(Ege ve Sedef evlendikten 7 yıl sonra)
Yatakta yavaşça Ege'nin olduğu tarafa döndüm ama boştu. Kaşlarımı çatarak gözlerimi açtım ve saate baktığımda saatin on bire geldiğini gördüm.
Bugün hafta sonu olduğu için hepimiz evdeydik. Yataktan yavaşça kalkıp üstümü değiştirdim ve sonra camı açıp aşağıya indim.
Tahmin ettiğim gibi Ege, Ilgazı da yanına alıp mutfakta birşeyler hazırlıyordu.
Bugün çocuklar bize kahvaltıya geliceklerdi ve ben uyuya kalınca Ege ve Ilgaz bey benim görevimi üstlenmişti.
Bu arada Ilgaz beş yaşında bizim küçük veletimiz. Ege ile iki yıl boyunca gezebildiğimiz kadar yeri gezmiş sonrasında hem annelerin hem de bizim isteğimiz ile bu küçük velet olmuştu. (Hemde sizsiz :))
Şu anda da Ege'nin her ne kadar haberi olmasa da hamileydim. Nasıl bir süpriz yapsam diye düşünüyorum.
Ilgaz'a hamile olduğumu klasik bir kutu hazırlayarak anlamasını sağlamıştım ama sanırım bu sefer çok daha farklı bir şekilde yapıcaktım.
Kapının girişinde bu favori ikilimi izlerken Ilgaz beni gördü ve gülerek "Anne" diye bağırdı.
Gülerek yanına gittim ve "Ilgazımmmm" diye onu kucağıma alıp yanaklarını öptüm. O sırada bizim koca bebek tabi ki de uslu durmayıp "Dışlandık yine sanırım" diyip dudak büzmeye başladı.
Ben o sırada Ilgaz'ı kucağımdan indirip "Hadi odana çık ne giymek istiyorsan hazılra ve gel tamam mı?" dediğimde başını sallayıp yukarı çıktı.
Ilgaz mutfaktan gittiğinde Ege'ye döndüm ve kollarımı boynuna sardım. Ben bunu yapar yapmaz o da direkt kollarını belime sardı ve iyice beni kendisine yaklaştırdı.
"Seni hiç unutur muyum koca bebeğim" dediğimde gülmeye başlamıştı. Ben de o sırada arkada ki saç tutamlarıyla oynuyordum. "Demek koca Bebek ha" diye yandan bir sırıtış atınca "Evet koca bebek beğenemedin mi?" diye sorduğumda gülüp "Çookkk beğendim" dedi ve dudaklarınızı birleştirdi.
Alt dudağımı emmeye başlayınca bende onun üst dudağını emmeye başladım. Hakimiyeti eline almak için iki dudağımı da dudaklarının arasına aldı ve dilini dudaklarımın üstünde hareket ettirdi. Bunu yapmasıyla küçük bir inilti kaçtı dudaklarımdan ve Ege'nin niyetinin başka yönlere kaydığını anlıyınca yavaş bir şekilde ayrıldım.
"Sevgilim hadi ben kaçar" diye hızlıca ondan ayrıldım ve arkadan bana masum masum bakan kocamdan kaçtım. Her ne kadar masum bakarsa baksın ben içindeki şeytanı gayet iyi biliyorum.
Ilgaz merdivenlerden aşağıya inerek yanıma geldiğinde "Anne pankek yapalım mı hem Miray da çok seviyo" dediğinde "Tabiki de yaparız balım" dedim ve malzemleri çıkarmaya başladık.
Bu arada Miray, Arda ve Ezgi'nin kızı ayrıca ilerideki gelinim. Arda'yı kızdırmak için böyle diyorduk ama çocuklar gerçekten ayrı bir iyi anlaşıyorlardı.
Pankek için malzemeleri çıkarıp kaba döktüğümde Ilgaz da onları karıştırıyordu ve bu onun inanılmaz hoşuna gittiği için de gülüp duruyor bu da benim de gülmeme sebep veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Erkek Bir Kız (Yarı Texting)✔️
Teen FictionKendini sadece arabalara adamış ve hayatına kimseyi almamış bir kız.... Birgün arkadaşlarıyla otururken gelen bir mesajla hayatı değişir ve kendini anonimine kaptırır.... Bilinmeyen:Bu kadar güzel olmak zorunda mısın? Bilinmeyen:Hayır yani o gülüş...