18. Bölüm

1.2K 53 90
                                    

Normalde ben bu bölümün yarısını yazmıştım önceden ama sonrasında kaydedilmemiş ve silindi o yüzden bir kısmını tekrardan yazmak zorunda kaldım :(

..................................................................

Sabah erkenden kalmıştım ve kalktığım da saat yedi kırk beşti. Uyuyama sebebim ise Serhat meselesini kafaya çok takmamdı.

Bu saatte normal olarak Ezgi de uyuyordu. Bende bunu fırsat olarak bilip duşa girdim. Soğuk bir duş yapmak hem vücuduma iyi gelmişti hemde ruhsal olarak rahatlamıştım.

Duşum bitince üstüme hemen bol siyah şort ve üstüne beyaz üstünde Volkswagen tosbağa olan bir tişört giydim. Saçlarıma saç kremi sürüp açık bıraktım ve kendi kendine kurumasını bekledim.

Bu sırada da saat çoktan dokuz olmuştu. Aşağı restorana indim ve açık büfeden tabağımı doldurmaya başladım.

Normal şartlar altında açık büfe olupta tabağımı tepeleme doldurmam gerek. Hatta bizimkilerle bunun yarışını bile yapıp patlayan kadar o tapaktakileri bitirmem lazımdı ama o kadar moralim yokki gidip bizimkileri bile gıcıklığına uyandırmadım.

Tabağının yarısını doldurunca kendime uygun bir yer bulup oturdum ve biraz tabağımkilerle oyanayıp yemeye başladım. O sırada telefonuma mesaj geldi

Hıyar: Hayırdır bu saate sen ve uyanmak

Hıyar: Kötü bir şey yok dimi

Siz: Hayır yok uyku tutmadı sadece

Hıyar: Peki o zaman afiyet bal şeker olsun kuala

Siz: Teşekkürler

Yazıp kafamı telefondan kaldırdım ve masalarda göz gezdirmeye başladım. Benim kahvaltı yaptığımı biliyorsa demekki şu anda o da burda.

Bizim okuldan bir kaç erke ve kız grubu vardı. Bu gruplardan biri de Serhat ve arkadaşları. Bu durum sanki Serhat gibi bağırmaya yeterde artar gibi geliyor. Belki de yanlış düşünüyorum bilmiyorum.

Geri tabağıma döndüm ve yaklaşık bir dakika sonra karşımdaki iki sandalye çekildi ve birileri oturdu.

Kafamı kaldırıp baktığımda ise Kaan ve Ege'yi gördüm. İkisi de bana sırıtarak bakıyorlardı ve Ege "Hayırdır bu saatte sen ve uyanmak diye soru sorucam ama biz zaten biliyoruz. Anonim işini kafaya çok taktın sen o yüzden" diyip ikisi de aynı anda yanağımdan makas aldı.

Ben sadece Ege'nin dediklerini onayladım o sıradase Kaan "Moralin bozuk diye ikimizde bu saatte seni yanlız bırakmak istemedik ve seni şimdi eğlendiricez cimcimem" dediğinde ikisinin de bu düşünceli haline gülümsedim ve teşekkür ettim.

Allah'ım ben ne sevap işledim de bu kadar düşünceli ve beni iyi tanıyan Agalar verdin bana ha neden? Diye içimden teşekkür ettim.

Kaan ve Ege daha kahvalatı yapmadıklarını söyleyip masadan kaltılar ve bir şeyler almaya gittiler. O sırada yine telefonuma mesaj geldi

Hıyar: Senin gülümsen ile benim günüm şimdi aydı :)

İlk önce bu mesajı gördüğümde kalbim hızlandı ama sonrasında ise bu mesajı Serhat'ın atma olasılığı gelince kalbim eski seyrine geri döndü ve ben sadece hıyara görüldü atıp uygulamadan çıktım.

Sonrasında ise biraz pişman oldum. Neden mi? Çünkü beni bu kadar güzel seven bir insanın sırf Serhat olması ve Serhatı sevmemem veya kalbim ona karşı hızlı atmıyor diye böyle davranmak ve bir anda ondan uzaklaşıp soğuk yaparak duygularıyla oynuyormuş hissine kapılmak bana göre birşey değil de ondan.

Üç Erkek Bir Kız (Yarı Texting)✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin