3. Bölüm

3.7K 97 73
                                    

İyi okumalar

.................................................................

Sabah annemin bana bağırmasıyla uyanıp bir gözü açık bir gözü kapalı bir şekilde kahvaltımı yaptım.

Üniversiteye hazırlandığı için dershaneye gidiyorum. Bu yüzden de hafta sonu diye bişey yok. Neyse ki derleri kaynatma gibi özelliği olan arkadaşlarım var ki dersleri biraz daha katlanabilir bir hale getiriyorlar.

Kahvaltımı yapıp hemen odama çıkıp üstümü değiştirmeye başladım. Altıma siyah eşofman altı, üstüme beyaz kısa kollu tişört onun üstüne de yeşil hırkamı giyidim, saçlarımı yukarıdan alt kuyruğu yapıp çantamı alıp aşağı indim.

                   (Sedefin kombini)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                   (Sedefin kombini)


Evden çıkıp bizimkiler ile çardakta buluşup hep beraber dershaneye doğru yürümeye başladık. O Sırada aklıma gelen hain planla Batu'nun arkasına geçtim ve sırtına atladım.

Bizi gören Arda hemen telefonunu çıkarıp bizim resmimizi çekti. Pislik hain bu fırsatı kaçırmamıştı tabi.

Nerdeyse dershanenin önüne kadar beni taşıyan Batı'ya teşekkür mayetinde onların yanına gelirken aldığım cipslerden birini uzatıp "Sağol aslan parçası buda ödemeniz" diyip eline sıkıştırdım.

Arkadaşlar zenginiz diye sürekli para vericek halimiz yok ya benim ruhum fakir bir kere hıhh.

Dershaneye girerken aklıma gelen şeyle bizimkilere dönüp "Agalar bi bakın bizim galeriye tahmin edin hangi araba gelmiş?" Arda bana bu mal der gibi bakıp "Kızım bak araba diyince gözlerin parlıyo burda dünyanın en yakışıklı adamını söylesek dinlemezsin bile neyse ne geldi söyle" dediğinde senden bi halt olmaz bakışı atıp Batu ve Ege'ye döndüm. İkisi de hangi araba diye sorunca offflıyıp "E60 gelmiş lan E60 offff. Eğer babam izin verirse bu akşam bir kere yanlıyalım o arabayı ya lütfen" dediğimde hepsinin gözleri parlamıştı.

Ege hemen atalayıp "Sağ koltuk benim sağ koltuğu hayatta vermem haberiniz olsun" diye zorlamaya başladı. Hayır yani arabayı kullanmak varken nedir bu sağ koltuk sevdası anlamıyorum. Tamam manasında kafamı salladım ve sınıfa geçtik.

Ders biyoloji ve sözel olan bir dersin nasıl bize sayısal olarak verildiğini hala anlamıyorum çok saçma ya.

Can sıkıntısından telefonumu elime alıp bilinmeyene yazmaya başladım.

Siz:Lan hıyar şimdi sana bir sorum var

Siz:Bizim okulda mısın yoksa bizim dershanede misin yoksa her ikisi de

Üç Erkek Bir Kız (Yarı Texting)✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin