............................................................................
Hıyarın yazdıklarından sonra ona görüldü atmıştım çünkü ne yazıcağımı bilemedim.
Şimdi ise akşam saat sekiz buçuktu ve bizimkiler beni çağırsa bile ben aşağı inip bişeyler yememiştim.
İçimde bir korku vardı ve ben o korkudan kaynaklı olarak iştahımı kaybetmiştim.
Yaklaşık yarım saat sonra Ezgi geldi. Onu görünce kendimi biraz toparladım. Onun yüzündeki gülümseme bana da buluşamıştı. Beli ki Arda bey yengemizi güzel eğlendirmişti.
"Ben bi üstümü değiştirip geliyorum Sedef hanım. Kaan söyledi aşağı inip yemek bile yememişsin ki sen ve yemek yememek" diyip parmağını bana doğru sallayıp banyoya girdi.
On dakika sonra üstünü değiştirmiş bir şekilde yanıma gelip yatağıma oturdu.
"Eveeet Sedef anlat bakalım" diyip tek kaşını kaldırdı. Ezgi'ye anlatıp anlatmama arasında kaldım. Bizimkilere söyleme olasılığı vardı ve ben bizimkilerin bilmesini istemiyorum.
Ona doğru dönüp "Anlatıcam ama aramızda kalıcak söz mü?" dediğimde yüzü daha bir ciddi hala büründü. Sonrasında ise söz diyip beni dikkatli bir şekilde dinlemeye başladı.
"Şimdi şöyle bişey var ki ben bizimkilerle otururken bilinmeyen bir numaradan mesaj geldi. Sonra işte konuşmaya devam ettik felan. Çocuğun dediğine göre benden hoşlanıyormuş" dedğimde Ezginin gözleri büyüdü ve yüzünde bir gülümseme belirdi.
"Derken bugün bana baya bişey yazdı ve ben ne yapacağım bilmiyorum" dediğimde bana sıkı sıkı sarıldı.
Sonrasında ise "Ver bakıyım telefonu ne yazıştınız. Tabi eğer özel değilse" dediğinde özel değil manasında kafamı salladım ve telefonu ona uzattım. Herşeyi en baştan okudu ve en sonunda telefonu bana verip düşünmeye başladı.
En sonunda "Kim olduğunu düşünüyorsun?" dedi. "İşte tam olarak benim de bir fikrim yok ama Serhat olabilir gibi geliyo" diyip Serhatla olanları anlattım.
Kaşlarını çatıp bana baktı ve "Başka şüpheli yok mu ya? Serhat olamaz yok o çocuğu ben hiç sevmiyorum"
"Neden ki?" diye sordum. Cidden aşırı merak etmiştim."Bi sebebi yok. İtici geliyo sevemedim. Böyle ilk görüşte bazı insanlardan tilt olursun ya aynısı" dediğinde kafamı salladım.
Ezgi'ye dönüp "Ezgi şimdi Arda'ya söylersem bana kızar çünkü daha önce söylediğimde kızmıştı. Batu'ya söylesek onun ağzında bakla ıslanmaz. Kaan ve Ege'ye akıl mı danışsak. Belki onlar bulurlar kimin olduğunu" dediğimde ilk önce dediklerimi aklında tarttı sonrasında ise beni onayladı.
Hemen telefonumu alıp Ege'yi aradım.
E: Efendim Sedef
S: Ege, Kaanı da yanına alıp bizim odaya gelsenize
E: Hayırdır bişey mi oldu
S: Siz gelin anlatıcam ben
E: Tamam hemen geliyoruz
S: Tamam bay bay
E: GörüşürüzTelefonu kapatıp bizimkileri beklemeye başladık. Zaten on dakika sonra da geldiler.
"Eeee ne oldu Sedef" Kaan cidden geyecanlanmıştı. "Ne bu heyecan bilader" dediğimde hepimiz gülmüştük.
"Neyse konu ne" diye soruyu bana yöneltti Ege.
"Hıımm sorun şu ki ben bu anonim hıyarla konuşmaya devam ediyorum" dediğimde Ege ve Kaan bana şaşkın gözlerle bakmaya başladı. İçimden besmele çekip devam ettim.
"Ve bu kişi bence Serhat" dediğimde gözleri daha çok büyüdü hepsinin.
Ezgi araya girip bana "Sedef ama bişey sorucam bu anonim seni çok iyi tanıdığını iddia ediyo ama Serhatla yakın değilsiniz ki" dediğinde Kaan da ona hak verdi.
Bizde o sırada Ege'yle göz göze geldik ve Ege "Aslında yakından tanıyor sayılır. Ortaokulda biz zaten dörtlü olarak dolaşıyorduk. Neyse biz yedinci sınıfa geçtiğinizde Serhat bizim okula geldi ve bizim sınıfa geldi. Bizde o dışlanıyo diye onunla yakın olmuştuk ama sonra Ardayla çok büyük bir kavgaya girdiler sekizinci sınıfın sonunda ama nedenini bilmiyoruz. Sonrasında ise de zaten Serhatla nerdeyse ilişkimizi kestik"
Kaan ve Ezgi bize şok içinde bakıyorlardı.
Çok şükür ki şaşırmaları bittiğinde Ezgi konuşmaya başladı. "Yani Serhat seni yeterince iyi tanıyo ve o yüzden o anonim olabilir" diye sesli düşündü. Bende onu onayladım.
Kaan ise "Peki niye ondan şüphleniyorsunuz?" dediğinde kısaca olanları anlattım.
Ege ve Kaan baya bi sinirlenmişlerdi.
Ege "Şerefsiz köpeğe bak ya bildiğin sapık gibi seni izlemiş he" dediğinde Kaan ise "Arda'nın bu piçle kavga etmesine şaşırmamak lazım" dediğinde ikisinin de korumacı abi gibi davranması hoşuma gitmişti.
Biraz daha hep beraber sohbet ettikten sonra Ege "Sen hala yemek yemedin dimi?" diye sorunca yüzüne gülümseyerek baktım. O da bana senden iflah olmaz dercesine bakıp "Hadi düş önüme bişeyler yiyeceksin" diye emir verince ayağıma dikkat ederek yerimden kalktım.
Kaan da kalkmama yardım etti. Ezgi ise "Bizde gelelim yol üstünden de bizimkileri alalım" dedipinde hepimiz onu onaylamıştık.
Batu ve Arda'yı da çağırınca hep beraber aşağı yemek yemeye indik. Aslında sadece ben yemek yiyordum diyerleri bir şeyler içiyorlardı.
Sohbet ve yemek faslı bitince hepimiz odalarımıza dağıldık.
Hıyar mevzusunu çok düşündüğüm için başım çok ağrıdığunda yastığa yatar yatmaz uyumuştum.
..................................................................
Bu bölümde bitti
Sizce Serhat ve Arda neden kavga etmişlerdi ve kim haklıdır?
❗Oy verip yorum yapmayı unutmayın❗
Diğer bölümde görüşürüzzzz♥️♥️♥️
Kendine iyi bakın canlarım 😍
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Erkek Bir Kız (Yarı Texting)✔️
Teen FictionKendini sadece arabalara adamış ve hayatına kimseyi almamış bir kız.... Birgün arkadaşlarıyla otururken gelen bir mesajla hayatı değişir ve kendini anonimine kaptırır.... Bilinmeyen:Bu kadar güzel olmak zorunda mısın? Bilinmeyen:Hayır yani o gülüş...