❗ LÜTFEN OKUMADAN GEÇMEYİN ❗
Sizlere ufak bir rican olucak arkadaşlar. Bakıldığında kitabın okunma sayısından mutluyum ama kaç kişi okursa okusun oy sınırımız beşi aşmıyo ve bu beni üzüyo.
Ben burda bir emek verip szilerin yüzünüzde gülümseme ile okuduğunuz bir kitap yazmaya çalışıyorum ama emeğinin karşılığını alamıyorum malesefki. 😔
İki kişi aktif olarak yorum yapıyo ve eğer onlarda yorum yapmasaydı yüksek ihtimalle yazmayı bırakırdım.
Sizde çok ufak bir ricam var lütfen en azından yorum yapmasanızda oy verin ama lütfen.
Ben o oy ve yorumlar sayesinde motive olup kitabı yazıyorum ama bu son günlerde iyice azaldı ve nerdeyse yok.
Sizlerden ufak bir ricam var lütfen oy verin lütfen
Sizleri seviyorum
❤️ Keyifli okumalar ❤️
..................................................................
llah'a binlerce kez şükür ki hocalar bizi bekletmeden hemen geldiler ve karşımıza geçip boğazlarını temizlediler. Ay götüm sanki çok önemli bir konuşma yapıcaksınız ya.Neyse hocalar konuşmaya başlayınca herkes susup dinlemeye başladı.
"Evet çocuklar yarın da son bir etkinliğimiz var ve sonrasında ise sizi serbest bırakıl arkadaş gruplarınızla eğlenceli vakit geçirmenizi temenni ediyorum. Bugün ki etkinliğimize gelecek olursak hocalarımızla şöyle bir karar aldık, bugün ve yarınki etkinliklere sadece isteyen öğrenciler katılacak yani katılma gibi bir zorunluluğunun yok ama gelip arkadaşlarınızı izleyebilirsiniz. Şimdi aslı konuya gelecek olursak bugün ki etkinliğimiz go kart." Hoca bunu der demez ben olaye diye bağırıp yanımda duran Kaan'ın kolunu dürtmeye başladım. Hoca sanırım biraz sinirlenmişti ama neyse.
Boğazını temizleyip konuşmaya devam etti "Evet şimdi gelemk isteyenler bir el kaldıraın sayı ve isim alıcaz. Burda kalmak isteyenler de şu anda odalarına dağılabilirler" dediğinde etrafta ufak bir uğultu oldu ve nerdeyse tüm kızlar odalarına çıktılar.
Ay götümün kenarları böyle bir eğlence kaçırılır mı? Şöyle bir durum da vardı bir kaç üçlü dörtlü kız grubu ise izlemeye geleceklerini söylediler. Tabi bu yarışı izlemek için değilde erkek kesmek için bence ama neeyyse.
He birde şu bizim üçlü grup vardı ya çok şükür ki İlke bu gruptan yavaş yavaş uzaklaşmaya başlamıştı ve şu hani izleyici olarak gelicek olan tayfa varya onun içinde Zehra ve İlayda da vardı ama İlke onların yanında olmak yerine bizim yanımza gelmişti. Yaşasın bu kızda aklını başına topladı ve yengem katagorisine girdi. Hadi darısı Ege ve Kaan'a.
Hocalar bizim adlarımızı aldı felan filan derken go kart için piste geldik. Ayy ben burayı görünce bile heyecan bastı.
Ege'nin yanına gidip "Oğlum burası inanılmaz ya. Şimdi hepinizi ezip geçicem" diyip göz kırptım. O da bana gülerek karşılık verdi.
Hocalarımız gelip bizlere 'Lütfen birbirinize vurmayın' tarzı bir kaç uyarıda bulundular.
Bizler sırayla yerlerimize geçtiğimzde bizimkilerden bizim resmimizi çekmenizi istedik. Tek tek herkes birbirinin resmini çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Erkek Bir Kız (Yarı Texting)✔️
Teen FictionKendini sadece arabalara adamış ve hayatına kimseyi almamış bir kız.... Birgün arkadaşlarıyla otururken gelen bir mesajla hayatı değişir ve kendini anonimine kaptırır.... Bilinmeyen:Bu kadar güzel olmak zorunda mısın? Bilinmeyen:Hayır yani o gülüş...