboğaz etmek için gelmişlerdi ama Aras'ı ve beni içeri gördüklerinde çıkmışlardı. Alt sınıfımızda olmalıydılar çünkü alt sınıftakiler 12. sınıflarla muhabbete hiç girmezdiler. Çekiniyor olmalıydılar. Buna hiç gerek yoktu ya, neyse.
Hemşire Aras'ın elini gördüğünde kaşlarını çattı. "Kim o yumruğundan nasiplendi?" diye sorarken de Aras'ın eli için pansuman hazırlıyordu.
Aras sırıttı. "Hiç sormayın Yeşim hocam. Bir tane boşboğazlık eden kardeşimiz vardı, bir iki dayak yedi."
Hemşire cık cıkladı. "Okuldayız Aras. Bir daha böyle şeyler yapma. Hem müdür yardımcısı öğrenirse disipline gidersin biliyorsun değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERT | Yarı Texting
Short StoryEliz Sarıdoğan ailesini Ankara'daki bir kazada kaybettikten sonra Sakarya'ya, teyzesinde mezun olana kadar kalmak için gider. Yeni okulu, yeni arkadaşları ve yeni sınıfı da vardır. Bir de başına bela olan bir üvey kuzeni... 16042023-220823 🌱 !!KÜFÜ...