Umarım bu bölümden keyif alırsınız
İyi okumalar :)..................................................................
Evden bizimkilere yakalanmadan çıkıp hızlıca lojmanın dışına çıktım. Hemen cadde de hızlı adımlarla yürüyüp galerinin önüne geldim.
Allah'tan galeri lojmana yakındı da taksi bulmakla uğraşmamıştım bir de taksiye para verseydim kalbime bişeyler olurdu.
Ben hemen galeriye girip ışıkları açtım ve E60'ın yanına doğru adımladım. Vallahi araba kimden geldiyse cillop gibi bakmış. Hayır hangi mal bu arabayı verirmiş ki anlamıyorum.
Hemen arabanın anahtarını bulup sürücü koltuğuna geçtim. Daha bugün geldiği için garajda duruyordu ve bu da benim işime gelmişti.
Aklıma gelen şeyle hemen arabadan inip güzelce resmini çektim ve bu sayede geri aynı şekilde yerine koyucak ve babam da anlamıyacaktı.
Fotoğrafları çekmeyi bitirdikten sonra bizimkilerde geldi. Gelir gelmez Ege sağ koltuğa oturdu ve çocuk gibi gülmeye başladı.
Bu çocuk bazen çok zeki oluyor bazen aşırı mala dönüyo ya.
"Arkadaşlar bu açılış bana aittir o yüzden arka ikili sizi bekler" diyip sürücü koltuğuna geçtim diğerleri de yerlerini alınca "Kemerleri bağlayın beyler" diyip arabayı çalıştırdım.
Motor sesi beni mes ederken gülmeye başladım. Egzoz sesi deseniz zaten onda on. "ALLAH" diye bağrıp arabayı garajdan çıkardım.
Bizim galerinin arka kısmı boş asfalt alan olduğu için arabayı oraya sürdüm hemen. Ardından da radyoyu açtım ve keko şarkısı aradım. Arabada gaz pedal şarkısını bulunca o kanalda durup sesi fulledim.
"Hazırlsanız başlıyorum!!!" diye bağırdığım da üçü aynı anda "HAZIRIZ KAPTAN" diye bağırdılar.
Bu beni güldürmüştü ve gaza basıp yanlamaya başladım. Bir yandan da hep birlikte şarkıyı söylüyorduk.
Benden sonra Ege hariç diğerleri de yabladıktan sonra arabayı geri garaja koyduk.
Fotoğrafları açıp bizimkilere gösterdim. "Bire bir aynısı dimi lan" "Evet bire bir aynısı çok takılma baban anlıyacak değil ya" diyen Ege'ye dönüp "Bok anlamaz" dedim.
Sonrasında Batu yanıma gelip Lan topluca resim mi çekilsek ben sonra onu paylaşam dediğinde kafasına bir tane vurdum. "Cidden malsın Batu sen onu paylaş sonra babam görsün dimi mal" dediğimde "Haklısın lan dur o zaman bizi çek sen" dediğinde tamam manasında kafamı salladım ve üçü de yan yana durup poz veriler.
"Mal Batu bak sakın etiketleme beni" dediğimde başını salladı.
(Resim temsili)
Batu_kra: Agalarla güzel bir akşam keyfi ;)
Sedef.arg: Bensiz gidip eğlenin tabi sizle görüşücez
Diye ilk yorumu attım ki daha gerçekçi dursun. Offff ya çok zekiyim.
Altına hemen yorum gelmeye başlamıştı hepimiz oturmuş gelen yorumları okuyorduk.
Bat_sev: Offff erkek yaaaağğğ şu yakışıklılağa bakın
Kaan_saraf: Ayıp etmişsiniz be insan bi beni de çağırır. Ayrıca niye kızı dışlıyorsunuz lan
"Nihahahaha yürü be Kaan kim tutar seni" diyip gülmeye başladım. Kaan kim diye sorarsanız bizim okulda popiler denilebilecek biri ve bizim sınıfta o yüzden de bizim grupla samimi ama bizim kadar değil. Kısaca birbirimizi tanıyoruz ve eğlenceli bir çocuk.
Ege bana dönüp "Kızın zaten yanımızdasın ya ne diye bu kadar büyüttün, iyice drama Queen oldun" dediğinde daha çok gülmeye başladım.
Üçü de durmuş bu kız deli dermişçesine bana bakıyorlardı. Bu durum daha çok gülmeme sebep oldu.
Gülmekten hareket edemiyeceğimi anlayan Ege gelip ayaklarımdan tutup beni omzuna aldı ve "Bunun yine gülme krizi tuttu beklersek bitmez bunun krizi hadi gidelim" diyip yürümeye başladı.
Bu durum daha çok gülmeme sebeb oluyordu.
Arda Ege'nin arkasına geçip benimle göz teması kurup "Yavrum sen buraya gelmeden önce bişey içimediğine eminsin dimi?" dediğinde sadece başımı hayır anlamında salladım. Arda hala gülmeye devam ettiğimi görünce yüzüme çok sert olmayan bir tokat attı. Neden mi? Ne zaman gülme krizine girsem bu yaptığı işe yarıyordu ve yine yaramıştı.
Beni sorgulamayın arkadaşlar ben garip bir varlığım bana insan demek bazı insanlara hakaret bile olabilir.
Gülmem durunca Ege beni omzundan indirdi ve şunu fark ettim biz benim evimin önüne gelmişiz çoktan.
Hepsine bakıp "Eyvallah kardeşlerim" diyip sessizce eve girdim. Hemen yukarı çıkıp odama girdim ve kapıyı kapatıp pijamaları mı giyidim. Işığı açmadım çünkü evde biri uyanıksa ve görürse başıma iş almış olurum.
Daha uykum olamadığı için Instagrama girip biraz dolaştım ve Batu'nun resiminin altına gelen bir kaç yoruma yanıt verdim. Sonra da bir prenses üç köle grubuna girip 'Allah'a emanet olun' mesajımı attım.
Telefonu tam komidinin üzerine koyucaktım ki mesaj geldi.
Bilinmeyen: İyi geceler dilemek isterdim ama geceler iyi değildir o yüzden iyi uykular
Siz: Oğlum uyumadığımı nerden biliyon.
Bilinmeyen: Daha yeni Instagram da yorum yapıyordun ayrıca ondan sonra çevrim içi oldun ordan biliyordum
Siz: Oha zekice cevap
Bilinmeyen: Eee tabi ne sandın ;)
Siz: Neyse yaptığın edebiyat üzerine sana da iyi uykular
............................................................................
Evet bu bölümünde sonuna geldik
Sizce bilinmeyen kim???
Bir de sınır koymaya karar verdim
Yorum 30 oy 8
Olduğunda bölüm atıcam
Kendinize iyi bakın öpüldünüz :)
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Erkek Bir Kız (Yarı Texting)✔️
Teen FictionKendini sadece arabalara adamış ve hayatına kimseyi almamış bir kız.... Birgün arkadaşlarıyla otururken gelen bir mesajla hayatı değişir ve kendini anonimine kaptırır.... Bilinmeyen:Bu kadar güzel olmak zorunda mısın? Bilinmeyen:Hayır yani o gülüş...