68-

1K 186 19
                                    

තනි වෙන්නට මගෙ ලොවේ පුරුදු පාළුවෙන්
අරන් පලයන් වේ$ උඹේ දුගඳ මා ළඟින්...

කැම්පස් එක ළඟ නවත්තලා තිබ්බ විරාජිනිගෙ කා එකෙ පියනට තට්ටු කරලා එකි ඔලුව දැන්මාම මම තාලෙට කිව්වේ නහයත් පුලුටු කරගෙනමයි. එකි ලෙසටම බය වුනා මොනවා නැතත්. ඕක තමා කියන්නෙ පව් කරද්දි හිමින් කරපන් නැත්තම් ඒවා උඹේ පස්සෙන් එනවා කියලා.

"ආ ආෂ්.."
"කවුද කිව්වේ උඹට එහෙම කතා කරන්න පුලුවන් කියලා..."
"ඇයි බැරි... මම කිව්ව දේ කරන කෙනෙක්..."
"දොර ඇරපම් එහා පැත්තේ." ඇස් දෙකත් උඩට දාලා හරි ආඩම්බරේට එකි නගින්න වගෙ ඉගි කරද්දි මම වටපිට බලලා නැග්ගා.

"යමන් කොහෙට හරි..."
"රූම් එකකට..."
"විඩියෝ කරලා දෙව්ට යවන්නද? හැබැයි අවුලකුත් නෑ... එත් දැන් මට ටයිම් නෑ.. පාළු තැනක වාහානෙ ඉදන්ම කතා කරමු" මම කිව්වාම ගෑණි විජේරාමේ රවුමෙන් නුගේගොඩට යන ගමන් ෆෝන් එකෙන් දෙව්ගෙ නම්බර් එක ඩයල් කරා.

"හලෝ..."
"හලෝ බබී... අනේ මට හදිසි වැඩක් වැටුනා... ඔයාට පුලුවන්ද බස් එකක් ගන්න."
"ම්ම්ම්..." එහෙන්ම කෝල් එක කට් කරා එයා.

"ඔයාගෙ සුදු මහත්තයා දුකින් ඉන්නෙ... පෙනවද ඔයා එයාව දුකට ඇදලා දැන්මා.." නුගේගොඩ අපෙ ගෙවල් පාරෙම එකි කා එක නැවැත්තුවා. මේකි මාර ගේම් කාරියෙක්. නැත්තම් මෙතනටම එන්නෙ නෑ... නෙදකින් මට ගහන්න ඕනේ භූ වල්ලකින් ඉල්ලන් දාගත්ත නඩු මෙවා.

"ඇයි එහෙම කරේ..." මට වෙන මගුල් වැඩක් නෑ... දෙව්ගෙ දුක මට පේනවා මේකි කියන්න ඔනෙ නෑ ඒ දුක මමත් දකිනවා එකිටත් වඩා හොදට. එක නිසාම මම ඉස්සර වුනා.

"මම ඔයාට වර්නින් එකක් දුන්නා... මට ඕනෙ දේ මම කොහොම වුනත් ගන්නවා..."
"දැන් දෙව් ගියා කියලා උඹ ගාවට එයි කියලා හිතනවද?"
"නෑ.. එත් මට උඹව මගෙ කර ගන්න මට දෙව්ව මරන්න වුනත් පුලුවන්. අනික ආෂ් ඔයා තනියම ඉන්න පුලුවන් මිනිහෙක් නෙවේ. සෙක්ස් කියන්නෙ ඔයාට ගොඩක්ම ඕනේ දේ... ඉතින් මම ඉන්නවා ඔයාට තේරෙනවද?" මම එකි දිහා බැලුවා. බැල්ලි උඹට කියන්න වචන මගෙ හිතට එන්නෙත් නෑ බං. එත් මම හිනා වුනා නෝණ්ඩියට.

"සෙක්ස්... උඹේන්... මට hiv එපා... අනික දෙව්... පුලුවන් දෙයක් කරලා පෙන්නපන්..."

👼 කෑදරයෝ 😈 (සම්පූර්ණයි) ✅Where stories live. Discover now