14. Bölüm

1.3K 46 41
                                    

Umarım bu bölüm yüzünüzde gülümseme oluşturabilmiştir

İyi okumalar :)

..................................................................

Herkes tezgahların önüne geçmiş hocaları bekliyordu. 14 tane tezgah vardı ve her birinde beş kişi duruyordu. Tezgahların üstü bomboştu.

"Oğlum ne yapmaz biz burda ya" diye söylenmeye başladım o sırada hocalar geldi.

"Çok şükür" diye herkes söylenmeye başladı çünkü yaklaşık on beş yirmi dakikadır bizi bekletiyorlar.

"Evet çocuklar günümüzü güzel bir oyunla kapatıcaz ve tatilin ilk günü sizin açınızdan umarım güzel geçmiş olucak. Oyunumuza gelicek olursak yemek yapıcaksınız ama farklı bir şekilde. İki kişinin bir eli bağlanıcak birinin sağ diğerinin sol şeklinde. Diğer bir kişinin ağızı, diğerinin ise gözü kapanıcak. Son kalan kişi de kulaklıktan son ses müzikle duyması engellenicek" dediğinde ben bizimkilere döndüm. Trend haline gelen oyunu oynıyıcaktık zevkli olucağı kesin.

"Arkadaşlar kendi aranızda konuşmayı bir durdurun. Öncelikle ağzı kapalı olan kişi de malzeme listesi ve yapılış sırası olucak. Bu kişi duymayan kişiye malzemeleri ve yapılış şeklini anlayıcak. Kulakları duymayan ise elleri bağlı olan çifte malzemeleri söyliyicek en sonda bu çift gözü kapalı kişiye malzemeyi vericek ve gözü kapalı kişi de yemeği yapmaya başlıyıyack ama şöyle bir durum varki bıçak türevi şeylerde çiftler halledicem çünkü gözü kapalı kişinin elini kesme olasılığı var. Hee birde çocuklar elleri bağlı olan çiftleri bir de birbirine bağlıyıcaz haberiniz olsun" diyerek son sözü koydu.

Bize beş dakika verdi bizde bu süre de kimin ne yapacağına karar vermeye çalıştık. "Ben İlkeyle eş olurum dimi sen de benle olmak istersin?" "Bana fark etmez ama ben ete dokunamıyotum o yüzden ben yemek yapmayın" dediğinde hepimiz başımızı salladık. Bu dünyadaki en güzel yemekler etten yapılıyo ya. Bizde karnıyarık yapıcaktık.

"Ben kulaklık takıyım, Ege de ağzını kapatsın sen de gözlerini kapa" diye öneride bulunan Kaan'a fark etmez dedim. Hep beraber Kaan'ın dediklerini onayladık ve hocaları bekledik.

Tüm masaları dolaşıp herkese malzemeleri dağıttılar. Bize de verdiklerinde göz bandını bağladım ve diğerleri de hazır olunca başladık yemek yapmaya.

Ege'nin elinde tarif yazıyordu ve onu Kaan'a anlatmaya çalışıyor. "İhıımm ıhm" gibi sesler çıkarıyordu. Onu gözümde canlandırınca o kadar komiğime gitmişti ki gülmeye başladım.

"Bu kız delirdi herhalde" ye söylenmişti Batu da. Kaan çok şükür sonun da bişeyler anlamıştı ve Batu ya bakıp "OĞLUM ŞİMDİ PATLICANLARI SOYUCAZ TAMAM MI?" hayvan gibi bağırmıştı. Kulaklarım kalk gidelim dedi bildiğiniz.

"Hay ben senin yapıcağın iş-"Batu söylenirken sonlara doğru küfür geliceğini anlayan ilke hemen Batu'nun ağzına bi tane vurdu. Bunu nerden anladın diye sorarsanız da çok iyi geçirdiği için baya güzel ses çıktı.

Bir şekilde ortaya bileyler çıkmıştı ama bunu yiyen inşallah zehirlenmedi.

Yemek hazır olunca gözümü açtım ve yaptığımız muhteşem eserle göz göze geldim.

Patlıcanları soyup ortadan yarma işi İlke ve Batudaydı ama patlıcanı yarmak yerine deştikleri için harkulade gözüküyordu.

Herkes yemekleri bitirince hocalarımız gelip tek tek baktı ve en güzel yapan grubu seçtiler. Bu grup elbette bizim grup değildi.

Herkesin yemeğini herkes tatmış ve öğrenciler olarak da oy vermiştik. Aslında bakılırsa bizim yemeğizde gayet güzel olmuştu.

Yemek Faslı bitince herkes odasına dağıldı. İnanılmaz bir ağırlık çökmüştü. O kadar yorucu ve güzel bir günü ki anlatılmaz yaşanır.

Tam yatağa girmiş uyuyıcakken telefonum titredi.

Hıyar: Aklıma bir şey takıldı ama sormak için doğru zaman mı bilmiyorum

Siz:Sor bakalım Hıyar bey

Hıyar: Ben menzuniyette karşına çıkıcam ama benim olduğumu nasıl anlatıcam
Hıyar: Yani diyorum ki bir kod bulsak ben senin karşına çıkınca o kodu söylesem

Siz: Hmmmm şu anda bu dediğin mantıklı geldi
Siz: Dur bi düşünem

Hıyar: Düşün bakalım

Siz: Sen şimdi beni çok iyi tanıdığını iddia ediyorsun dimi

Hıyar: Evt

Siz: O zaman benim karşıma çıktığında benim en sevdiğim araba veya arabaları söylihiceksin
Siz: Ben de senin Hıyar olduğunu anlıyocam

Hıyar: Güzel fikir ama ben daha fazla seni tutmayım
Hıyar: Odalara dağılırken çok yorgun görünüyorsun

Siz: Yorucu ama güzeldi iyi geceler

Hıyar: Geceler iyi değildir Sedef hanım o yüzden iyi uykular ;)

Hıyar beyin yazdığına gülüp telefonu kapadım ve uykunun huzurlu kollarına kendimi bıraktım.

..................................................................

Bölümün sonuna geldik

Evet biliyorum bu bölüm biraz diğer bölümlere göre kısa oldu ama bu seferlik idare edin :)

Bu yaz planlarınız neler biraz da bunlardan bahsedelim

Bu sene okuldaki en saçma veya unutamadığınız an (Mesela benim müdür yardımcısıyla kavgam :))

Kendinize iyi bakın sağlıcakla kalın hoşça kalın ♥️



...

Üç Erkek Bir Kız (Yarı Texting)✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin