Ege denizim♡: ALLAAHHHH DUYAN DUYMAYANA EVLENİYORUZZZZ
Burası Batu: İlke ve benden önce mi hayır bu olmamalı
Yenge 2: Batu abartma bir tanem
Sadık Arda: BEN BUNU KABUL ETMİYORUM EZGİ VE BEN İLK EVLENİCEZ
Siz: SEN DAHA KAYINBABANLA GİT ANLAŞ SONRA KONUŞ
Öz Yengemmm: Offf Arda babamla tersleşmeseydin gün alıcaktık zaten boş yapma adama ne diye uçakları anlamıyorsun diye çıkıştın ki
Sadık Arda: Ya bir tanem bir anda oldu o ya ama ben uçakları senden iyi bilirim diye iddia adince ve sonra sallayınca sinirlendim. Sonuçta ben o bölümü okudum
Yengem 2: Ay gidin özelden kavganızı edin
Beyinsiz Kaan: Oğlum bunu kutluyalım Batu sen özele gel ben sana planımı anlatıyım süpriz olsun bunlara
Burası Batu: tmm kanka da senin Zehra ne oldu
Beyinsiz Kaan: Konuluyoz işte
Siz: Lan bir dk sen şimdi lisede ki Zehrayla mı konuşuyon
Beyinsiz Kaan: hee şey yani restoranta gelmişti de orda karşılaştık sonra konuşmaya fln başladık öyle
Ege denizim♡: Ya şu anki konu Kaan ve aşk hayatı değil aaa siz gidin bizim şu kutlama işini halledin ama güzel mekan seçin herşeyin masrafını ben ödiyicem
Siz: Sevgilim batmaya meraklısın galiba
Burası Batu: söz ağızdan bir kere çıkar ayrıca ben bunun es-es aldım nihahahahhahahahabhahs
Beyinsiz Kaan: Bnede aldım ağlayın
Öz Yengemmm: Saçmalamayın ya çocuk evlenicek yani o kadar masraf yapıcaklar bir de siz sömürmeyin
Yengem 2: Ezgi haklı siz kredi çektirmelik hesap getirirsiniz masaya
Siz: YENGELERİm BE
Beyinsiz Kaan: Neyse acıdım şimdi biz Batuyla çok güzel yerLER ayarlıyıcaz çahv
............
(Sizce bu ikili bunları nerelere götürecekler????)
Bugün bizimkilerle kutlama için buluşacaktık ve beraber geçicektik ama şöyle bir durum var ki bu organizasyonu Batu ve Kaan birlik olarak hazırladığı için her türlü bok çıkabilir. Bu ikiliye bu konuda hiç güvenmiyorum o yüzden.
İki araba şeklinde gidecektik ve Ege beni, Batu ve İlkeyi alıcaktı. Kaan ise Arda, Ezgi ve Zehrayla gelicekti.
Kaan da artık muradına ermişti yani sayılır işte. Neyse bir ara o konuyu da size anlatmam gerek ama ne zaman onu Allah bilir.
Ege hepimizi aldıktan sonra Batunun açtığı konumdan yola çıktık ama geldiğimiz yer ara sokaklarda bir yerdi. Ege Batuya dönüp "Doğru konumu açtığına eminsin dimi canım kardeşim(!)?" Dediğinde Batu hevesle kafasını salladı. Sonumuz hayırlı olur inşallah.
Kaanlarda gelince depo gibi bir yerin kapısını çaldık ve kapı açıldı. Hepimiz sırayla içeri girdiğimizde ürkütücü bir ses "Telefonlarınızı sağınızdaki kutulara koyun" demişti. Hepimiz aynı anda Batu ve Kaan'a döndüğümüzde Batu'nun korktuğunu görmüştük, Kaan ise sırıtıyordu.
İçeri girdiğimizde biraz ürkütücü bir yere girmiştik. Duvarlarda kırmızı kırmızı boyalar, çeşitli yazılar ve sayılar vardı.
Biz odayı incelerken yine o ses geldi "Burada eksik olan tüm sayıları bulun" dediğinde Arda kafasını kaldırıp "Şerefsize bak ya bir de emir veriyo Padişah sanki" diye söylenirken aramızdaki kapı bir anda kapandı.
Hepimiz yerimizden sıçrarken ben Ege'nin koluna sarılmıştım. Aramızda en çok korkan kişi Batuydu. Hatırlarsanız kaç sene öncesinde okulca tatile gittiğimizde böyle bir şey yapmıştık ve bayılmıştı.
Ben sayılara odaklanmışken arkamdan "bızzzttt bızzzzttt" diye seker gelince bir anda arkamı döndüm ve yüzünde maske ile bize yaklaşan bir adam. Hepimizin çığlık atmasıyla -Batunun haykırmasıyla- bir köşsys çekildik.
Adam gittikten sonra herkes derin bir nefes alıyordu ki yine o ses "Sen mavili bir daha bana atar gider yapmamayı öğrenirsin" dediğinde hepimiz Arda'ya dönüp 'Bittin lan oğlum' bakışlarımı attık.
Sonrasında Batu, Kaan'a dönüp "Lan burası kaçış odası değil mi? Niye bizi korkutuyorlar?" Dediğinde Kaan alttan attan gülüp "Ben böyle olsun istedim be kardeşim" diyip kötü adam gülüşü yapmaya başladı.
"Lan siz manyak mısınız? Bizim evlencek olmamızı kutlamak için bizi buraya mı getirdiniz salaksınız siz ya" diye bağırdım.
Hayır yani hangi insan evladı evleneceğini kutlamak için yanlışıkla korku evine getirilir ki? Evlenmekten korkalım diye mi yoksa çocuğumuz olmasın diye mi? Ben ne düşünmeye başladım ya....
Eskisk sayıları bulduktan sonra Ezgi gidip kilidi açtı ve diğer odaya geçtik.
Poşetler moşetler garip bir ambiyas vardı ve tam sağımızda da üç tane ürkütücü manken. "Ya bunlardan biri üstümüze atlarsa" diyen Arda yine şom ağızlığını konuşmuştu ve ortadaki manken üstümüze atladı.
Öyle olunca herkes benim arkama saklanmıştı. Sabır çeke çeke -Ben de altıma yapmaktan zor kurtulup çaktırmayarak- "Ege senin beni koruman lazım sen nasıl bi insansın ya" diyip tiriplendim. İnsanlık hali korkabilir ama en azından beni koruma iç gidisü ile yanıma yaklaşmalı ama zaten bu konuyu çok uzatmıyacaktım.
O odadan da diğer odaya bir tülenden geçiyorduk ki en önde kızlar en arkada da Arda vardı. Arkadan elektro şop cihazıyla bizi daha da kotkutuyorlardı. Hızlıca ordan çıkınca diğer odaya girmiştik.
Bu oda da ise yine yazılar vardı ama bu sefer Arapça harfler de vardı. Sol tarafta bir tabut ve onun önünde de ikili koltuk vardı.
Sakin bir şekilde odayı incelerken Kaan yerinde duramayıp tabutu kaldırmıştı ve içinden siyah çarşaflı korkunç yüzlü bir adam çıkıp yine 'bıztt bıztt' yapmaya başladı. O sırada Batu ve Arda ağzına gelen tüm küfür ve bedduaları sıralamışlardı. Hem Kaanın hem de bizi korkutan adamın bu beddualardan sonra ne gelir onu ben bilemem.
Adam ortadan bir şekilde kaybolunca Ege, Kaanı dövmeye başladı. "Ege dur bir tanem" diyip Ege'yi durdurdum sonrada ben bir tane Kaan'a geçirdim.
Bir şekilde ordan kurtulup girdiğimiz yere geri döndük. Dış kapının kapısı açıldığında hepimiz aynı anda dışarı atladık. Çıkmadık bildiğiniz atladık doğru anladınız.
Dışarı çıktıktan sonra herkes bir anda durup birbirine bakmaya başladık. Sonra bir anda hepimiz gülmeye başladık.
"Oğlum 23 yaşımıza geldik hala on yaşında gibi davranıyoruz" diyen Arda'ya dönüp "Biz hiçbir zaman büyümiyicez 50 yaşımıza gelsek bile...."
..................................................................
Eveeettt finale son iki veya üç bölüm kaldı
Şu anda ne hissedeceğimi bilemiyorum çünkü ilk kitabım ve bitiyo
Sizin bu konudaki düşünceleriniz neler ??
❤️Kendinize iyi bakın sağlıcakla kalın hoşçakalın ❤️
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Erkek Bir Kız (Yarı Texting)✔️
Teen FictionKendini sadece arabalara adamış ve hayatına kimseyi almamış bir kız.... Birgün arkadaşlarıyla otururken gelen bir mesajla hayatı değişir ve kendini anonimine kaptırır.... Bilinmeyen:Bu kadar güzel olmak zorunda mısın? Bilinmeyen:Hayır yani o gülüş...