20. Bölüm

1.1K 47 108
                                    

Evet en son Serhat başımdaydı dimi? Hemen devam edeyim o zaman. Serhat geldikten yaklaşık bir dakika geçmedi ki bizim çocuklar geldi ve şu anda onların bakışmalasını izliyoruz.

En sonunda Arda -çok şükür ki- konuşmaya başladı "Hoşgeldin kardeşim, güle güle kardeşim" diyip sakin ve profesyonel bir şekilde Serhatı kovdu.

Kaan ve Ege de inanılmaz sinirli bakışlarla Serhatı öldürüyorlardı. Tabi bu mümkün olsaydı. Ya Allah aşkına biri artık şu bakışla öldürmeyi bulsun yoksa ben icat edicem az kaldı. Sonra da biri ölünce şey derdik 'ben değil gözüm yaptı' bence çok mantıklı. 

Batu'yu sorucak olursanız ki bence sormayın ama elinde bir çekirdeği eksik şekilde bu entrikayı izliyo. Allah'ım sen benim kankam tip verirken zekasından mı aldın? Şimdi eğri oturup doğru konuşalım benim agalarım yakışıklı insanlar ama bazılarının -özelikle Batu'nun- beyni çalışmıyo.

"İyim Arda sağol sen nasıl" diye ima yapan Serhat kaşınmaya başlamıştı. "Sağol kardeşim hal hatır sorman bittiyse hadi yallah" diyip hafifçe üstüne yürüdüğün de Ardayı tutmak için Ezgi'yle beraber koluna girdik. 190 boyundaki adamı ben ve Ezgi mi durduracak? Evet bu biraz komik olurdu değil direkt komik.

Neyse ki Serhat daha fazla belasını aramadığı için bana göz kırpıp gitmişti. Bu davranışına kaşlarımı çatmıştım. Oğlum sen kim oluyorsun da bana şekil yapıyorsun diye arkasından bağırmamak için biraz kendimi tuttum. Belki de ben anonim der o gazla diye düşününce iyi ki bağırmamışım.

Ortalık sakinleşince hep beraber oturduk ve yemek yemeye başladık. Sohbeti arada kaçırsam da çoğunluk olarak dinlemiştim. Aklım nedensizce Anonimin Serhat olma olasılığın da kaldı.

Şimdi şey diye düşünün hayatınıza aniden biri giriyo ve siz kim olduğunu bile bilmiyorsunuz ve ayrıyetten onun kim olduğu ile ilgili ilk zamanlar bir fikrin yok ve bu kişi sizi çok iyi tanıdığını iddia ediyo. Zaman geçtikçe siz bu kişiye bağlanıyorsunuz ve size daha önceden hissetmediğiniz hatta adını dahi bilmdeğiniz hislerinizi ortaya çıkarıyor ve paat bir okul gezisinde daha önceden arkadaş olduğunuz ve sonradan aranızın açıldığı birisinin olma ihtimali çıkıyo.

Heee işte şimdi beni anlamışsınızdır diye düşünüyorum size soruyorum siz olsanız ne yapardınız? Hala o olmayabilir diyip hayaller aleminde başka birini mi hayal ederdiniz, belki odur diyip davranışlarınızı ona göre mi değiştirip mesafe mi koyarsınız yoksa benim gibi ne nane yiyeceğiniz bilmeden öylece boş boş düşünür müydünüz? Azcık help lütfen.

Yemek muhabbeti bittiğinde ama benim kafamdaki sorular daha çok çoğaldığın da hepmiz odalarımıza dağıldık.

Ezgi ile odaya geldiğimiz de Ezgi beni kolumdan çekip karşılıklı yatağına oturttu.

"Sedef hanım şimdi sorduğum sorulara cevap veriyorsun çünkü yemek boyu full birşeyler düşündün" işte şimdi sorgumuz başlıyor hayırlı işler.

Offf'layarak kafamı salladım ve "Gelsin sorular bakalım" dediğimde gülümsedi.

E: "Öncelikle içindeki ses anonimin Serhat olduğunu mu söylüyor?"

S: Hayır ama mantıkken şu anda en şüpheli kişi o

E: Peki senin kalbinden ne geçiyo yani kim olabilir gibi geliyo

S: İşte onunla ilgili kalbimden bir şey geçmiyor ama beynim bana kesinlikle Serhat diye bağrıyo. Beynimin tam tersine de kalbim diyo ki Serhat olamaz olmamalı o seni bu kadar güzel sevemez diyo

Ezgi bu dediklerime güzel bir gülümsemeyle karşılık verdi ve elimi tutup "Sedef bak sen benim kardeşimsin senin kötülüğünü asla ve katiyen istemem. Serhat çıkarsa ne kadar yıkılacağını biliyorum ama sana şöyle söyliyim bence bu kişi eğer Serhat değilse ki bence değil yakınından biri yani kim çıkarsa çıksın lütfen ondan kaçma. Bak ilk başta kaç yada nasıl tepki vermek istiyorsan ver ama iyi düşünmeden de kesinlikle bi fikir ortaya atıp da o kişiyi kendinden soğutma tamam mı? Çünkü seni bir daha böyle güzel seven biri ne zaman karşına çıkar bilemem" diyip beni kendine çekti ve sıkıca sarıldı.

Üç Erkek Bir Kız (Yarı Texting)✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin