17 kwietnia 2023r. Godzina 08:14
Dzisiaj musiałam wstać wcześniej więc wstając próbowałam nie obudzić Krystiana, który słodko spał. Zabrałam swoje ciuchy i poszłam do łazienki. Wzięłam szybki prysznic i ubrałam się w wczorajsze ubrania. Wychodząc z łazienki widziałam, że Krystian już nie spał i czekał na mnie z śniadaniem.
-Gdzie się wybierasz? - Zapytał przecierając oczy.
-Do domu bo równo o 10:00 mam odebrać mieszkanie, o którym Ci mówiłam. - Posłałam mu uśmiech.
-Chociaż zjedz ze mną. - Zaproponował na co ja usiadłam i zaczęłam jeść jajecznicę.
Po wspólnym śniadaniu pożegnaliśmy się, a ja ruszyłam w drogę do domu by się przebrać w coś odpowiedniego. Nie ukrywam trochę się stresowałam bo to pierwszy raz kiedy sama muszę załatwić mieszkanie, które będzie tylko dla mnie.
Będąc w domu rodzinnym przebrałam się długie czarne spodnie i koszule z Młody say10. Już nawet nie patrzyłam na czas bo czułam, że się spóźnię. Kiedy jeszcze chodziłam do podstawówki miałam mega dużo nie obecności przez moje wolne robienie wszystkiego.Godzina 09:57
Krystian
Mam nadzieję, że się nie stresujesz. Kocham cię❤️Ja
Też cię kocham🤍🤍Kiedy zobaczyłam tą wiadomość od Krystiana jakoś mi ulżyło bo widziałam, że on mnie wspiera. Ale kiedy zobaczyłam równą 10:00 wyszłam z auta i kierowałam się w stronę auta pani Agaty, od której była ta oferta na mieszkanie. To mieszkanie znajdowało się na 3 piętrze budynku, a całe szczęście nie wylądowałam na samej górze bo tych pięter było chyba z 30. Co prawda była winda, ale to nie miało żadnego znaczenia.
-Kiedy mogę się wprowadzać? - Zapytałam panią.
-Wydaje mi się, że jeżeli pani chce to nawet teraz. - Uśmiechnęła się po czym oddała mi klucze.
Świetnie więc zacznę od dzisiaj. Zadzwoniłam do Borysa czy nie chciał by mi pomóc z przeprowadzką bo nie chciałam męczyć Krystiana bo z tego co wiem mówił, że idzie spać. Borys będzie za godzinę więc mogę jeszcze jechać do domu by pakować ciuchy i inne ważne dla mnie rzeczy.
Razem z kuzynem przenosiliśmy różne meble do mojego nowego mieszkania, a trzy już było wszystko gotowe w końcu mogliśmy odpocząć.
-Zobaczysz, że to pomieszczenie za rok się zmieni. - Zaśmiałam się.
-Jak wprowadzi się tu twój chłopak to na pewno. - Popatrzyłam na niego z dużymi oczami. Co jeżeli wiedział o mnie i Krystianie?
-Co? Jaki chłopak? - Udawałam głupią bo dobrze wiedział, że ciężko było u mnie z jakimkolwiek chłopakiem.
-Masz kogoś nie gadaj. - Spojrzał na mnie z uśmiechem.
-Żartujesz sobie. Przecież mnie znasz. - Odpowiedziałam mu.
-Za rzadko spędzam z tobą czasu. Ale niech Ci będzie.
Po jakimś czasie rozmowy Borys w końcu wrócił do siebie, a ja postanowiłam się trochę przespać i w końcu zasnęłam.
--------------------
442 słów
CZYTASZ
Jesteś najlepsza ~ CHIVAS
Fanfiction22 letnia Maja na co dzień prowadzi ponure życie po utracie swojego taty. Maja przeprowadza się do Łodzi gdzie tam poznaję nową gromadę ludzi w śród, których pozna tajemniczego chłopaka. UWAGA! Książka zawiera: -18+ -Przekleństwa aktualizacja okładk...