ගෝල් රෝඩ් එකෙන් දාලා ෂැංගිලා එක පැත්තෙ රවුමක් දාලා ආයෙත් අපි දෙන්නා බීච් එකෙම හිටියා. මොකො ඉතින් ඕකෙන් කන්න අපිට දරන්න බෑනේ.
"ටොපා යමු ක්ලබ් එකට."
"මොන... ඒවා රෑට නෙවේද තියෙන්නෙ."
"යකෝ දැන් රෑ තමයි."
"ආ ඔව්නෙ...""උඹ ගාව සල්ලි තියෙද?"
"සල්ලිම ඕනේ නෑ බල්ලො මට මෙතනට යන්න..." මම වැඩ්ඩා වගෙ ඉස්සර වුනා.අපි යද්දී අරු බලන් ඉන්නෙ මේක සුරලෝකයක් වගෙ. එත් ඇත්ත ඒක නෙවේනෙ. මේ නරා වලක්.
"ආ...ශෙනල් මල්ලි මොකො මෙහෙ මතක් වෙලා."රූකාන්ත අයියා මාව පිලිගන්නකොට මමත් පහක් ගහලා මෑන් ගාවින් ඉද ගත්තා.
"ඉතින් අයියා... අපිට vip ticket එකක් ගන්න විදියක් නැද්ද?" ආතල් එකට වගෙ අහනකොට ඌ මගෙ දිහා බැලුවේ හෙන සැක හැගීමකින්.
"උඹ එන්න හදන පොට මට තේරෙන් නෑ බං..."
"මොන පොටක්ද අයියා... ජෝක් ජෝක්..."
"මම නොදන්නවනෙ උඹේ ජෝක්. එදා ගෑණියෙක් ටෝක් කරනවා ජෝක් කියලා අන්තිමේ ගියෙ මේකෙ අයිතිකාරයාගෙ දුවත් එක්ක. ඕකිව ටෝක් කරගෙන උඹ ,vvip එකට සෙට් වෙයිද කියලත් දැන් මට බයයි..." හැබැයි අන්න නියම අදහස... ඕක ටෝක් කරන්න ඕනේ නෑ විසිල් එකක් ගැහුව ගමන් මගෙ පස්සෙන් එනවා. ටොපා මගෙ දිහා බලන්නෙ සතෙක් දිහා බලනවා වගෙනෙ. ශික්... මමත් ගා ගත්තොත් හත් පොලෙම ගා ගන්නවනෙ."උඹ නිදාගත්තෙ විරාජිනි එක්ක නෙවේ නේද?" ටොපා අරු එහාට මෙහාට වෙනකල් ඉදලා කනට ලං වුනා.
"දැනගෙන වුන දෙයක් නෙවේ." මට වෙන කියන්න දෙයක් නෑ මම හිතන්නෙ.
"ඕක අරු දන්නවා නම් තොගෙ මිනිය මෝචරියෙ..."
"ඌ එච්චර ඉරිසියා එකෙක් නෙවේ බං."
"ඇත්තටම මනෝ උඹ ඔච්චර මනෝ ගගහා හිතන්නෙ මොනවද? යකෝ තෝ දැක්කෙ නැද්ද මම, අපේ එකි, ටකා උඹව අල්ලනකොට ඇටයගෙ මූණ. ඌ උඹ නොදන්නවා වුනාට උඹට මාර ආදරේයි බං... උඹ හැගීම් ලේසියෙන් පිටින් හැංගුවත් ඇටයට එහෙම බෑ... ඌ ඒ තරම් ඕපන්" ටොපාගෙ වචන මට තේරුම් කරේ මම ඇත්තටම දෙව්ව තේරුම් අරන් නෑ කියලා. නෑ මම තේරුම් ගත්තා. එත් මම පිලිගන්න කැමති නෑ. මොකද මම කැමති නෑ දවසක අපිට පාරවල් දෙකක යන්න වුනොත් මට වැඩියෙන් එයා දුක් වෙනවට.
YOU ARE READING
👼 කෑදරයෝ 😈 (සම්පූර්ණයි) ✅
Non-Fictionදුක සැප එකම නූලක වෛරයක් වේ අහස උසට ලේ වල උතුරන තරුණ හීනෙට වල කපන තුරු ඉන්නද හැමදාම ඉවසාන.... 🥲 උරහිස්සක් තියෙනවා නම් වේදනා විදලා විදලා සතුටු වෙන්න මම පොතොක් මලක් වගෙ ගොඩක් දරාගන්නම්... 👿🧚 devil & angel 👿🧚