Keyifli okumalar
..................................................................
Sabah kalkıp okul için hazırlanmaya başladım. Neyse ki son sınıfım ki serbest okula gidebiliyorum. Okulun pantolonu o kadar rahatsız ki anlatılmaz yaşanır yani.
Altıma siyah eşofman altını geçirdim ve üzerime de bol beyaz tişört giyip üzerime siyah hırkamı aldım. Bence bu dünyadaki en rahat kombin bu.
Aşağı inip hızlıca kompilağımı yedim ve evden çıktım. Nalet olası ki cezanın ilk günü ve ben okula giderken müzik dinliyemiyorum. Hay böyle işin ben ta.... Neyse sabah sabah ağızımı bozamıyıcam.
Okula girip sınıfıma çıktım ve sonrasında da kantine indim. Çok şükür ki kantin de Kaan vardı.
"Günaydın demek sana çok isterdim ama bana gün aymadı" diyip yanına oturdum. Kafamı masanın üstüne bırakıp ona bakmaya başladım. Bana gülerek "Hayırdır Sedef hanım sizi böyle görmek sanırım kıyamet alametleri arasında" dediğinde kafamı masadan kaldırdım ve "Babam ceza verdi amına koyim. Hayır yani altı üstü E60'ı yanlamak istemiştim ve o izin vermeyince hayal olarak kalmasın diye gittik bizimkilerle yanladık. Sonra babam bunu öğrenmiş. Hayır anlamadığım bişey var babam normalde yeni araba geldiğinde hemen arabaya bakım yaptırır buna yaptırmıyıcağı tutmuş. Araba da eski ya fren balatası değimemiş felan fişmekan. Baya kızdı ve telefonuma el koydu" diyip derince nefes aldım. Tek nefeste anlatmak zorlamıştı.
"Dur Ege'ye yazıyım da gelince buraya gelsinler o zaman" dedi. Ona bakıp "Sen adamın dibisin be sağol" dedim ve götü havaya kalkmış bir şekil de "Bana bilmediğim şeyler söyle Sedef Hanım" dedi. Onun bu hareketine gözlerimi devirmeden edemedim.
Kaan yadıktan yaklaşık beş dakika sonra bizimkiler gelmişti. Yanımıza oturan bizimkilere bakıp ayağa kalktım sonra da tabiremin üzerine çıkıp "Eeeeeyyy halkım. Sizi memnun edebilmek için bu cezaya katlandım ama siz bana ihanet ettiniz. Sabah beni yanlız bıraktınız. Ben sizin için bir daha bir bok yapmam bundan sonra" diye bağırıp sonra sandalyeden indim. Heee bu arada bu kadar rahat davranma sebebim kantinin nerdeyse bomboş oluşundandı yanlış anlamayın ama ağzına kadar dolu olsaydı da bunu yapardım.
"Tamam özrü dileriz sayın Sedef hazretleri bir daha böyle bir kepazelik olmıyacak" diyen Ege'ye döndüm. Ona göz kırparak "Affedilmek istiyorsan bana çikolata ısmarlıyabilirsin Ege denizim" dediğimde gülerek cebinden en sevdiğim çikolatayı çıkardı ve bana verdi.
"ALLAH" diye bağırıp yanına gittim ve arkasından boynuna sarıldım. "Affettim seni ama bu iki şerefsizi daha affetmedim" diyip Ege'nin elinden çikolatayı alıp geri yerime oturdum.
"Aha bunun dilinden kurtulamıyıcaz" diyen Batu'ya dil çıkarıp çikolatalı yemeye başladım. "Siz bence gönlümü almaya bakın sizin yüzünüzden bir hafta telefonusuzum ben. Araba videoları yok offff" diyip çikolatamdan kocaman bir ısırık aldım. Yine aklıma geldi ya.
"Oğlum bu kız da bir değişik. Başka kız olsa erkek resimleri bakamıyıcam diye ağlar bizimki araba diyo" diyen Arda'ya pis pis baktım. Sanırım sinirlendiğimi anladığı için ağzına fermuar çekiyormuş gibi yaptı.
Yanımda oturan Kaan telefonunu açıp birşeyler yaptıktan sonra telefonu bana uzattı ve bir de ne görem aman Allah'ım araba videoları.
Elinden telefonu kaptığım gibi izlemeye başladım. Offf ya kara duman yazılımlı Golf R açmış birde pislik.
Hemen ona dönüp "Ya Kaan varya cansın can söz zil çalsın sana geri vericem telefonunu" diyip izlemeye başladım.
Batu bana dönüp "Misafir çocuğu gibisin şu anda biliyorsun dimi?" dediğinde ona söz anlatamıyacağım için dil çıkarıp geri telefona döndüm.
Zil çaldığında Kaan ve Ege'yle aynı sınıfta olduğumuz için üçümüz yukarı çıktık. Arda ve Batu da aynı sınıftaydı. Hayır yani Arda ve Batu da sayısalcı neden bizim sınıfta değiller ki. Neyse artık.
Sabah ilk dersimiz geometriydi ve bu beni mutlu etmeye yeten bir şey olmuştu. Ders boyu derse katılmış ve inanılmaz eğlenmiştim.
Öğle tenefüsün de hep beraber kantine de oturmuş tost yiyorduk. Tabii benim tostumu Arda ısmarlamıştı ve böylelikle oda gönlümü almış ve onu affetmiştim. Ay ben ne kadar iyi bir kızım hemen de affediyorum.
...
Okul çıkışı eve gidip ders çalışmaya başladım. Sonuçta üniversiteye hazırlanıyoruz ama tek sorun dokuzuncu sınıfı hiç hatırlamam. On ve on birinci sınıfı hatırlıyor ve onlara zamanın da çalışmıştım ama dokuzuncu sınıf işte orası zurnanın zırt dediği yer.
Bizimkilerle ders çalışmak için çardak da buluşucağımızı konuşmuştuk. Eve gelir gelmez çantamı hazırlayıp evden çıktım ve çardağa geçtim.
Bizimkiler de ben geldikten bir iki dakika sonra geldiler.
Biyoloji kitabını açıp salak saçma kondalamalar yapmaya başladık. Mesela ne mi? Hücre organelletinde tek zarlı olanları keloglan diye kotladık. Sonra glikojen artı glikojenden maltoz oluyor bunu da gıli gıli mal diye kotladık. Mükemmeliz. (Bu kodlamaları hepsi bana aittir:))
Yaklaşık bir saat sonra hepsi telefonuna gömülmüştü ve Batu ile bende araba videoları izliyorduk. Sonuç olarak benim telefon gitti.
Bir süre sonra Arda "Lan bu piçe bak ne kadar uslanmaz" diyip telefonu bana çevirdi. Bilinmeyen Arda'ya Instagram dan mesaj atmış ve beni soruyordu.
Arda'nın elinden telefonu alıp
Arda-öZ:Ben Sedef babam telefona el koydu.
Bilmemek_beni:Ben de sana bişey oldu sandım. Ne kadar süre yasak???
Arda-öZ:Bir hafta
Bilmemek_beni:Tamam iyi akşamlar
Telefonu geriye Arda'ya verdim. Bana biraz kızmıştı bilmediğim bir insana kendim ile ilgili bilgi verdiğim için. Açıkçası onu pek takmamıştım ama neyse.
Dersimiz bittikten sonra eve döndüm ve telefonsuz bir hayatta en iyi ne yapılır tabi ki de uyunur diyip uyudum. Hee size söylemeyi unuttuğum bir şey var sadece telefon değil bilgisayarda gitti.
............................................................................
Bu bölümün de sonuna geldik.
Karakterler hakkında sorularınız varsa bekliyorum (Ama anonim hakkında soruları kabul etmiyorum üzgünüm :))
!!!ÖNEMLİ!!! SİZDEN BİR RİCAM VAR YORUM YAPMASANIZ BİLE EN AZINDAN LÜTFEN OY VERİN LÜTFEN 。ꞈ。
Kendinize iyi bakın :)
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Erkek Bir Kız (Yarı Texting)✔️
Novela JuvenilKendini sadece arabalara adamış ve hayatına kimseyi almamış bir kız.... Birgün arkadaşlarıyla otururken gelen bir mesajla hayatı değişir ve kendini anonimine kaptırır.... Bilinmeyen:Bu kadar güzel olmak zorunda mısın? Bilinmeyen:Hayır yani o gülüş...