(Tatilden döndükten 1 hafta sonra)
Evet sayın seyirciler tam olarak şu zamandan sonra sınava üç hafta bir gün kaldı. Şu anda stresten kendimi öldürebilirim ama ben değil karın ağrısı beni öldürecek.
Şu anda tam olarak regli sancısı çekiyorum ve o kadar kötü bir durumdayım ki sizlere anlatamam. Bunu bilen aziz dostum en iyi sen beni anlarsın.
Ve şu anda en ihtiyacım olan şey tatlıyken annem ve babam tatil için bir haftalıpına yırtdışına çıkmıştı. Egemen İsa hayırsız kardeş olarak dışarı arkadaşlarıyla buluşmaya gitti.
Şimdi ise bu tatlı ihtiyacını gidermek için bizim Gruba mesaj atıcaktım ama ondan önce
Üç köle bir prenses grubuna Kaan beyinsizni de eklediniz.
Üç köle bir prenses grubunu dört köle bir prenses olarak değiştirdiniz
Siz: Sevgili ahalim şimdi anam babam yurtdışında hepiniz biliyorsunuz
Siz: Benim hayırsız kardeşim de beni evde tek bıraktı ve ben birazcık karın ağrısı dan ölmek üzereyim
Burası batu: Kırmısı uyarı desene
Yavşak Arda: Tamam kuzucuk ben Ezgi'yi de alıp geliyorum biz sana tatlı bir şeylerde yapar keyfini yerine getiririz
Ege denizim: Merak etme beş dk oradım
Beyinsiz Kaan: Ben yanına ışınlanıyom şimdi
Canım arkadaşlarım ya Allah hepsinden razı olsun bakın cidden.
Şimdi şey diye düşünebilirsiniz 'bunların hepsi erkek utanmıyor musun?' diye ama onlar benim kardeşim ve ayrıca bu utanılacak bişey değil. Her kadının yaşadığı bişey ki yeri geliyo hepsinin annesi de çekiyo bunu ve bu yüzden gayet de iyi biliyorlar canımızın acıdığını. O yüzden aziz dostum utanmıyorum.
On beş dakika sonra kapı çaldı. Allah'tan salonda yatıyordum yoksa bir de merdiven inemezdim. Aslında mantıken merdiven çıkamadığım için de yukarı da çıkamam. Zaten bu yüzden de üstümü dahi değiştirememiştim.
Hala şortlu pijama ile duruyordum. Sabah zaten aşağıya inerken zorlanmıştım bir de üstümü mü değiştirecektim? Ne gerek var zaten hepsi benim kardeşim.
Kalkıp kapıyı açtığımda bizim çok zeki arkadaşlarım ve yengem vardı. Ellerinde ise poşetler.
Hemen içeri girdiler ve mutfağa geçtik hep beraber. Ellerindeki poştelri bırakınca Ezgi yanıma gelip "Sıcak su torbası yapalım yeri nerde?"
Ya ben bu kızı yerim bakın cidden. Bu kadar düşünmesi beni çok mutlu etti. Yerini söyledğimde ketlda su kaynatıp içini doldurdu ve bana verdi.
Batu yanıma gelip "Şimdi canım kankam senin en sevdiğin ve çok basit olan tatlıyı yapıcaz biz o kadar marifetliyiz kusura bakma" diyip yanamğımdan makas aldı.
Benim gözlerimin içi parşamıştı buna yemin bile edebilirim bakın. Batu'nun sözlerinden sonra "Fakir pastası yapıcaksınız dimi?" Diye hevesle bağırdım.
Benim güzel kankalarım kafalarını sallayınca "Yaklaşın lan hepinizin anlından öpücem" diye yanıma çağırdım ve sıraya girdiler. Şu anda o kadar komik bir surumdaydık ki anlatılmaz yaşanır.
Hepsinin anlını öptükten sonra Arda "Evet şimdi aşkım sende otur biz hepsini halledicez. Batu sen şu pudingi yap tamam mı? Arkasında tarifi var zaten ve sakın dibi tutmasın" dediğinde Batu onu onayladı.
"Kaan ve Ege sizde pisküvitleri yerleştirin ama benim kuzum onları sütle ıslatınca sevşyo öyle yapın ama tek kat dizin pudingi koydukça kat çıkıcaz. Bende muhallebi yapıyım altına püskivet kırıp çilekle sülem onalarda soğyunca yeriz. Bunlar senin anca krizini geçirir" diyip o da ocağın başına geçti ama geçmeden önce de önüme en sevdiğim çikolatalardan koydu.
Şu anda cidden oturup ağlayabilirdim. Belki abim yoktu ama Arda o hep istediğim abinin yerine bana gönderilen bir insan.
Şimdi şöyle diyeceksiniz eminim bu Arda neyine güvenip muhallebi yapıyor diye ama Arda cidden tatlı konusunda bir numara. Tamam belki annemin yaptığının karşılığını olamaz ama annemden sonra Ardaninki gelir. Artık siz düşünün.
Yanımda oturan yengemin kolunu sürtüp "Yaşadın bak. Evlenince tatlıların hepsini yapar" diyip göz kırptığımda yengem bir tık uyanmıştı.
Neyse bunlar -Ege, Kaan ve Batu- mutfağı inşallah yakmazlardı çünkü onlara güvenemiyorum.
Neyse ki Batu dibi tutmuş olsada pudingi halletmişti. Kaan ve Ege de bisküvileri dizmeye başladılar.
En sonunda da üstüne bisküvileri dikip mezar gözünümü verdiler. O kadar komik duruyordu ki.
Arda da muhalabili tatlısını bitirdi. O da dolaba attıktan sonra bana da bu dünyadaki en zevkli şey kaldı.
Muhallebi tenveresi ve puding tenceresini önüme aldım ve sıyırmaya başladım. Miss gibi parmaklarına sağlık hepsinin.
İçeri geçip biraz sohbet ettikten sonra kapı çaldı ve benim biricik kardeşim Egemen geldi.
Ben tabi gsçen bu zaman zarfında karnımın ağrısı epey bi azalmıştı ama yaşayanlar bilir arada böyle ani bir ağrı giriyo ve hareket dahi edemiyorsunuz ya ara ara o ağrı devam ediyordu.
Egemen içeri girince yanıma koştu. Bildiğiniz dev gibi çocuk yanıma koştu ve eğilip elini yanağıma koyup okşadı.
Bu çocuğa ne olmuştu lan. Acaba yolda gelirken taş mı düştü?
"Ablam niye bu kadar ağrın olduğunu söylemedin he? Ben senin bu kadar kötü olduğunu bilseydim gidermiydim hiç?" diye üzgün üzgün konuştu.
Şimdi Allah var sabah halimi gördü iyi olup olmadığımı sordu ben de iyim diye onu geçiştirdim ve evden gönderdim.
Tabi çocuk bilmiyor ki ilerleyen zamanlar da benim daha kötü olduğumu çünkü annem hep ilgileniyordu benimle o da o yüzden pek bilmiyordu.
Ana iyim diye yine geçiştirdim ama bana kızdı. Ah be ablacım sen ne ara beni bu kadar önemser oldun.
Şimdi Allah var kardeşimin değerini anladım. Gerçekten annemler yaparken güzel yapmışlar. Tabi benim kadar olmasa da hatayla olan kardeşim de bana çekmiş ve güzel bir kalbi olmuştu.
Neyse mezar şeklinde olan fakir pastamı yedim. he bu arada fakir pasatsı diyorum diye yanlış anlamayın şu ekonomide hiç bir şey ucuz değil ama yapması kolay ve melzemeleri her yerde bulabileceğimiz için biz öyle diyoruz.
Tatlılarımızı yiyip benim ısrarlarım sonucun da Dr. Strange açtık ve izledik derkern saat baya bi geç olmuştu ve ben de koltukta uyuya kalmıştım.
Beni kim odama çıkardı kim ne yaptı hiç bir fikrim yok ama kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.
..................................................................
Bu bölümde bitti
Fikir ve düşüncelerinizi merakla bekliyorum ayrıyetten sizden bir ricam olucak
Şimdi Sedef'in menzuniyetin de ve kep atma törenin de farklı elbiseler giyecek.
Kep törenin de nasıl bir elbise giymeli menzuniyettinde nasıl bir elbise giymeli. (Anonim menzuniyette karşısına çıkacak)
Beğendiğiniz elbiselerin linkini buraya da atabilirsiniz :)
Elbiseler ile ilgili bir kaç fikrim ve nelirlediğim şeyler var ama sizinde fikirleriniz benim için çok değerli :)
Birde alışveriş esnasını yazmamı istiyor musunuz bunu da belirtirseniz sevinirim.
‼️OY VERİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN ‼️
Kendinize iyi bakın sağlıcakla kalın ♥️
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Erkek Bir Kız (Yarı Texting)✔️
Novela JuvenilKendini sadece arabalara adamış ve hayatına kimseyi almamış bir kız.... Birgün arkadaşlarıyla otururken gelen bir mesajla hayatı değişir ve kendini anonimine kaptırır.... Bilinmeyen:Bu kadar güzel olmak zorunda mısın? Bilinmeyen:Hayır yani o gülüş...