19.10.2023r. Czwartek
Obudził mnie dzwonek do drzwi przez, który ledwo wstałam by je otworzyć. Nawet nie wspomnę, że jest 05:00, komuś się dosłownie nudzi.
-Paulina? Co ty tu robisz? - dawno jej nie widziałam.
-Michał nie żyje. - powiedziała z łzami w oczach.
-Kto nie żyje? - wpuściłam ją do domu.
-Mój narzeczony.
-To ty miałaś narzeczonego?
-Równy miesiąc temu mi się oświadczył. Wczoraj miał wypadek samochodowy bo tir w niego wjechał, a dzisiaj, dzisiaj dostałam telefon z szpitala, że Michał... Nie żyje. - zaczęła płakać na co ja ją przytuliłam.
-Bardzo mi przykro. Dasz sobie radę kochana pomogę ci.
Godzina 10:14
-Co ty tu robisz? - odezwał się Krystian.
-O piątej przyszła Paulina i siedziałam z nią do dziewiątej rano, a później wróciła do siebie. Wszystko mnie boli nie wygodna ta kanapa. - zaśmiałam się.
-Coś się stało? - opowiedziałam mu wszystko o co pytał.
-No to nie zła tragedia. - wstał z kanapy i ruszył w stronę kuchni.
Podeszłam do okna i zapaliłam papierosa. Ciekawie zapowiada się ten dzień ciekawe co się jeszcze dzisiaj złego stanie. Może ja dzisiaj wpadnę pod samochód. Zabawne nie?
Z tego co wiem to Krystian się dzisiaj nigdzie nie wybiera więc mamy trochę czasu dla siebie. Nagle poczułam, że Krystian się we mnie wtula od tyłu. Poczułam, że zaciągnął się moim zapachem co sprawiło mi uśmiech na twarzy.
-A może jakieś śniadanie co? - szepnął mi do ucha.
-Nie chcę mi się jeść. - zgasiłam peta i odwróciłam się w jego stronę.
-Aha. - spoważniał. Wolałabym zapalić drugiego peta niż zjeść cokolwiek.
--------------------
252 słów
Od razu chce was przeprosić za tą nie obecność ale ostatnio nie mam weny na pisanie i w ogóle. Bardzo krótki rozdział bo nie mam weny do pisania i ostatnio nie mam co pisać a też nie chciałam abyście długo czekali. Nie wiem kiedy pojawi się nowy rozdział.
CZYTASZ
Jesteś najlepsza ~ CHIVAS
Fanfiction22 letnia Maja na co dzień prowadzi ponure życie po utracie swojego taty. Maja przeprowadza się do Łodzi gdzie tam poznaję nową gromadę ludzi w śród, których pozna tajemniczego chłopaka. UWAGA! Książka zawiera: -18+ -Przekleństwa aktualizacja okładk...