7. Bölüm

2K 69 157
                                    

Keyifli okumalar :)

Not: Ben bu bölümü tamamlamıştım ama kaydetmeyi unutuğum için mecburiyetten tekrardan yazdım ╯⁠_⁠╰

..................................................................

Ege'den

Bugün cuma günüydü ve bizim zeki kızımızın doğum günü. Sırf onun için gizlice doğum günü hazırlıyıcaz diye götümüzü yırttık ama çok şükür ki bunu fark etmedi.

Bugün de onu başımızdan erkek erkeğe takılcaz diyerek göndermiştik. Yüksek ihtimalle şu anda sinirden kuduruyordur.

Sedef telefonu olmadığı zaman ne tarihten haberi oluyordu ne de başka bir şeyden. Deli kız.

Okul çıkışı hemen evlere dağılıp üzerimizi değiştirip bizim her zaman gittiğimiz ve hepimizin çocukluğunun geçtiği parka doğru gittik. Bilerek burayı seçmiştik çünkü hem çocukluğumuz burda geçti hemde tüm anılarımız bu parkın içinde iyisiyle kötüsüyle.

Parkın çevresini oturmalı banklar çevrili olduğu için burda doğum günü kutlamaları oldukça olurdu şimdi de Sedef'in doğum günü burada olucaktı.

Bu deli kızımız oyuncak araba koleksiyonu yaptığı için hepimiz anlaşmış ve asıl aldığımız hediyeler dışında yanına o biriktirdiği arabalardan da almıştık. Sedef odasının bir duvarının yarısını boydan boya camdan kitaplık yaptırmış içine LED döşemiş ve arabalarını oraya koyup sergiliyordu. Hangi arabanın on da tam olarak olmadığını bilmediğimiz için Egemen den yardım almıştık.

Hep beraber etrafı düzenlerken Kaan da geldi ve o da yardım etti en sonun da bitirmiştim ve o sırada Batu ben ve Arda oturmaya başladık. Bilerek beş tane yüksek bar sandalyesi tarzı şeyler getirdik.

Üçümüz oturmuşken Kaan bizim resmimizi çekti. Kendisi fotoğrafçı olmayı düşünüyor zaten. Resim çekilir çekilmez tabi ki de Batu yerinde duramamış resmi paylaşmıştı. Allah'tan Sedef'in telefon yasağı var.

                 (Temsili resmidir)Batu_kra: Bizim cadalozun doğum günü hazırlığı ;)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                 (Temsili resmidir)
Batu_kra: Bizim cadalozun doğum günü hazırlığı ;)

Bat_sev: Bir gün benim doğum günümü de hazırlansın umarım gelecekteki kocişkom :)))

Ege_Deniz: Cadıloz yazdığını gördüğü an seni öldürecek kardeşim şimdiden Başımız sağolsun kslfşşslfşeşlglödmhş
Arda_Öz: Var ya bu durum da en çok üzülen ben olurum (!)
Batu_kta: Ayıp oğlum aıp ayrıca yan yanayız ya niye burdan konuşuyoruz

Batu'nun yazdığından sonra Arda ve Batu kendi aralarında kavgaya girdiler.

Ben de o sıra tüm hazırlıkların hazır olduğuna emin olunca Egemen'i aradım.

Üç Erkek Bir Kız (Yarı Texting)✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin