Deanne Holmes
2022. Március
BahreinElérkezett az a nap, amire már kiskorom óta mindennél jobban vártam. Elérkezett életem első igazi futama, hivatalos Forma 1-es pilótaként, és ezúttal nem Lando helyére kell beugranom, most már megvan a sajátom, amit senki se vehet el tőlem. Keményen megdolgoztam érte, de végre az enyém.
Az emberek először nagyon meg voltak lepődve, és napokig, sőt hetekig az érkezésemtől volt hangos a sajtó. A legtöbb rajongó szerencsére jól fogadott, és több támogató üzenet kaptam, mint negatívat, még maga Kimi Räikönnen, a gyerekkori bálványom is gratulált és kimutatta a tiszteletét felém. Sajnos ő már nem lesz a rajtrácson idén, de tavaly legalább egyszer, Landonak köszönhetően volt szerencsém vele versenyezni, és még meg is tudtam előzni, amit szerintem sose leszek képes elfelejteni!
Szerencsére a többi pilóta is jól fogadott és ők is támogatnak a céljaim elérésében.
- Izgulsz már? - kérdezte Lando vigyorogva, amint a McLaren garázsába igyekeztünk.
- Picit, de inkább vagyok izgatott. - mosolyodtam el.
- Én izgulok, köszi a kérdést. - jelentette ki Max, aki Lando jobbján haladt mellettünk.
- Haver, te meg miért izgulsz? Nem te fogsz vezetni! - nevette el magát a másik fiú.
- Az egy dolog, de most már nem csak egy barátom miatt kell paráznom, hanem rögtön kettő! Szerintem elég érthető, hogy izgulok. - szögezte le.
- Jaj, de aranyos! - kuncogott szarkasztikusan a mellettem sétáló szőke.
- Olive! - szóltam rá - Legalább Maxot érdekli, hogy mi van velünk.
- Engem is érdekel! - mosolygott - Csak én nem nyilvánosan csinálom.
- Jaj, de aranyos! - utánozta Lando a barátnőmet - Akkor ezek szerint az is érdekel, hogy velem mi van? - tette fel a kérdést.
- Azt csak szeretnéd! - nevette el magát - Csak, és kizárólag Deanne miatt vagyok itt.
- Gondolom, úgy, mint Lucas! - állapította meg a jobb oldalamon galoppozó fiú -Jut eszembe, ő hol van?
- Azt írta, hogy picit késni fog, nagy a forgalom. - válaszoltam miközben besétáltunk a garázsba. Lando többet már nem fűzött hozzá a témához, csak közelebb lépett és megölelt.
- Sok sikert! Tudom, hogy ügyes leszel. - súgta a fülembe.
- Neked is sok sikert! Épségben szeretnélek viszont látni! - mondtam vidáman. Még Max is intézett hozzám pár kedves szót, majd bíztatóan karjai közé vont, mielőtt a két fiú át nem sétált volna a garázs Landonak kijelölt felére.- Jó, most már izgulok egy picit! - néztem Olive-ra, aki időközben elfoglalta a helyét, amit kinézett magának a futamra.
- Ne parázz! - vont vállat - Úgyis ügyes leszel! - próbált megnyugtatni. Nem tudtam mást tenni, csak bízni abban, hogy igaza lesz.♡
Már mindenki a saját autójában ült, várakozva a verseny indítására. Most valahogy egészen más érzés fogott el, mint amikor Lando helyén voltam. A bizonyítási vágy még mindig nem aludt ki bennem, sőt, talán még erősebb lett így, hogy bekerültem a királykategóriába. Motivál a tudat, hogy egyedüli nőként versenyezhetek, ezen kívül pedig, megmutathatom, hogy ez nem csak a férfiak sportja.
Az összes gondolatom és félelmem elszállt, amint kialudtak a fények, és ezentúl már csak a versenyzésre tudtam koncentrálni. Most már csak magam maradtam az autóval, semmi más. A külvilág megszűnt körülöttem. Egyedül a többi pilóta maradt, akikre figyelnem kell a verseny alatt, és, hogy ne hátráltassam őket, különösen Landot ne. Talán egész életemen át hurcolnám magammal a tudatot, hogy miattam esett ki a versenyből.
A rajt egészen jól sikerült, szinte senkinek sem esett baja és egy idő után elkezdtünk leszakadozni egymásról. A mezőny kis blokkokba rendeződött, az élen természetesen Max-szal és a Ferrarikkal. Aztán olyan történt, ami minden egyes embert meglepett, legyen az néző vagy versenyző. A két Red Bull bedobta a törölközőt. Max és Checo is kiesett, ezentúl Charles és Carlos vezették a mezőnyt, elég szép előnnyel.
YOU ARE READING
Deanne | Lando Norris ff. |
Fanfiction❗️Ez a könyv durván slow burn, vagyis a történet túlnyomórészében a főszereplők nincsenek együtt. Ha olyan könyvet keresel, amiben a szereplők az első tíz fejezeten belül egymásra találnak, akkor ez nem az a könyv!❗️ Deanne Holmes élete fenekestül f...