47. Bölüm

545 23 6
                                    

(İsteme günü)

Bugün büyük gün. Belki abartılacak kadar büyük bişey değil ama insan ister istemez heyecanlanıyor.

Dün evi baştan aşağı silip, süpürüp, dip köşe temizlik yapmıştık ve şu anda yataktan çıkacak hali kendimde bulamıyorum ama heyecanım bunları biraz bastırıyo ve ayağa kalkmam için güç oluyor.

Saat daha dokuz ve Egeler akşam yedi de gelicekler daha çok var offfffff.

Ege denizim♡: Günaydın yaklaşık olarak on saat sonra artık nişanlım diyicem sana he ;)

Siz: Günaydın yaklaşık on saaat sonra nişanlım olucak adam :)

Ege denizim♡: Evin içinde kedi gibi dört dönüyorum heyecandan gitmem dimi

Siz: Sölglslglkf
Siz: Yok artık Ege saçmalama istersen azıcık sakin ol lütfen

Ege denizim♡: Yoksa sen heyecanlı değil misin aşkım

Siz: Yaaaa Ege saçmalıyorsun bak yine tabiki de kalpten gidecek gibi hissediyorum ama kendimi sakinleştiriyorum da SENDE DENE

Ege denizim♡: Tamam prenses

Siz: Şimdi ben kapatıyorum kahvaltı edicem sonra da hazırlanmaya başlıyıcam

Ege denizim♡: Daha on saat var gelmemize emin misin

Siz: Evet Ege

Ege denizim♡: Hee bir de bişey diyecektim ben sana sevgilim

Siz: Söyle bakalım

Ege denizim♡: Lütfen kahveme tuz atma ne olur

Siz: SKKGLDGPDMGLXMKG
Siz: Hadi öptüm seni bb

Ege'nin yazdığına hala gülüyordum. Tabiki de kahveye tuz koymıyacaktım ama suyuna atıcaktım yani.

Normal şartlarda kahvesine de tuz koyardım ama Osmanlı dönemin de kız isteme törenlerin de eğer damadın kahvesinde tuz çıkarsa bu kızın onu istemediği anlamına geliyormuş ben de o yüzden kahveye değil suya koyucaktım.

Aşağıya indiğimde çoktan kahvaltı sofrası hazırlanmıştı. Ne ara uyandılar da kahvaltı hazırladılar anlamıyorum.

Mutfağa gittiğimde annem arkası dönük bir şekil de akşamki ikramlıkları hazırlıyordu. Heee ben size söylemeyi unuttum biz hem isteme hem nişanı aynı gün yapıyoruz. İkisinin arasında farkı her ne kadar anlamasam da bence ikisi de aynı şey.

Yavaş adımlarla gidip anneme arkadan sarıldığımda sıçradı ve "AAAYYYY AKLIM ÇIKTI" diye bağırdı. "Selma Sultan ne yaparmış burda da bu kadar çok dalmış" dediğimde bana dönüp bakmadı bile. Yüzüne bakmaya çalıştım yüzünü benden kaçırdı. Bu işte bişeylik var aaaa.

"Annem, Selma sultanım ne oldu sana he?" dediğimde bana döndü ve dönmesiyle beraber ağladığını anladım. "Kuzum sen şimdi büyüdün ve evldniyorsun yuvadan uçuyorsun. Daha dün gibi gözümün önünde seni kucağıma aldığım gün ya sen ne ara büyüdün he?" diye ağladığında benim de gözlerim dolmuştu.

"Selma sultanım, Annem sen niye böyle yapıyorsun he? Ya Ege'nin zaten aldığı ev size de İlknur annelere de çok yakın ayrıca ben evleniyorum diye benden kurtuluşun mu var?" diyip göz kırptığımda gülümsemişti. O gülümesyince bende yanaklarından sulu sulu öpmeye başladım. O sırada içeri benim kıskanç kardeşim gelip "BOMBALAMA" diye bağırarak ikimizin üstüne atlayarak sarıldı.

Üç Erkek Bir Kız (Yarı Texting)✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin