41.Bölüm

609 24 6
                                    

"Ayı mı? Şakanın sırası mı sence?"

"Şaka yaptığımı kim söyledi ki.Bu düpedüz bir ayı. Bildiğimiz ayı hatta basbaya ayı işte.Sahiden ayı bu.
Kanlı canlı bir ayı.Ayı yani bu.Şuan karşımızda gerçekten bir ayı var.Böyle bir şakayı ben rüyamda bile yapmam."

Feleğim şaşmıştı.Ne dediğimin farkında bile değildim.

"Sesini çıkarma geçer gider o."

"Karşımızdaki ayı,ayı.Bunun farkında mısınız? Ne demek geçer gider.Bir şey yapmazsak geçer geçmesine de içimizden geçer o başka."

"Neden bu kadar korktun ki az önce ayıya sarılmak,
ayının kollarında olmak isteyen sen değil miydin? Bak ne kadar içten dediysen isteğin kabul olmuş.Ayı kalkıp ayağına kadar geldi."

Yok artık karşımızda ayı var.Adamın attığı tribe bak.Tamam kızmış olabilirsin ama şuan bunun sırası mı?

"Siz hala nasıl bir durumla karşı karşıya olduğumuzun farkında değilsiniz anladığım kadarıyla. "

"Yoo,gayet farkındayım. Karşımızda bir ayı varmış. "

"Peki neden bu kadar rahatsınız o zaman."

"Çünkü sen beni o ayıdan kurtaracaksın da ondan."

"Pardon,anlamadım.Ben nasıl kurtaracak mışım?"

"Koşarak gidip ona sarılacaksın,benim kollarımda olmaktansa bir ayının kollarında olmak istemiyor muydun biraz önce.Sen isteğini gerçekleştireceksim.
Ben de o sırada geçip gideceğim."

"Böyle bir şeyi yapmam ben.O ayı beni parçalar. Siz iyi misiniz?"

Hem konuşuyor hem de ruhsuzun koluna sıkı sıkıya yapışıyordum.

"Benim kollarımda olmaktansa ayının kollarında olmak isteyen sen değil miydin? İşte ayı işte kolları.
Bana yapışmayı bırakıp ona koşabilirsin."

Şuan senin kollarında olmamayı inan senden çok isterdim.Ama bunu yapamam, korkuyorum çünkü.

"Ayı bize doğru yaklaşıyor,bir şeyler yapmamız lazim.Geriye doğru koşsak araba yapılmamış mıdır?Ona yetişemez miyiz?"

"Ayıdan kaçabileceğini mi zannediyorsun sen.Bunu rüyanda falan mı gördün?Çok uzakta görsen hadi belki kaçabilirsin diyelim.Ama senin demene göre ayı hemen yakınımızda."

"Evet yakınımızda ve az daha böyle saçma sapan oyalanırsak bizi yiyebilir."

"Az önce çok meraklıydın ayının kollarına şimdi neden bu kadar korkuyorsun anlam veremiyorum."

"Yeter artık! Lütfen şu az önce konusunu kapatabilir miyiz.Size gıcık olduğum için öyle söyledim.Sizin kollarınızda olmayı yine istemem ama bir ayının kollarına da gidemem.O sadece bir laftı."

"Bundan sonra laflarını tartarak konuşursun o zaman."

"Size daha fazla dayanamayacağım.Ben gidiyorum." Tam adım atıyordum ki elimden tutarak beni kendine çekti. İyice yakınlaşmıştık.Bu rüzgara kapılmadan hemen kendimi geri çektim.

"Gitmek istiyorum. "

Sanırım sonunda sesimdeki korkuyu anlamış olacak ki sakince konuşmaya başladı.

"Peki tamam,sakin ol.Ayı çok yakın olduğu için şuan yapmamız gereken tek şey kımıldamadan durmak."

"Ben bunu yapamam,korkuyorum."

"Başka yolu yok ama."

"Vardır lütfen.Ben panik olurum.Birden kaçarım,bayılırım ne bileyim."

"Kızmayacaksan başka bir yolu daha var."

YABANİNİN AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin