Şaka gibi geliyor ama yirmi bölümü geride bıraktık :)
Bu beni çok mutlu ediyor ve gün geçtikçe yeni kişiler aramıza katılıyor❤️☺️❤️
Şu ana kadar destek olan herkese teşekkür ederim. İyi ki varsınız 🥰Keyifli okumalar 🫀
..................................................................
Çok sevdiğimiz hocalarımız gelip konuşmaya başladılar hadi hayırlısı.
"Öncelikle hepinize tünaydın arkadaşlar. Dün de dediğimiz gibi bugün ki oyuna katılma zorunluluğunuz yok. Bugün ki oyun takım oyunu olucak eğer kişi sayısı yarı yarıya bölünmesse biz öğretmenler olarakta katılım göstericez. Şimdi oyunu söyliyicem ama belki bazılarınız hilmiyordur. Balon futbolu oynamaya gidicez. Şimdi bunun ne olduğunu sorucak olabilirsiniz kısaca şöyle anlatıyım şişme bir topu giyorsunuz ve onun dışında normal bir şekilde futbol oynuyacaksınız. Tek farkı şişmiş büyük bir top giymeniz. Şimdi dünkü gibi oyuna katılacaklar burda dursun gelmek istemeyenler odalarına çıkabilir" diyip konuşmasını noktaladı.
(Bilmeyenler için böyle resimlerini koydum ama internette yazıncada çıkıyo haberiniz olsun :))
Ben bizimkilere bkatım ve bana öyle bir bakış attılarki anlatamam. Hepsinin bakışı şunu anlatıyo 'bu eğlence kaçırma gibi bir olasılığınız yok' diyodu ama Ege bana "Ayağın iyi değilse sen izle sadece tamam mı?" dediğinde gözlerimi devirdim.
Ayağım gayet iyiydi zaten ayağım bu tarz vakalara artık alışmıştı. Ege'ye bakıp yerinde zıplayarak "Maşallahım var Ege denizim sen merak etme" diyip göz kırptım ve diğer herksei beklemeye başladık.
Herkes ismini yazdırıp hal olduktan sonra servisle çimenlik bir yere geldik. Hep baraber indik ve yeşil çimin orta kısmında ki sahaya gittik. Hakkımızda hayırlısı olsun şimdiden. Bazı insanların cenazesi çıkabilir. Onlardan ikisi de Zehra ve İlayda.
Go karttan sonra içinde futbol olan bir şeyi oynamak istiyor olmaları açıkçası beni şaşırttı. Acaba futbolla ilgili ne biliyorlar?
Hepimiz sahaya girdiğimizde on beş kişiydik totalde. Seksen kişi olarak geldik ve buna sadece yirmi beş kişi katıldı. Zaten kızların hepsi -Ben, Ezgi, İlke ve çok sevdiğim iki kişi hariç- gelmemişlerdi.
Erkeklerden bağzıları da ben almayayım sağol tarzı yapıp gitikleri için bu kadar az kişi kalmıştık.
Neyse burdaki eğitmen hoca bizlere bilgi vermeye başladı. Zaten kurallar bire bir futbolla aynıydı o yüzden hiç sıkıntı yok arkadaşlar ben ve benim grubumdakiler aldı bu maçı.
Eğitmen hoca gittikten sonra Hülya, Burak ve Ozan hoca da bize katılmak istediklerini söylediler. Zaten bir kişi kesinlikle gelmeliydi üç kişi geldi hiç sıkıntı yok da Hülya hoca çıtı pıtı biri gibi duruyo nasıl oynıyacaka acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Erkek Bir Kız (Yarı Texting)✔️
Teen FictionKendini sadece arabalara adamış ve hayatına kimseyi almamış bir kız.... Birgün arkadaşlarıyla otururken gelen bir mesajla hayatı değişir ve kendini anonimine kaptırır.... Bilinmeyen:Bu kadar güzel olmak zorunda mısın? Bilinmeyen:Hayır yani o gülüş...