12. Bölüm

1.6K 53 44
                                    

               Şimdiden iyi okumalar :)

..................................................................

Sabahın köründe kalkıp kahvaltı yapmıştık. Sabah sabah kalkma sebebimiz ise bugün olucak etkinliklerden dolayıydı. Şimdi ben tatil yapmaya gelmişim ama yine de istediğim kadar uyuyamoyordum. Adaletin bu mu Dünya?

Herkes otelin önünde durmuş hocaları bekliyorduk ki Allah'tan bizi çok bekletmediler.

Rehber hocası Fadime hoca ve Kerem hoca gelmişti. Tüm oyunları bu ikili hazırlamış ve emin olun ki ikisi de çok kafa insanlar ve ben on onluk oyunlar hazırladıklarını düşünüyorum.

"Evet çocuklar öncelikle hepinize günaydın. Sizleri bu saatte uyandırdığımız için özür dileriz ama hazırladığımız tüm oyunları bir haftaya sıdırmak amaçlı bunu yaptık. Zaten burdan gitmemize iki gün kala sizlere dokunmıyıcaz istediğiniz gibi eğlenirsiniz. Şimdi bugün iki tane oyunumuz olucak saat on bir de sizi paintballa götürücücez ama bu sizin düşündüğünüz gibi olmıyıcak. Ben ve Kerem hocanız kuralları biraz değiştirdik. Oraya varınca sizlere anlatıcaz. Şimdilik bu kadar yarım saat sonra hepiniz burda olun" diyip konuşmasını noktaladı. Kesin inanılmaz eğlenicez.

Hemen Ezgi'yle odamıza çıktık. Altıma siyah eşofman altı üstüne de beyaz badi giydim. Sonuç olarak paintball oynıyıcaz.
Ezgi de benzer bir kombin yaptı ve hazırdık. Bizimkilerle beraber aşağı indik ve "Arkadaşlar böyle altılı takım olalım" diyen Ezgi'ye dönüp "Direkt üçe veya dörde ayırmıyacaklar mı? Bence dört tane grup olur ama biz yine aynı grupta oluruz" dediğimde erkekler beni onayladı. Çok kalabalık olduğumuz için dörtlü grup en mantıklısı.

Herkes hazır olunca hep beraber servislere binip yola çıktık. Yaklaşık yarım saat sonra paintballa varmıştık.

İlk önce herkese kıyafet ve yüz maskeleri verilmişti. Herkes hazır olunca da hocalarımız yanımıza gelip "Şimdi arkadaşlar bu paintball normal olmıyacağını baştan söylemiştik. Biz hocalarımızla şöyle bir karar aldı. Saklambaç gibi oynıyacakasınız. Dört grup olucak ve her gruba farklı renk boya verilecek ardından ise her gruba bir alan seçilecek ve bayrak alınıcak ama şöyle bir durum var ki hiç biriniz konuşmıyacakasınız. Artık el hareketleriyle mi anlaşırsınız başka bir şey mi yaparsınız orası size kalmış. Her biriniz de bir adet telsiz olucak bu telsizler hep yanınızda olucak ve kapanmayacak kapanırsa eğer telsizi kapatan oyuncu oyundan çıkacak. Biz sadece fazladan konuşmama yasağı koyduk ki bence bu sizler için de daha zevkli olucak. Şimdiden hepinize başarılar" diyip gitti.

"Vallahi çok değiştirmişler ya bu değişiklik olmasa biz ne yapardık" diye dalga geçen Batu'ya gülmeye başladık. "Çok haklısın ama kardeşim ağzını açar konuşursan ağzına bu silahı sokar içinde patlatırım bilesin" diyen Arda bu konuda çok ciddi duruyordu. Bu tarz oyunlar inanılmaz hırs yapıyordu.

Gruplar belli oldu her grupta yirmi kişi vardı ve ben bizimkilerle ayrılmadım. Altılı grup hala duruyo.

Ezgi hepimiz çağırıp "Arkadaşlar eğilin bakıyım kameraya bir hatıra olsun ayrıca paylaşıcam" dediğinde hepimiz kafamızı kameraya doğru uzattuk. "Lan Kaan kafanı az kenara çek koca kafalı kafam çıkmıyo" diye bağırdım. Bana ters ters baktıktan sonra kenara çekildi ve hepimiz kamereya bakıp remimizi çekildik. Ezgi de resmi hemen paylaştı.

Ezgi_Szr: Rakiplerimiz ezmeye geliyoruz nihahahaha 🔫

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ezgi_Szr: Rakiplerimiz ezmeye geliyoruz nihahahaha 🔫

Suzer52789: Sen bu aşkı kuşkoluğun ile kimseyi vuramazsın.
Suzer6890: Sende bu çirkefliğin ile bir halt olamazsın

Sedef.arg: Yengem merak etme hepsi Yok olucak

Arda_Öz: Sevgilim ben senin arkanı kollıyıcam herkesi indiricez
Batu_kra: Aklımdan neler geçiyo tövbe tövbe

Hocalar bizi yanlarına çağırdıklarında gittik ordaki görevliler bir kaç bir şey söyledikten sonra artık hazırdık ve asıl eğlence şimdi başlasın bakalım.

Ben ve Batu bir dağılmıştır Batu'ya sağdan gidicez diye elimle gösterdiğinde başını salladı ve o tarafa doğru gittik. İlk başlarda çok kolay oluyordu ama bir anda kendimizi çatışmanın içinde bulduk. Biz siyah takımdık ve kırmızı takımdan üç kişiyi Batu'ya indirdik. Batu sürekli bilgisayardan oyun oynadığı için baya iyi atış yapıyordu.

Vurulanlar kenara çekilirken arkalarından çok güzel bir nah çektim. Üçü de bana şaşkınlıkla baktı. Ben sadece gülmekle yetindim.

Bir süre sonra Batu'yla yollarımız ayrıldı ve Kaan ile beraber yola devam ettik. Kaan'ın mı uğrsuzluğu bilinmez ama tam arkamı döndüğümde biri bana hedef almıştı Kaan'ın kolundan tutup ikimizi de yere attım. Son anda yırtmıştık vallahi.

Sonrasında ise ben bu şerefsizden tabi ki de hıncımı aldım nasıl mı? Ordan uzaklaştıktan sonra başka bir yerde bu çocuğu arkası dönük gördüm. Maske kafamızın arka kısmını korumuyordu ve ben bu çocuğun tam saçından vurmuştu. Tam on ikiden yani.

Biz yavaştan kırmızının alanına girdik ve bizim boyayla yazılmış olan 'Eğleniyor muyuz anam?' yazısını görmem bir oldu. Bu bizim aramızdaki bir anlaşmaydı aslında bu yazıyı gördüğümüz de bu alanı biz halledicez manasına geliyordu. Kaanla bu yazıyı görünce kırmızının alanından çıkıp yeşilinkine doğru gittik.

Tam olarak yeşilin alanına giriş yapıcakken telsizden Arda'nın sesi gelmeye başladı
"Batu Allah aşkına Annan baban seni yaparken nerde yanlışlık yaptılar. Oğlum biz aynı takımdayız farkındasın dimi? Beni niye vurun şerefsiz puşt"

"Ama Ardacığım kalbimi kırıyorsun benimle düzgün konuşur musun?"

"Seninle düzgün konuşulmaya gelse zaten düzgün konuşurup gerizekalı. Hayvan oğlu hayvan doktorlar seni üç atıp iki mi tutumuş ben anlamıyorum ya? Senin ben ağzına sıçmaz mıyım şimdi?"

Bir birlerine baya güzel geçiren sevgili arkadaşlarım oyundan çıkmak zorunda kalmışlardı. Arda cidden Batu'nun ağzına çok  güzel sıçacaktı.

..................................................................

Size ufak bir karne hediyesi :)

Bölümün devamı diğre bölüme sakladım birazcık merkata kalmaktan zarar gelmez ;)

Diğer bölümde kaldığım yerden devam edicem

Yorum ve oylarınızı bekliyorum

Sınırımız 50 yorum 8 oy

Kendinize iyi bakın ¯⁠◡⁠¯

....

Üç Erkek Bir Kız (Yarı Texting)✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin