18+
--------------------27 kwietnia 2023r. Godzina 19:19
To będzie dla mnie dosyć ciężki miesiąc przez to, że biorę leki nie mogę pić alkoholu, a szkoda bo mam ochotę chociaż na jedno piwko. Świat jest ponury bez alkoholu i papierosów. A propos palenia wczoraj widziałam jak Krystian palił. Szok. Nie dość, że mówił, że nie pali to jeszcze beze mnie. Chciałam się na niego złościć, ale nie potrafię.
Puściliśmy sobie muzykę by potańczyć chociaż nie umiemy tańczyć, ale żeby się trochę rozluźnić. Normalne osoby o tej godzinie idą spać, a my świetnie się bawimy. Taco Hemingway to mój drugi ulubiony wykonawca muzyczny. Kocham jego muzykę więc puściłam jakąś playlistę z jego piosenkami. Krystian nie miał nic przeciwko więc mogłam czuć się świetnie.
-Wiesz, że dzisiaj ślicznie wyglądasz?. - Spojrzałam na niego z szerokim uśmiechem.
-To jakaś propozycja?. - Zaśmiał się.
SCENA 18+
Rzuciliśmy się na kanapę, która nie była rozłożona więc trochę było ciężko. Krystian, który był oparty o bok kanapy zdjął z siebie spodnie i bokserki, a koszulki nie miał już wcześniej. Zaczęliśmy się całować i w tamtym momencie zdążyłam zdjąć swoją bluzę pod którą nie miałam totalnie nic nie ukrywam ciężko było z tym gipsem, ale staraliśmy się nie zwracać na niego uwagi. Krystian sięgając po prezerwatywę otworzył ją i założył na swojego penisa.
Na moje szczęście wleciała piosenka od Taco "Wszystko jedno". Świetna piosenka. Nie potrafiłam ocenić jak świetnie w tamtym momencie było mi z Krystianem. Jest po prostu świetny w takich sprawach.
KONIEC SCENY 18+
Nie zauważyłam, że zmrużyłam oczy na parę godzin. Dziwne, że przebudziłam się o 1 w nocy, ale najwyraźniej po coś. Ubrałam się w coś i poszłam zapalić papierosa przy oknie z nadzieją, że nie obudzę Krystiana, który spał w najlepsze. Nudziło mi się bardzo nawet nie patrząc na godzinę, która była.
Założyłam bezprzewodowe słuchawki i zaczęłam słuchać muzyki. Nie czułam senności dlatego mogłam robić wszystko co by mi przyszło do głowy. Zaczęłam śpiewać piosenkę Krystiana "Generacja Hip Hop" jedna z moich ulubionych.
-A i tak w sumie nie wiem co to hip.. JEZUS MARIA KRYSTIAN - Z wrażenia ręką zrzuciłam z głowy słuchawki.
-Wołałem cię, ale nie słyszałaś. - Powiedział podając mi słuchawki.
-Dlaczego nie śpisz? - Spytałam.
-Za głośno śpiewasz. Musisz iść kiedyś ze mną do studia. - Zaśmiał się na co ja klepnęłam go w ramię.
--------------------
382 słówtrochę zmieszałam tu Taco Hemingway bo ma dziś urodziny a też bardzo go lubię i trochę krótki ten rozdział bo humoru nie mam:(
CZYTASZ
Jesteś najlepsza ~ CHIVAS
Fanfiction22 letnia Maja na co dzień prowadzi ponure życie po utracie swojego taty. Maja przeprowadza się do Łodzi gdzie tam poznaję nową gromadę ludzi w śród, których pozna tajemniczego chłopaka. UWAGA! Książka zawiera: -18+ -Przekleństwa aktualizacja okładk...