NOT: Yazdığım en uzun bölüm lütfen dinlenerek okuyun çünkü bir süre bölüm atamayabilirim ☺️...................................................................
Sabah kalkar kalmaz hemen hazırlandım ve Ege'ye de mesaj attım.
Siz: Ege denizim GÜNAYDINN
Ege denizim♡: Günaydın çiçeğim
Siz: Bugün diyorum ki sen spora gideceksin ya ben de seninle geliyim ne dersin???
Ege denizim♡: Hayırdır güzelim sen ve spor yapmak
Siz: İyi tmm gelmiyom
Ege denizim♡: Kuzum tamam şaka yaptım gel ben seni saat on birde evden alırım
Siz: Tamammm görüşürüzz 🥰
Ege denizim♡: Görüşürüz balım 😉Ege'yle konuşmamızda çıktım ve aşağa inip hemen kahvaltı yaptım ve hızlıca duşa girip hazırlanmaya başladım.
Altıma gri tayt ve üstüme bana oldukça bol gelen ve kalçanın altında biten beyaz tişörtümü giydim saçlarımı da tepeden at kuyruğu yaptım.
Yanıma da yedek kıyafet alıp aşağı indim.
Aşağı indiğinde iki dakika sonra Ege geldi. Hemen arbaya bindim ve ona dönüp yanağını öptüm.
Gözündeki güneş gözlüğünü çıkarıp bana döndü ve dudaklarıma ufak bir buse kondurdu. Utanıp hemen gözlerimi kaçırdım ve yola çıktık.
Ege tabi sırf onunla vakit geçirmek istediğim için spor salonuna onunla gidiyordum yoksa yürümek dışında yaptığım bir spor yok tabi o da zorunda kalmadıkça.
Spor salonuna geldiğimizde Ege arabayı park etti ve beraber inip spor salonuna girdik. Tabi girdiğimizde olması gerekenden daha kalabalıktı ve Ege kaşlarını çatarak bana dönüp "Normalde burası sakin olurdu ama bugün senin şansına kalabalık" dedi ama sanırım benim yaptığımı anlamıştı.
Altan Altan ona gülüp "Ege hadi sen üstünü değiştir gel" dedim o da anlımdan öpüp gitti.
Bir kaç dakika sonra altında siyah şortu ve siyah bol tişörtü ile geri döndü yanıma.
"Evet küçük hanım ilk olarak ısınalım sonra da başlıyalım" dediğinde gülerek başımı salladım. Isınma hareketlerini yaptıktan sonra Ege bana dönüp "İlk önce mekik sonrada şınav çekicez dediğinde başımı salladım.
İlk önce o mekik çekti sonrasında bana dönüp "Sen niye çekmiyorsun güzelim?" dediğinde gülümseyerek yanına gittim ve "Ayaklarımı tutarsan çekebiliriz yoksa çekemiyorum" dediğimde gülümsedi ve kafasını sallayarak beni bir anda geriye doğru itti.
Kafamı vurmamıştım ama ona sinirli sinirli bakmaktan da edemedim. Yavaş yavaş mekiğimi çektikten sonra ben şimdiden terlemiştim bile.
Ege'ye dönüp "Bence gayet yeterli artık gidebiliriz" dediğimde kahkaha atmaya başladı.
Sonrasında ise üstündeki in çıkarıp kenara koyup şınav pozisyonu aldı ve ard arda şınav çekmeye başladı.
Ben ise bağdaş kurmuş onu izliyordum ve bu görüntü çok hoşuma gitmişti.
Sonrasında ise aklıma gelen ile kaşlarımı çatıp "Ege sen normalda de mi böyle spor yapıyorsun" diye sorduğumda gülüp beni takmadı ve şınavını çekmeye devam etti.
Şınav çekmesi bitince bana dönüp "Neyi kastediyorsun" diyerek köz kırptı. Elimle vucüdunu göstererek "Yani böyle üstünü çıkarıp?" dediğimde gülüp yanağımdan makas aldı ve cevap vermedi.
Şerefsize bakın ya hiç cevap vermeye bile tenezzül etmiyo.
"Hadi güzelim şınav pozisyonu" diyerek kaşıyla yeri işaret etti. Haydi bismillah bir tane çekersek de bence büyük başarı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Erkek Bir Kız (Yarı Texting)✔️
Novela JuvenilKendini sadece arabalara adamış ve hayatına kimseyi almamış bir kız.... Birgün arkadaşlarıyla otururken gelen bir mesajla hayatı değişir ve kendini anonimine kaptırır.... Bilinmeyen:Bu kadar güzel olmak zorunda mısın? Bilinmeyen:Hayır yani o gülüş...