مهم❤🌺

59 2 6
                                    

كل سنة وانتوا طيبين وعيد اضحى مبارك ويا ترى اخدتوا العيدية ولا اتقال ليكوا ان العيد عيد لحمة😂😂❤
١- انا بفكر اعمل جروب على الفيس هنزل عليه رواياتي فيما بعد وبدأت انفذ ده وعملت اكونت وهعمل عليه بإذن الله الجروب وكمان للي حابب وعاوز يتكلم معايا في اي حاجة ويبقى التواصل سهل كمان يعني بإذن الله بدون مقاطعة في خلال شهر او شهرين هبدأ انزل الرواية ديه عليه.
٢- بالنسبة للرواية ديه هنقل الجزء الاول هنا والتعديلات اللي فيها هتبقى تصحيح الاخطاء الاملائية بس ولو عدلت اي مشهد هقولكوا وهبقى كاتبة قبل المشهد اني عدلته علشان متتعبوش وتقروا البارت او الرواية من اول وجديد ولو اني مش ناوية اعدل حاجة نهائي.
٣- بالنسبة للرواية الجديدة هتنزل بعد 3 او 6 شهور وده لاني مش هقدر انزلها دلوقتي نهائي لان زي ما انتوا عارفين مش عارفة انتظم في مواعيد وبتحصل ظروف خارجة عن ارادتي فالرواية هنزلها لما يبقى فاضل فيها بارتين او تلاتة علشان متقعدوش مستنيين كتير وتزهقوا وتملوا.
٤- بإذن الله الرواية الجديدة هيبقى التعامل فيها غير....انا ديه كانت اول رواية ليا ولاني كنت بقعد فترة طويلة على ما انزل بارت جديد وعلشان الناس اللي متابعيني وعاوزين بارت جديد وبيتفاعلوا كنت بنزل علشانهم والله ولو ان التفاعل كان يسد النفس....بس الرواية الجديدة لا هبقى بإذن الله مخلصاها فالتفاعل هو اللي هيحدد هنزل بارت واحد في الاسبوع ولا بارتين ولا منزلهاش من اساسه.
٥- الرواية الجديدة ممكن في البداية تحسوها شبه ديه بس هي مختلفة تماماً عنها.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
هاخد رأيكوا في كام حاجة واللي هتقولوه هعمله:
١- الجروب اللي هعمله على الفيس تحبوا انزلكوا اللينك بتاعه لما اعمله وتتابعوا الرواية ديه وهي بتنزل عليه وتدخلوا اصحابكم ولا تحبوا اعلن عنه وانزلكوا اللينك لما انزل ديه عليه وابدأ انزل الرواية الجديدة.
٢- تحبوا انزلكوا وصف الرواية الجديدة ولا نخليها قبل نزول اول بارت من الرواية بأسبوع او اسبوعين ومعاه اقتباس من اول بارت.
❤شوفوا انتوا حابيين ايه وانا هعمله وبجد هتوحشوني اووووووي لحد ما انزل الرواية الجديدة وعيد سعيد عليكم وعلى احبابكم❤
♡ اتفضلوا عيديتكم اهي بروفايل الرواية الجديدة😂❤علشان تعرفوا اني بحبكم بس وابقوا قولولي عجبتكم العيدية ولا لا🥺😉✨

بالمناسبة اللي في الصورة هم ابطال الرواية انتظروني قريباً❤✨🥺💋🌺

لقد وصلت إلى نهاية الفصول المنشورة.

⏰ آخر تحديث: Jun 29, 2023 ⏰

أضِف هذه القصة لمكتبتك كي يصلك إشعار عن فصولها الجديدة!

 عشقتك رغم جروح قلبي ٢ ( ادمنتك )حيث تعيش القصص. اكتشف الآن