22'- Bana Doğruyu Söyle

6.9K 514 91
                                    













"Hastane raporlarına ihtiyacım olacak" dedi avukat.

"Bazı tedavilerim kayıt dışıydı ama."

"Hasret Hanım bu durumda şahitliğiniz işe yaramaz."

"Peki, teşekkür ederim." Telefonu kapattım. Emirşah avukata ihtiyacım olduğunu, Kıvanç'ın bağlı olduğu şebekeye karşı şahitlik yapacağımı söylemişti. Bende saf gibi ilk aklıma gelen avukata gittim. Ne aptalım.

"Hasret!" Sesle birlikte arkamı döndüm. Bana doğru gelen kızı bir yerden çıkaracaktım ama.. "Aşk olsun, Neşe ben."

"Ah çok özür dilerim. Kusura bakma lütfen."

"Önemli değil, sonuçta aradan yıllar geçti. Nasılsın?"

"İyidir, sen?"

"İyiyim bende. Yeni döndüm. Gelir gelmez seni anlattılar bana."

"Hı" dedim yüzümü ekşiterek.

"Maalesef, boş boş konuştular. Neyse ki ben psikoloğum."

"Sevindim."

"Sana bir şey soracağım."

"Dinliyorum."

"Rize'deydim ben. Alihan da orada yaşıyordu, biliyorsundur." Başımı salladım. "Birkaç seans yaptık birlikte ama duyguları olunca kestik. Beni istemek istediğini söyledi. Aslında ben aşk evliliği yapmak istiyordum ama bunca zaman olmadı mantık evliliği yapayım dedim. Ne düşünüyorsun?"

"Aklın varsa uzak dur."

"Bu kadar net."

"O kadar net."

"Eskiden sizin kardeşliğiniz çok güzeldi ya, ben ona binaen sana sormak istedim aslında. Bir insanı kardeşinden iyi tanıyan olamaz çünkü ama çok şaşırdım şu an."

"Okumuş etmiş kızsın Neşe, daha iyileri vardır emin ol."

"Neden böyle söylediğini sorsam?"

"Seanslarda anlatmadı mı?"

"Daha çok sevgisizlik üzerineydi. Detay veremem kusura bakma."

"Sevgisizlik mi? Onun sevgisizliğiyse şayet konuştuğunuz haklı, o kimseyi sevemez. Sen beni dinle canım, uzak dur."

"Sen öyle diyorsan tamam."

Ömer'i gördüm uzakta. Alelacele geliyordu limana.

"Şimdi işim var ama sonra yine görüşelim Neşe. Alihan'dan uzak dur."

"Peki canım, görüşürüz."

Arkamı dönüp giderken seslendi. Durmadım. Biraz sonra da koşarak gelip önüme geçti. Nefes nefese kalmıştı.

"Niye durmayisun?"

"Sağa ne ula."

"Hasret yanlış anladın. Apartmana hırsız girmiş, Nurcan da yalnız kalmaya korkunca gittim. Salonda yattım valla bak, aramızda hiçbir şey olmadı. Olamazda zaten, biz arkadaşız."

"Beni ilgilendirmez Ömer."

"Yanlış anlıyorsun ama."

"Senin kiminle ne yaptığın beni ilgilendirmez. Yarı çıplak bekar bir kadının evine tişörtünü arayan bir adama göre hiçbir şeyi yanlış anlamadım. O kızın sana hisleri var uzak dur dediğimde de, Nurcan'ın gözü göz değil sonunda onun koynunda bulursun kendini dediğimde de. Hiç yanılmadım. "

HASRETİN AĞIR GELDİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin